וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 במאי 2014

11.5.2014 / 13:36

השבוע הזה עלול להיות מתוח ולחוץ, מעורפל ולא ברור

אין ספק שלפנינו אחד השבועות העמוסים ביותר בתנועות כוכבים מכל סוג, בעיקר כשהמדובר בזויות בין כוכבים שרובן השבוע אינן הרמוניות, מה שאומר שהשבוע הזה עלול להיות מתוח ולחוץ, מעורפל ולא ברור, וכדאי שנגייס את האופטימיות ההומור והחיוך שלנו כדי לצלוח אותו בשלום, ועם מאמץ קטן ומודעות גדולה – זה אפשרי.

השבוע, באופן יוצא דופן, יש 5 זויות שיכולות להביא איתן כמה סוגים שונים של קושי, וכדאי לדעת להבדיל ביניהן ולו רק כדי להזהר.. שיקול הדעת שלנו השבוע חייב להיות במיטבו, אבל חלק מהן משפיעות גם עליו, וחבל.

בשלוש מתוך חמש הזויות האלה מככבת ונוס הרגשית, מה שאומר שאת האימפקט הרגשי שלהן נרגיש אולי ביתר שאת מאשר זויות אחרות, וזה גם אומר שבני השור והמאזניים עלולים להיות חשופים להן יותר מאחרים.

הזוית הקשה של השבוע – יש הטוענים שיש זויות קשות יותר, אבל זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים לבין סטורן הנוקשה שנמצא ממול, היא אחת הזויות הקשות שיש באסטרולוגיה, והיא ללא ספק משפיעה על כולנו, אם כי לא בהכרח באופן הרסני. סטורן מייצג את השופט המחמיר והקפדן, וכשהוא נמצא מול השמש אפשר לומר שהביקורתיות של כולנו נמצאת השבוע במינון גבוה מהרגיל. הביקורתיות הזו עלולה להביא גם שיפוט נוקשה של מעשי הזולת, ובמקביל גם תחושות של כובד ובדידות במערכה שרובנו נרגיש באופן כזה או אחר.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הזוית הזו היא להשקיע במטלות ובמחויבויות שלנו, לבצע אותן אחת אחת, ולהקל על עצמנו הן מצפונית והן רגשית ואפילו מעשית וכלכלית. תשלומים מסוגים שונים, מחויבויות מקצועיות ועסקיות, עשייה במסגרת פעולה חונקות ולוחצות או מצוקה כלכלית – כל אלה עלולות להגיע לשיא מסויים השבוע, ולהביא איתן את התחושה שאנחנו לבד במערכה, לטוב ולרע. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, אריה, שור ועקרב.

זוית התקשורת של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שעובר למזל תאומים, לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה להביא איתה שבוע רגשני ודביק, מעורפל ולא ברור, ובו ים של מצבי רוח משתנים במהירות וחוסר איזון רגשי וקיצוני. זה גורם לשיקול הדעת שלנו להיות שלא במיטבו, ואולי משום כך אלמנטים והחלטות הקשורים לשיקול הדעת שלנו כדאי לדחות לשבוע הבא, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הזויות של ונוס: זוית העימות עם מרס בהילוך אחורי – זו אחת הזויות היותר אגרסיביות שונוס יוצרת עם כוכבים אחרים. מרס נחשב כמשלים של ונוס מבחינת מערכות יחסים, וזוית העימות מראה שמצבים רגשניים עדינים עלולים להתחלף בקלות במצבי רוח אגרסיביים, ובעימותים רגשיים לא קטנים, מה גם שמרס שוהה בהילוך אחורי, אלמנט שעלול להביא איתו גם רגשות עבר לעימותים ולתקשורת עם אנשים מהעבר. חשוב לשמור על פרופורציות, ולנסות ולראות גם את עמדת הצד השני. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, וטלה.

ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו היצרי – זו זוית מאוד יצרית דרמטית וסוערת, שעלולה לפגוע בנו גם בצד הטריטוריאלי שלנו, לי צור מאבקי כוח במערכות היחסים, או להכנס לויכוחים וריבים בקשרים הקרובים שלנו. חשוב לדעת לשחרר את האגו במצבים שכאלה, ומכאן גם לדעת לוותר אם אפשר, ולא ללכת עד הסוף ולנסות ולהכאיב לזולת, או לעצמנו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, גדי וסרטן.

ונוס נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי – מבחינה רגשית, זו אחת הזויות הפחות קלות מבחינת יחסים. אורנוס מביא איתו עצבנות חוסר שקט ורצון לניתוקים, בעוד ונוס מייצגת את ההרמוניה והזרימה הטבעית ביחסים. הצמידות הזו עלולה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח, דרמות וסערות פתאומיות, וניתוקי קשרים, לפחות זמנית. אם זה מה שקורה – כדאי לקחת פסק זמן, להיות קצת לבד, ולתת לעניינים להתקרר במקום לזרום איתם וללכת עד הסוף. זו זוית זמנית, והיא לוקחת יום וחצי או יומיים מבחינת ההשפעה שלה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

התחזית השבועית

טלה
זוית העימות בין מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה ויכוחים, עימותים וקונפליקטים עם הפרטנרים שלכם. מומלץ לחשוב פעמיים כשמתחיל ויכוח או ריב, לעצור בזמן, ולא לאפשר לו להתפתח. רק סבלנות.

שור
מקבץ הזויות שונוס שליטת המזל שלכם יוצרת כשהיא נמצאת כעת במזל טלה – מיקום לא קל כשלעצמו – עלול להביא איתו שבוע עצבני וחסר שקט, ופה ושם גם ריבים וסערות לא קטנות. היו סלחניים והמנעו מקטנוניות ומשחקי אגו.

תאומים
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם שעליו הוא שולט, ועל פניו זו כניסה לתקופה תקשורתית ויפה. אולם זוית פעולה בין נפטון הרגשני למרקורי עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים ומעורבות רגשית גבוהה וחסרת פרופורציות. דחו החלטות לשבוע הבא.



סרטן
השמש במזל שור מביאה איתה מעורבות חברתית במינון גבוה, כמו גם יכולת להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולצרף אליו אנשים חדשים ומלהיבים. ונוס במזל טלה משפרת את תדמיתכם, ונראה שהעולם עכשיו אוהב אתכם יותר מתמיד..

אריה
האמביציה שלכם עוצמתית כעת במיוחד, כשהשמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה ומאפשרת לכם לשפר יחסים עם סמכויות, ולהריץ קדימה יזמות חדשות מכל הסוגים, ולשפר קשרים עם הורים ומורים וסמכויות בכלל. זה הזמן לפעול – ובגדול!

בתולה
מרקורי שעובר לבית הקריירה שלכם מאפשר לכם כעת יצירת קשרים במינון גבוה עם אנשים שחושבים כמוכם או אנשים שיכולים לעזור לכם לקדם תהליכים שחשובים לכם. זה הזמן לשכנע ולהשתכנע, ולתת מקום גדול יותר למלים שלכם ביומיום.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם הופכת היפראקטיבית וחסרת שליטה השבוע, ומצבי הרוח שלכם עלולים לנוד מעלה מטה באופן קיצוני. חשוב לשמור על יציבות ולהזהר מהחלטות בעלות גוון רגשי בעולם החומר. המנעו מתגובות קיצוניות, ואל תנתקו קשרים.

עקרב
זוית פעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה שבוע דרמטי וסוער, ובעיקר יצרי. חשוב כעת לשמור על פרופורציות, ולהמנע ממאבקי כוח שעלולים לגרום למלחמת עולם זעירה. נסו לחפש את המכנה המשותף, ולא את המפריד.

קשת
ונוס במזל טלה מביאה איתה שבוע רומנטי ויצרי במיוחד, אך השמש לעומתה דורשת מכם לקרקע תכניות פעולה אווריריות מדי, ולהצמד עד כמה שאפשר לקרקע – ולפרטים הקטנים. זה הזמן להתמקד במה שחשוב באמת, ולא לפזר אנרגיה לכל הכוונים.

גדי
זוית של עימות השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה עימות עם סמכויות, ביקורתיות יתר, ותחושה שהעולם נגדכם. אולי משום כך חשוב להפקיד על המטלות שלכם, לא לדחות לשבוע הבא, אך גם למצוא זמן איכות פנאי לעצמכם.


דלי
ונוס הרגשית נצמדת השבוע לאורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו הצפות רגשיות ומעורבות רגשית גבוהה בכלל, כמו גם תחושות של חוסר יציבות רגשית. חשוב לא לאבד פרופורציות, ולא להפוך כל ויכוח לדרמה. שליטה, איפוק וסבלנות – השקיעו בהן.

דגים
זוית פעולה בין נפטון הרגשי לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית ולא מאוזנת או אובייקטיבית, וחבל. אפשר לומר שזו תקשורת של מצבי רוח ולא תקשורת מעשית, ולכן כדאי החלטות חשובות לדחות לשבוע הבא, והשבוע להתמקד ביצירה – ובאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully