וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-14 באפריל 2014

אין ספק שהשבוע הזה מביא איתו כמה שינויים משמעותיים, הן במצב הרגשות שלנו והן בתקשורת

ניתן לומר שהמצב השבוע יהיה הפוך מאשר הוא עכשיו. רק כשונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת אכן ישנו פאזה ויעברו השבוע למזל שלידם, נוכל גם להרגיש זאת בשטח.

המעבר המשמעותי של השבוע – אפשר לומר בגדול שיש שנים כאלה, וכמו שכבר הזכרתי – שניהם ישפיעו עלינו באופן משמעותי.

המעבר הראשון: ונוס הרגשית עוברת למזל דגים. אחרי חודש של פעילות חברתית נמרצת, פגישות עם אנשים חדשים והרחבת המעגל החברתי באנשים מקסימים שפגשנו על הדרך, עוברת לה ונוס למזל דגים הרגשי ואפילו רגשני, וסולם הרגשות שלנו משתנה והופך קיצוני ודרמטי יותר. מזל דגים נשלט על ידי כוכב נפטון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של ונוס, אלמנט שבראש סולם העדיפויות שלו עומדת המלה 'נתינה', ובעיקר נתינה מעל האגו. ואכן, עם הונוס הזו הצורך שלנו לתת ולהעניק גדול יותר מכל דבר אחר. אולם.. לא רק בנתינה מדובר, אלא גם במעורבות רגשית גבוהה יותר בכל מה שקשור ליחסים ולדיאלוג בכלל עם הזולת, אלמנט שעלול להמיס אותנו או להעציב אותנו באותה מהירות. הכל הופך טעון ורגשי מאוד, וחשוב לשמור את הרגלים על הקרקע. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

המעבר השני: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה.
מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו, והמזל שבו הוא נמצא מראה לנו את סוג התקשורת הרלוונטי לאותו פרק זמן. בחודש הקודם שהה מרקורי במזל דגים הרגשני, ואפשר לומר שהתקשורת שלנו היתה פחות שכלתנית ויותר אמוציונאלית וסובייקטיבית, מה שבאופן טבעי מביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות, ותחושה של חוסר יציבות ואפילו חמקמקות ודיפלומטיית יתר. כעת עם מעברו של מרקורי למזל טלה, אפשר לומר שהתקשורת שלנו הופכת נלהבת, ישירה, ספונטנית ואפילו כוחנית משהו. מזל טלה מביא איתו את אוירת הילד שרוצה הכל כאן ועכשיו, והחודש הזה יעסוק בסיפורים מיידיים, ובהרבה פגישות והחלטות מהירות. חשוב להזהר מגישה כוחנית מדי, כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות בתולה, תאומים, טלה ומאזניים.

התחזית השבועית

טלה
מרקורי עובר למזל שלכם, טלאים, והופך אתכם לתקשורתיים מתמיד. כעת אפשר ורצוי גם לדבר על הדברים לפני שנסחפים פנימה ועושים אותם, ולא להשאב ישר לעשייה. זמן לשיתוף ברגשות ובהחלטות, ולא לפעילות סוליסטית בלבד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, ונראה שמלות המפתח הופכות להיות עכשיו שתופי פעולה. זמן טוב להתמסר לפעילות חברתית, ליצור קשרים עם ידידים ישנים שנעלמו לכם, ובמקביל – להרחיב את המעגל החברתי עם קשרים חדשים.

תאומים
נראה שמפלס האנרגיה שלכם נמצא בעלייה מהשבוע, עם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל טלה. הצד החברתי שלכם הופך פעיל יותר, ואיתו גם המרס והאסרטיביות. הגיע הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, אך בעדינות ובטקט.

סרטן
השמש בבית הקריירה שלכם מריצה אתכם קדימה לעשייה, וכעת נוסף גם מרקורי שהופך אתכם לתקשורתיים במיוחד מול סמכויות. ונוס במזל דגים לעומת זאת מביאה איתה שבוע שהדגש הוא על צמיחה אישית, והרחבת אופקים.

אריה
כשהשמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לרוץ קדימה במעלה מזל טלה, אולם בניגוד לשבוע הקודם – בראש רגוע ושקט יותר, ללא הצמידות עם אורנוס והזוית עם פלוטו. מעברו של מרקורי למזל טלה מגביר את ההתלהבות – ויכולת השכנוע.

בתולה
ונוס עוברת למזל דגים לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאה איתה מעורבות רגשית עדינה וגבוהה יותר בכל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה. זהו זמן טוב להעמיק יחסים, ואם הלב פנוי – זה הזמן לצאת ולצוד את הנפש התאומה שמתאימה בדיוק לכם.

מאזניים
האנרגיה שלכם משתנה השבוע. אחרי חודש חברתי ורומנטי במזל דלי עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל דגים, מכריחה אתכם להתמקד בתחום המקצועי, אבל מביאה איתה גם הצפות רגשיות כאלה ואחרות, וקושי לחשוב בהגיון. סבלנות.

עקרב
הרגשות מתחזקים השבוע, כשונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ומביאה את הלב לשיאים חדשים של ריגוש. אובייקטיביות? לא בבית ספרנו. מרקורי לעומת זאת מחזק את הצד המקצועי, ומכריח אתכם להגדיר מטרות חדשות.

קשת
נראה שהגיע הזמן לשפר את היחסים עם הבית והמשפחה, ולהכניס קצת יותר רגישות אמפטיה ואפילו אהבה לקשרים הביתיים שלכם. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה, והגיע הזמן לשתף ברגשות ואפילו לחזר – בעדינות אך בתקיפות.

גדי
התקשורת משתפרת מאוד והופכת רגשית ואפילו רגשנית, כשונוס הרגשית זוחלת אל בית התקשורת שלכם, ועוזרת לכם להביא את כל הקסם שבעולם לפגישות ולשיחות שלכם. מרקורי לעומת זאת שם דגש על הצרכים שלכם במסגרת המשפחה.

דלי
בצער רב אתם נפרדים מונוס הרגשית ששהתה במזל שלכם כחודש שלם, והביאה איתה לא מעט רגעים יפים של חברויות, קרבה, ואפילו אהבה.. כעת היא עוברת לבית הכספים שלכם, וכדאי לא לבזבז איתה – אלא להשתמש בה למקורות הכנסה חדשים.

דגים
מרקורי עובר לבית הכספים שלכם, ומכריח אתכם לעשות עבודת עומק על חשבון הבנק. ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ואתם מגלים שוב שאין רומנטי ודרמטי כמזל דגים כשונוס נמצאת בתוכו. תנו לרגש לחגוג, אבל השאירו את הרגליים על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully