וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-30 במרץ 2014

23.3.2014 / 22:04

מרס ממשיך את מעגל העויינות. הילוכו האחורי של כוכב מרס עדיין נותן את אותותיו כמעט בכל מקום, ובתהליכי סגירת מעגלים אנו בעיקר מדשדשים במקום

בתהליכים שנועדו לפתור מחלוקות מרס ממש לא עושה לנו חיים קלים, והתהליכים האלה ימשכו עד מאי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

המיקום האופטימי של השבוע – חזרתו של יופיטר כוכב השפע להילוך רגיל במזל סרטן, מבשרת כניסה לתהליך אופטימי יותר, שמביא איתו רצון לפגוש אזורי פעולה חדשים, וחוויות חדשות. בשבועות האחרונים שהה יופיטר בהילוך אחורי, ועזר לנו לממש פוטנציאל רעיונות ויזמות שהגיעו אלינו בסופה של השנה הקודמת. כעת נערך יופיטר לכניסה לרעיונות ויזמות מסוג אחר, וההילוך שלו מביא איתו לא רק אופטימיות אלא גם יכולת למצוא אזורי פעולה ועשייה חדשים, ואנשים לא מוכרים שירחיבו את המעגל החברתי שלנו. נושאים הקשורים לנסיעות ולימודים יהיו מודגשים במיוחד בתקופה הקרובה. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות קשת, תאומים, דגים ובתולה.

המיקום הפרקטי של השבוע – על התהליך הזה אחראי כוכב סטורן, ששוהה עכשיו בהילוך אחורי במזל עקרב. סטורן בעצם יוצר את הפעילות ההפוכה מכוכב יופיטר, הן מבחינת החוויה ו הן מבחינת היכולת שלנו לממש פוטנציאל, ולפתור בעיקר בעיות שהתעוררו לאחרונה הקשורות לכספים ולצד הכלכלי, ולגבולות במערכות היחסים בחיינו. הגיע הזמן לקפוץ למים ולהתמקד בעשייה ובפתרון בעיות, ולא להסתפק בקיטורים או בהצהרת כוונות. מי בעיקר יושפע מהתהליך הזה? מזלות גדי, עקרב, סרטן ושור.

הזוית הקשה של השבוע – צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון המטשטש ומערפל. תקשורת רגשנית ולא ברורה, מצבי רוח וחוסר יציבות – התקשורת שלנו בעייתית השבוע. התמקדו בעובדות, ולא ברגשות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע אחרונית בתהליך מתיש ולא קל של סגירת מעגלי אקשן עם העבר, ומכביד לא מעט. חשוב להזהר במיוחד עכשיו מכעסים פתאומיים ומדרמות וסערות, ולא לנתק קשרים. גלו סבלנות ואיפוק ודחו החלטות חשובות להמשך.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי המאכלס את בית הקריירה שלכם, ומביאה איתה לא מעט בונוסים לאלה מכם שמנסים להרים פרויקטים ויזמות חדשות. זוית של מתח בינה לבין יופיטר עלולה להביא אשליות ואופטימיות יתר: זהירות.

תאומים
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון המטשטש ומערפל, עלולה לגרום לנו לפעול באופן פזיז ולא יציב במיוחד. אולי משום כך חשוב השבוע לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ולהזהר מאשליות ופנטזיות. אם אפשר – דחו את ההחלטות החשובות שלכם לשבוע הבא.

סרטן
מיקומה של השמש במזל טלה בבית הקריירה שלכם, מעיר אתכם לחיים, סרטנונים. זהו מיקום שמדגיש את היכולת שלכם לקדם יזמות חדשות, לשפר עמדות מול סמכויות, ולהריץ קדימה בשמחה תכניות פעולה חדשה. זה הזמן לתת לאמביציה שלכם לפעול אתכם – ועבורכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה בכל התחומים ביחד עם מינון גבוה של התלהבות והתרגשות. זה בדיוק הזמן לחשיבה שיוצאת מהקופסה, להתחלות חדשות ומלהיבות, ולתכנן נסיעה ארוכה או קצרה לתקופה הקרובה.

בתולה
הצמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם עם נפטון המטשטש ומערפל במזל דגים שממול עלולה לגרום לכם לטעויות בשיקול הדעת, בעיקר בכל מה שקשור למערכות יחסים וקשרים קרובים. זה בדיוק הזמן לעשות דברים ממקום חכם ומתייעץ, ובעיקר קשוב לזולת. המנעו מהחלטות כלכליות כעת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם במזל דלי מביאה איתה פרק זמן נעים רומנטי ויצירתי כאחד, עם מינון גבוה של טאץ' חברתי. זהו פרק זמן מתאים במיוחד לקשירת קשרים חדשים ולהיכרויות מקצועיות, כמו גם קשרים רומנטיים עם הלב פנוי.. חשוב להזהר מפנטזיות ומבזבוז כספים שלא לצורך.

עקרב
מיקומה של השמש במזל טלה מדגיש עכשיו את הצד המקצועי שלכם, כמו גם את היכולת שלכם לקדם בהצלחה מטרות מקצועיות. הילוכו האחורי של כוכב סטורן במזל שלכם מביא איתו יכולת לקחת על עצמכם משימות חשובות ולגרום להן להצליח, מצוידים בהרבה הגיון ושכל ישר.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נע סוף סוף קדימה, ומביא איתו גישה סקרנית ואפילו הרפתקנית, וצורך לקדם תכניות פעולה ויזמות חדשות כמו גם רצון לנסוע ולפגוש נופים אחרים. זוית של מתח בין ונוס הרגשית ליופיטר עלולה לגרום לכם לא לראות את הדברים כפי שהם: חכו לשבוע הבא.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא כעת בהילוך אחורי במזל עקרב, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לעשות דברים ממקום חכם ולמוד נסיון, ובעיקר לממש הבטחות ופוטנציאלים של יזמות שעלו על הפרק בזמן האחרון. חשבו בצורה מעשית ולא רגשית, וסגרו מעגלים שמיצו את עצמם.

דלי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעורבות רגשית נעימה וים של קסם אישי לעולמו האינטליגנטי של הדלי המצוי. זהו פרק זמן טוב לתת ללב להוביל מהלכים ולאו דווקא לראש האינטליגנטי והמנתח, ובעקבות הלב – להשקיע קצת יותר בקשרים קרובים ובעיקר בזוגיות.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת פוגש השבוע בצמידות מדויקת עם נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו מצד אחד גישה יצירתית וקסומה ומצד שני תחושות של חוסר יציבות מצבי רוח משתנים וקושי לפעול בצורה תקשורתיות מעשית. תנו לקסם להתפוגג, וטפלו בעובדות שנשארו אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully