וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 במאי 2014

18.5.2014 / 13:16

יתכן והגיע הזמן להתארגן מחדש בנושאי יזמות, חדשנות ופעולה בכלל

נראה שחזרתו של מרס להילוך רגיל במזל מאזניים אחרי כחודשיים וחצי של הילוך אחורי, היא הנושא המרכזי במצב הכוכבים השבוע. החזרה הזו משפיעה על כולנו בעצם, ועל כל מה שקשור ליזמה ופעולה בכלל. יתכן והגיע הזמן להתארגן מחדש בנושאי יזמות ופעולה בכלל, אחרי פסק זמן כפוי ומזמן שכפה מרס על כולנו, ושינוי התכניות בחדשים האחרונים. אם נחבר לכך גם את מעברה של השמש למזל תאומים האקטיבי, נראה שאנחנו בעצם מעבירים הילוך השבוע, ומתחילים לנוע שוב בעוצמה – וברגל ימין.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל שור המעשי השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים התקשורתי השייך ליסוד האויר. המעבר הזה מביא איתו תקשורת משופרת בכל התחומים, ובעיקר מחזיר אותנו אל כוחן של המלים לשנות מצבים, או ליצור מצבים חדשים בהבל פה. זהו זמן טוב לתרגם אכן למלים את הכוונות שלנו, ולהפוך את החודש הזה לסדרת פגישות מילוליות הן מקצועיות והן חברתית, על כל המשתמע. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, קשת, בתולה, דגים ושור.

יוזמה ופעולה – חזרתו של מרס להילוך רגיל משנה אצל כולנו את כוון העשייה ואת האנרגיה. במשך חדשיים וחצי של הילוך אחורי שינה מרס הרבה מאוד מהפעולות והתכניות שלנו, חלק מרצון וחלק מאונס, שינה את כוון החשיבה האסרטיבית, ובעיקר שינה את הדרך שבה אנחנו יוזמים – ועושים. לא מעט יוזמות עלו על שרטון בחדשיים האחרונים, וגרמו לנו לתסכול ולכאב לב. הצורך לשדרג את העשייה שלנו ולפעול אחרת הכריח רבים מאתנו לחשוב מחוץ לקופסה, ולפעול וליזום בדרכים לא שגרתיות כשהתוצאות היו גם הן בהתאם. כעת אפשר לחזור ליוזמות שעלו על שרטון בפרק הזמן הזה, ולנסות לעשות את מה שלא הצליח – בדרכים אחרות, ישירות ועוצמתיות, ובלי לוותר. מי בעיקר יושפע מהילוכו החוזר של מרס? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

התחזית השבועית

טלה
אתם מתחילים לחזור לעצמכם השבוע כשמרס שליט המזל שלכם פונה ועובר להילוך רגיל, אם כי יקח זמן עד שבאמת תחזרו למקום שבו הייתם לפני כחדשיים וחצי. עד אז – זמן טוב לנסות מחדש את הכלים ואת כוח הרצון, ולהחזיר עטרה לישנה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה ולהביא איתה פתיל קצר ותגובות מהבטן ולא מהראש, אלמנט שפה ושם שם לכם רגלים ומטרפד התחלות ופגישות כאלה ואחרות. הזויות של ונוס עם אורנוס ופלוטו מתפוגגות, והלחצים נמצאים בירידה. בקרוב יחזור החיוך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שלכם, אליו גם עוברת השמש השבוע, מה שאומר מזלטוף, תאומים: אתם חוגגים יום הולדת, שאצל התאומים היא בדרך כלל אירוע אקטיבי ומשמח במיוחד. החיבור בין השמש למרקורי במזל שלכם ומביא איתו עוצמה מילולית וכושר שכנוע.

סרטן
כוכב יופיטר מתקדם במזל שלכם ומביא איתו התחלות חדשות ופגישות מעניינות עם אזורי פעולה חדשים. השמש ומרקורי לעומת זאת במזל תאומים מאחורי הקלעים עלולים לעצור אתכם זמנית ממימוש תכניות. הזהרו מהנעשה מאחורי הקלעים: נסו לנקות משקעים, ולפתוח דף חדש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל שור המעשי למזל תאומים התקשורתי, ונראה שהמעורבות הרגשית שלכם הולכת וגדלה בהדרגה. הגיע הזמן לשפץ את היחסים שלכם עם הסביבה ועם המעגל החברתי, ולהכניס אליו במקביל בקרוב גם חברים חדשים ומעניינים.

בתולה
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, והשנים האלה נותנים לכם דרייב חזק שמריץ אתכם קדימה עם תכניות פעולה חדשות ואמביציה מתחזקת. זה הזמן להגדיר מחדש מטרות לתקופה הקרובה, ולהריץ אותן קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ממש ממול, במזל טלה, לא מקום מוצלח במיוחד עבורכם, רודפי האיזון והשקט. ונוס במזל טלה היא אגרסיבית ובעלת פתיל קצר, וההרמוניה מכם והלאה. חזרתו של מרס להילוך רגיל במזל שלכם עוזרת לכם לישר קו עם העולם, ולחזור לעשייה שמחה.

עקרב
השבוע הקודם שבו ונוס יצרה זוית פעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם היה סוער יחסית, אולם השבוע הזוית מתפוגגת בהדרגה, ואפשר לראות איך לאט לאט יורדים להם המתחים והלחצים, ומפנים את מקומם להרמוניה מתחזקת.ולשיפור במצב הרוח. יהיה מעניין.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם רץ עכשיו קדימה במזל סרטן, והוא כבר מתחיל להתכונן למעבר שלו למזל אריה בחודש יולי, מעבר שישדרג את האנרגיה והעשייה שלכם ויחזק מאוד את הקשרים עם חו'ל והצמיחה האישית. זה הזמ לבניית תכניות לנסיעה ולימודים, קשתים.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בהילוך אחורי במזל עקרב, והוא עוזר לממש תכניות ורעיונות שעלו על הפרק בשלושת החדשים האחרונים. במקביל נמצא יופיטר בבית הזוגיות והיחסים שלכם בהילוך רגיל, וזהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בהעמקת היחסים, במקביל למימוש מקצועי ואישי.

דלי
הילוכו האחורי של סטורן בבית הקריירה שלכם מאפשר לכם לסגור מעגלים הקשורים לקריירה בחדשים האחרונים, לפני שאתם פונים להתחלות חדשות. יציאתה של ונוס מהצמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם מורידה מתחים ולחצים, ומחזירה אתכם בהמשך השבוע לאיזון.

דגים
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, ושני אלה דוחפים אתכם עכשיו החוצה מהבועה הביישנית אל אור הזרקורים ואל עשייה ממוקדת היטב, תוך שיפור יחסים עם סמכויות. הגיע הזמ לחשוב בגדול, דגיגים, לצאת מהאקווריום – ולשחות באוקיינוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully