וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 באפריל עד ה-3 במאי 2014

27.4.2014 / 12:19

התקשורת שלנו השבוע תהיה יותר רשמית ופחות אישית או ידידותית

השבוע ממשיך כוכב מרס האסרטיבי את דרכו בהילוך אחורי במזל מאזניים, ותוך כדי כך מתפוגגות להן לאיטן זוית העימות עם אורנוס התזזיתי וזוית הפעולה עם פלוטו היצרי מה שאומר שכעת מתחילות הרוחות להירגע בהדרגה, אם כי בתחילת השבוע עדיין אפשר למצוא פה ושם סערה או שתים וכדאי להזהר מאוד במלים שלנו, ובמקביל – בכבושים ובדרכים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל שור, לבין כוכב סטורן הנוקשה שנמצא ממש ממול במזל עקרב, בהילוך אחורי. מרקורי מייצג את התקשורת שלנו עם העולם, בעוד סטורן מייצג את היכולת לממש פוטנציאל דרך דיאלוג עם מסגרות הפעולה בחיינו, ואת השופט הפנימי שלנו שדורש מאתנו תוצאות בשטח לכל פעולה, והכרה באיכות הפעולות האלה.

הזוית הזו עלולה להפוך את התקשורת שלנו השבוע ליותר רשמית ופחות אישית או ידידותית, כשהצורך המשמעותי שלנו כעת הוא גם בהכרה וגם במימוש מעשי של היזמות שלנו.

תחושות של כובד ובדידות עלולות להופיע בימים כאלה מדי פעם, כשאנחנו מרגישים כשכובד העולם על כתפינו ומתקשים לבטא את הצורך שלנו באנשים אחרים או בתקשורת רכה ועדינה מצד הסביבה. אולי זה באמת הזמן ללמוד את השיעור הזה, מה שאומר ללמוד לבטא את מה שבאמת מרגיש לנו עמוק בפנים, ולא להסתיר את הרגשות האמיתיים מתחת למבחן התוצאה ולשורה התחתונה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה השבוע עדיין במזל דגים, ומאפשרת לנו להעניק רגשית מעצמנו יותר מתמיד, להיות יצירתיים ובעלי דמיון רב, אך במקביל גם מביאה איתה ונוס תחושות של חוסר יציבות, וקושי לתרגם את עולם הרגש העשיר שלנו עכשיו לעשייה בשטח. אנו עלולים להרגיש מדי פעם רצון להסתגר מעט ולהיות לבד, בצד צורך פתאומי לכתוב, לנגן או לבטא את עצמנו באופן יצירתי ומעניין.

בסך הכל התחושה היא עדינה ורגישה, ואנו זקוקים לאנשים שמבינים אותנו ויכולים להכיל את הרגשות האלה. זה השבוע האחרון של ונוס במזל דגים, וכדאי לנצל אותו לתקשורת רגשית שמחה ויוזמת, כי מהשבוע הבא היא עוברת למזל טלה, ומכאן המלה 'אסרטיביות' תהיה כתובה בגדול על הטי שירט שלה, ועל הדיאלוג שלנו ביחסים קרובים ורחוקים. מי בעיקר יושפע מונוס השבוע? מזלות שור, מאזניים, דגים בתולה וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך גם השבוע בהילוכו האחורי, ומשפיע בעיקר על אלה שנולדו בתחילת המזל. זויות הפעולה של מרס עם פלוטו ואורנוס מתפוגגות, ולקראת סוף השבוע החיוך כבר חוזר לו, ובגדול. השמש ומרקורי במזל שור מדגישים את הצורך להתבונן שוב בחשבון הבנק.

שור
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו במזל שלכם, והם מביאים אליכם את בשורת האקשן, ובגדול. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מעצמכם ביזמות חדשות מסוגים שונים, בהתחלות מעניינות, ובעיקר בתקשורת אסרטיבית שעוזרת לקדם לכם את מה שחשוב באמת.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה השבוע מאחורי הקלעים, ומכריח אתכם להתייעל, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולבצע את כל המשימות והמטלות שמכבידות עליכם. זוית של עימות בין מרקורי לסטורן ממול מביאה כובד ואחריות יתר: אל תקחו על עצמכם יותר מדי, ומצאו זמן לפעילות פנאי.

סרטן
יופיטר כוכב השפע רץ קדימה עכשיו במזל שלכם, וזה בדיוק הזמן לגלות הרפתקאות חדשות ולהתמסר לצמיחה אישית מואצת, בעיקר עם נולדת באמצע המזל והאלה. השמש ומרקורי במזל שור מביאים איתם מעורבות חברתית שתומכת בעשייה שלכם, ועוזרת לכם לקדם דברים.

אריה
נראה שהאמביציה חוזרת אליכם, אריות, ובגדול, אחרי שדברים קצת התמסמסו להם לאחרונה מעט. גם השמש וגם מרקורי במזל שור מביאים איתם לא מעט אקשן בתחומי ונושאי קריירה, ויכולת לעמוד ולהזיז דברים מול סמכויות: זה הזמן ליזמות חדשות והתחלות מעניינות. קדימה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת ויכולת זרימה טובה עם מה שקורה. זהו זמן טוב לפתוח את הראש בפני רעיונות חדשים, נסיעות ארוכות וטיולים שמביאים איתם גם הארות ותובנות. לימוד של משהו חדש שווה בדיקה.

מאזניים
זה השבוע האחרון של ונוס שליטת המזל שלכם במזל דגים השייך ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל נושא, אלמנט לא קל במיוחד למאזנאי המצוי שדרך ההתנהלות שלו היא בעיקר שכלתנית וחברתית. זמן איכות יצירתי מצוין בעבודה, וזמן לטפל בענייני בריאות ולא להזניח.

עקרב
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שעוזר לכם לצאת מעט מעצמכם ולראות את הזולת על שלל צרכיו ורגשותיו. זמן מצוין להשקיע במערכות היחסים ובקשרים הקרובים שלכם, ולתת לפרטנרים שלכם את התחושה שאתם שם בשבילם,ובכל מצב.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נע קדימה סוף סוף אם כי במזל סרטן הרגשני, אבל אין ספק שגם אתם חשים התעוררות מסויימת. בחודש יולי יעבור יופיטר למזל אריה ותחושו הקלה משמעותית ואפילו אופטימיות במינון גבוה. עד אז – הרבה סבלנות, השקעה בבית ובמשפחה, ובניית תכניות לשנה שתחל ביולי.

גדי
גם השמש וגם מרקורי נמצאים בבית הביטוי האישי היצירתי שלכם, מאזנאים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת שלכם לעשות דברים מהלב, ולא להתמקד רק בראש החכם והמתכנן הכל באופן מדויק כמו אצל הגדי המצוי. שילוב כזה של לב וראש יהיה נפלא השבוע: אפשרו לשנים לפעול ביחד.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם נע קדימה במזל טלה ומגיע כמעט למחצית המזל. אין ספק שזו תקופה שאתם לומדים בה הרבה על עצמכם, אבל גם יכולת המימוש שלכם גבוהה מאוד עכשיו באופן יחסי: התמקדו בנסיעות ארוכות, בפריצות דרך מבחינה עסקית, ובחשיבה פורצת גבולות.

דגים
כוכב נפטון שליט המזל שלכם נע קדימה בימים אלה, והוא מביא איתו לאלה מכום שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל מעורבות רגשית גבוהה, צורך להתרגש ולרגש מחדש, וחיבור חזק יותר ללב ולצד היצירתי שלכם. זמן להגדיר מחדש מטרות בנושאי יצירה ואפילו ילדים, ולהמציא קונספט אישי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully