וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-20 באפריל 2014

13.4.2014 / 20:17

אין ספק ששבוע הפסח הולך להיות מתוח למדי מבחינה תקשורתית, ואולי כדאי שנחליט שאת החג הזה אנחנו הולכים לעבור בעדינות

ראו הוזהרתם: שבוע הפסח המתוק שלנו הולך להיות מתוח למדי מבחינה תקשורתית, ואולי כדאי שכולנו כבר עכשיו נחליט שאת החג הזה נעבור בעדינות, באהבה, ובעיקר – עם ים של סבלנות האחד לשני, ובעיקר לעצמנו. זה לא יהיה קל מבחינתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, אבל בסופו של דבר מי ששולט על הדברים הם אנחנו ולא הכוכבים. הם רק מראים את המגמות שעלינו להתמודד איתן.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו רץ במזל טלה ויוצר שתי זויות לא קלות, מתנה של הקוסמוס לליל הסדר שלנו, ואולי זה בעצם סוג של שיעור, שדורש מאתנו בגרות וסבלנות?

הצמידות של השבוע – מרקורי נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי השבוע, אלמנט שמביא איתו בעיקר עצבנות וחוסר סבלנות, אלמנט שעלול להתבטא בעיקר בתהליכים כמו קריאת הגדרה ארוכה מדי, עקשנות על עריכת הסדר כהלכתו כשהפולקעס החמים על השולחן, ויד נוקשה מדי על מיץ הענבים שקורר היטב. הצמידות הזו עלולה להביא איתה גם חוסר סבלנות כלפי אחרים בסדר, ריבים קטנים ופתאומיים שהורסים את האוירה, ופה ושם גם רצון לפרוש באמצע – או לעשות סדר עם אנשים שונים שמזמן לא ראינו – ולשנות את האווירה שאנו רגילים לה בפסח. הצמידות הזו עלולה גם להשפיע בכבישים בנהיגה פזיזה וגרועה, וחבל. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה מאזניים גדי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של מרקורי עם כוכב פלוטו היצרי. הזוית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד במלים שלנו, ומכאן גם ים של ויכוחים וחילוקי דיעות שהורסים את ההרמוניה שמצופה מאתנו דווקא בחג הזה. אולי משום כך בכניסתנו לשבוע הזה ולערב החג עצמו, כדאי להשאיר עד כמה שאפשר את האגו בצד, ולא להכניס אותו איתנו לערב החגיגי הזה, ואת דעתנו על הכבד שהדודה חנה עשתה או על הצלי בנוסח הבלקן שהביאה הגיסה כדאי שנשמור לעצמנו, אלא אם הן מורכבות ממחמאות מתוקות מחרוסת.. ברור? הבה נצלח את החג הזה בשלום, ונאכזב את מרקורי שלנו שמחכה בעינים נוצצות בפינה לראות קצת אקשן, ונפנה לנו זמן בחו'ל המועד כדי לעכל בכבוד את כל הקלוריות שדחסנו אלינו פנימה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזוית החיובית של השבוע – זו הצמידות של ונוס עם נפטון שעדיין מתרחשת לה ומשפיעה גם היא על ליל הסדר, עם מעורבות רגשית עדינה וגישה נוסטלגית ונעימה על כולנו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

הבה ננסה להתעלם ממרקורי השובב, נחזק את ונוס שלנו, ונחגוג את סדר הפסח כהלכתו בשמחה רבה, בזרוע נטויה, ובאכילה מדודה ושקולה, כדי שלא נתעורר עם כאב בטן לאחר החג.

אבעיי געזונט!

התחזית השבועית

טלה
מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם והופך אתכם למילויים ותקשורתיים במיוחד. נצלו את המתנה הזו וצרו מחדש את הקשרים המשפחתיים שהתרופפו לפני הסדר והמשיכו איתם גם אחרי החג.. כשהטלה הוא חיובי – כולם סביבו ואיתו! שווה לנסות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם הופכת אתכם לרכים וחביבים השבוע, אלמנט שבהחלט יוסיף לכם נקודות בעיני המשפחה ויחזק את הקשרים המשפחתיים גם להבא. תנו לרגש לדבר, היו אמפטיים כלפי כולם, ואפשרו לעצמכם להתיידד מחדש עם המשפחה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם הוא החצוף בין הכוכבים בשבוע הזה, והוא עלול לסבך אתכם במלים פזיזות שקשה להחזיר, ובדרמות לא קטנות: נסו להתעלות עד כמה שאפשר, ולא להסחף בזויות שלו עם פלוטו ואורנוס: כשהחג יגמר, עדיף שלא ישארו משקעים, אלא רק קלוריות.

סרטן
אתם נמצאים השבוע במרכז תשומת הלב, סרטנונים, אלמנט שהופך אתכם לרוח החיה בערב החג או לפחות לרוח התורמת במינון הגבוה יותר. כשהסרטן מעניק מעצמו – זה עד הסוף! השתמשו בהשפעה שלכם כדי שהחג יהיה חגיגי ומתוק כמו שאתם רוצים ואוהבים.

אריה
אתם רגועים יחסית לשבוע הקודם ואפילו מחוייכים, אבל זוית של מתח בין השמש שליטת המזל שלכם לסטורן הנוקשה עלולה להביא איתה תחושות של כובד ואפילו בדידות. שבו ליד מי שאתם אוהבים בסדר, והשתתפו בחגיגה ממקום חם ואמפטי, ולא מתבודד.

בתולה
נראה כאילו מינון הביקורתיות והציניות שלכם קטן בהרבה השנה מאשר בשנים עברו, בתולות. אולי משום כך חשוב עכשיו להיות הרוח החיובית החיה בערב החג, לעודד את כול ם לקרוא יותר מההגדה ולהתאפק עם האוכל, ואפילו לשיר את חדגדיא בשני קולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם הופכת אתכם לרגשניים נוסטלגיים ומהורהרים בערב החג הזה, מאזנאים. זה הזמן לשים את הדאגות בצד, ולאפשר לכל הרגש הזה להפוך את החג והשבוע כולו לאירוע מקסים ויוצא דופן עם כל הקסם האישי המוכר שלכם.

עקרב
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה השבוע פתיל קצר במיוחד, וצורך עקרבי מוכר לומר את המלה האחרונה. נסו להתרכך לכבוד החג, ולהראות את הצד המכובד והשקט שלכם. זה אפשרי.

קשת
נראה שאתם נלהבים ומרוגשים מהרגיל השבוע בגלל השמש ומרקורי במזל טלה, אלמנט שעשוי להפוך אתכם לאחד ממסמרי החג: זה הזמן להתעקש על קריאת כל ההגדרה, לשיר בקול הכי רם שאפשר והיא שעמדה, ולעודד גם את האחרים לשיר אתכם.

גדי
השבוע עלול להיות קצת מתוח מבחינתכם, כשסטורן שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם השמש, ועלול להפוך אתכם לקוטרים קטנים ליד שולחן הסדר, וחבל: שימו את הפרצוף החמוץ בצד, והתמקדו באפיקומן - ובגישה חיובית.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם צמוד למרקורי כוכב התקשורת השבוע וגם בחג, אלמנט שמביא איתו עצבנות וחוסר שקט, ופה ושם גם חוסר סבלנות כלפי הסביבה. נסו להעביר את הסדר עם מי שמקבל אתכם כפי שאתם, ואל תעזבו לפני הזמן.

דגים
ונוס צמודה לנפטון שליט המזל שלכם, ואפשר לומר שאתם מוצפים ברגשות השבוע ובערב הסדר בפרט. ערפול, בלבול, אופוריה וריגושים – הרגשות תופסים מקום משמעותי בחייכם השבוע. תנו מקום גדול יותר לאהבה בערב החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully