וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 במאי 2014

השבוע כדאי לצאת החוצה, להפיץ את הרעיונות והמסרים שלנו באופן אסרטיבי יותר ובעיקר להכיר אנשים חדשים ומעניינים

אין ספק שהשבוע הזה הולך להיות הרבה יותר אקטיבי מהשבוע הקודם, הן ברגשות סביבו והן בתקשורת שלו. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להתכונן לאקשן, בעיקר אם אתם שייכים למזלות שור, מאזניים, בתולה, ותאומים.

מיקוד הדברים – השמש ממשיכה לנוע במזל שור, ולהביא איתה בצד הצורך לנחות באופן פרקטי על הקרקע גם נהנתנות מתחזקת. אוכל טוב, מסע קניות גדול וכל מה שקשור לחושים הארציים שלנו, מקבל עכשיו דגש מיוחד. מצד שני, זהו זמן מצוין לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולהתחלות וליזמות חדשות הקשורות הן לעסקים והן לנושאי כספים ולקביעת עובדות בשטח. מי בעיקר נהנה ממיקומה זה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

המעבר המעניין של השבוע – זה ללא ספק מעברה של ונוס הרגשית המסמלת יחסים ונתינה, ממזל דגים שבו הרגשות הציפו אותנו על כל צעד ושעל, למזל טלה האסרטיבי הדורש סיפוקים מיידיים של כאן ועכשיו. המעבר הזה הוא מעבר חד למדי בכל מה שקשור ליחסים ולדיאלוג בכלל והוא מנער את כולנו רגשית ופיזית, ומאפשר לנו להיות עירניים אסרטיביים ואפילו שמחים יותר במערכות היחסים שלנו, בתנאי שנתחבר מחדש לצד הילדי שלנו וניתן דרור לאימפולסיביות ולספונטניות שלנו ביחסים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – התקשורת שלנו משתנה מאמצע השבוע והלאה. מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור המעשי העסוק בקביעת עובדות בשטח, למזל תאומים התקשורתי שעיקרו דיאלוג מילולי וסקרנות עירנית, היכרויות חדשות ומעניינות, וניהול תקשורת חכמה ומהירה. אולי משום כך כדאי השבוע לצאת החוצה מהקונכיה שלנו, להפיץ את הרעיונות והמסרים שלנו באופן אסרטיבי יותר, ובעיקר להכיר אנשים חדשים ומעניינים שחושבים כמונו, ומקבלים אותנו כפי שאנחנו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, אם כי בסופו הוא כבר מתחיל להאט את הקצב. מרס משפיע כעת בעיקר על אלה שנולדו באמצע המזל, ומכריח את כל הטלעים לעשות בדק בית אמיתי בנושאי יזמות אישיות וכספים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל דגים הרגשני למזל טלה הילדי, קצב הדברים מתחזק, והאנרגיה שלכם משתנה והופכת להיות יזמתית וקצרת רוח. מצד שני, השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מסיבות הפתעה שמחות..תיהנו!

תאומים
משהו טוב קורה לכם השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם, מה שאומר דגש מיוחד על הקלילות התקשורתית והמילולית שלכם, תקשורת מהירה וחכמה, וסדרת מפגשים שמחים עם אנשים שנהנים כמוכם לפטפט – ולהעביר אינפורמציה.

סרטן
הילוכו האחורי של כוכב מרס עדיין מביא איתו צורך בשינויים בבית ובמשפחה, ומדגיש את הצורך לפעול בזהירות ובתקשורת הרמונית עם בני הבית. יתכנו כמה וכמה דרמות וסערות פה ושם בגלל הצורך להגדיר מחדש גבולות וטריטוריה, וכדאי לא לנתק קשרים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור גם השבוע, אלמנט שמביא איתו בעיקר אמביציה מחוזקת ביחד עם הצורך ביציבות ובשמירה על קרקע איתנה מתחת לרגלים. שימו דגש מיוחד על יזמות חדשות מכל הסוגים, וצאו למסע כיבושים מרתק ואסרטיבי.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית הקריירה שלכם, ונראה שהאמביציה מתחזקת בהדרגה, ואתם מחפשים מטרות חדשות כדי להשקיע בהן תשומת לב. הגיע הזמן במקביל גם למקצה שיפורים בנושאים הקשורים להופעה אישית, ולמסע קניות עבור עצמכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט ששם בתקופה הקרובה את הדגש על נושאים אלה. אינכם במיטבכם כעת, ורצוי להזהר מפעילות פיזית מוגזמת, ושיקול דעת פזיז בנוגע להחלטות החשובות שלכם.

עקרב
השמש שוהה בבית הזוגיות שלכם, וזהו זמן טוב להעמיק קשר רגשי קיים, או ל צאת לציד אחר הנפש התאומה. מעברו של כוכב מרקורי למזל תאומים מדגיש את הצורך בחשיבה נוספת לפני כל החלטה ופעולה, ובעיקר לא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא, בעסקים ובכבישים.

קשת
ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ואין ספק שהמלים שלכם הופכות קלילות וצבעוניות יותר. כוכב מרקורי עובר לבית הזוגיות והיחסים, ונראה שזה הזמן לבטא רגשות ולדבר עליהם עם הפרטנרים שלכם, או לצאת למסע היכרויות אם הלב פנוי.

גדי
מעברה של ונוס למזל טלה השבוע מביא איתו עדנה לבית ולמשפחה, גדיים. זה הזמן לתת לרגשות של קרבה ושל ביחד משפחתיים מקום גדול יותר בחייכם, ובמקביל להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ ולשנות אווירה, או לחילופין לחשוב על שינוי מקום מגורים.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה ומביא איתו סדרת גילויים והרפתקאות מפתיעים ואולי גם אנשים חדשים שלא הכרתם קודם. זה הזמן להפתח למלה 'שינוי', להפרד מאנשים שמיצו את עצמם בחייכם, ולהכיר אנשים חדשים ושמתאימים לתקופה החדשה שלכם.

דגים
אחרי חודש מקסים של שהייה במזל שלכם ומתן הזדמנות גדולה יותר למלה 'אהבה' על כל השלכותיה, ממשיכה ונוס הרגשית לנוע למזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם. זה הזמן ליצירת מקורות הכנסה נוספים, אך גם לזהירות מפני הצורך להוציא ולבזבז בלי חשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully