וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-23 במרץ 2014

הרגש שולט בכיפה השבוע, הדרמות והסערות בסביבה, ומרס ממשיך בהילוכו האחורי להפגיש אותנו עם מצבים של לוחמה ועויינות הקשורים לעבר, עם צורך חזק לסגור מעגלים פתוחים

המעורבות הרגשית גבוהה מהרגיל, אבל זה השבוע האחרון שזה קורה בעוצמה כזו: מהשבוע הבא לא מעט משתנה כשהשמש עוברת למזל טלה, אבל בינתיים אפשר לומר שלא העובדות אלא הרגשות מפעילים אותנו בעוצמה השבוע, יוזמים בשבילנו, ובעצם שולטים במה שקורה מאחורי הקלעים – ובקדמת הבמה.

המעברים המשמעותיים של השבוע: השמש ומרקורי משנים מזל: השמש עוברת למזל טלה ומביאה איתה באופן רשמי את האביב, ומרקורי עובר למזל דגים ומאפשר לקסם האישי שלנו לקדם את מה שחשוב לנו בתקשורת מעניינת וקסומה.

אבל עוד לפני כן אפשר להבחין במעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל דלי החברתי והקליל בו שהה בחודש האחרון, למזל דגים הרגשני והתנודתי כל כך, השייך ליסוד המים. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו ובמזל דגים הוא מאבד את הצלילות והקלילות האופייניים לו במזל תאומים או את הטאץ' מוכון הפרטים במזל בתולה, ושני אלה נעלמים כשהרגש מכסה את העובדות ומפעיל באופן אישי וסובייקטיבי. אולי משום כך חשוב דווקא בתקופה זו שבה מרקורי שוהה במזל דגים לשמור על פרופורציות בתקשורת שלנו עם העולם ועם הסביבה הקרובה, ולא להכנס ללחץ כשדברים משתנים ואיתם משתנים גם מצבי הרוח שלנו באופן קיצוני כל כך. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

שבוע אחרון של הריון, לפני לידת השמש: שנה האסטרולוגית מתחילה עם מעברה של השמש למעלה הראשונה של מזל טלה, שמכריזה גם באופן רשמי על כניסתו של האביב לחיינו. זה השבוע האחרון שבו השמש נמצאת במזל דגים, לפני שבסוף השבוע הרחוק תעבור אכן למזל טלה.. את התהליך אפשר ורצוי ללוות בסגירת מעגלים שהפריעו לנו בתקופה האחרונה, ומיצו את עצמם. השמש אמנם תעבור למזל טלה, אך מרס שליט המזל עסוק בחשבון נפש משל עצמו במזל מאזניים שממול, ובהילוך אחורי. אולי משום כך כדאי לפעול בזהירות מכסימלית בימים אלה לפחות עד סוף השבוע, בכל מה שקשור ליזמות חדשות, ומכל סוג שהוא. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות אריה, טלה, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
השמש עוברת למזל שלכם: מזלטוף, טלאים! כוכב מרס שליט הטלה ממשיך לנוע בהילוכו האחורי, וממשיך להפגיש אותנו עם מצבים של לוחמה ועויינות מסוגים שונים. הבלגן בעזה הוא בהחלט פועל יוצא של תנועתו זו, וכדאי להזהר ולשמור על עצמנו גם מדרמות וסערות מיותרות הקשורות לעבר בחיי היומיום.

שור
אתם חברתיים ואמביציוזיים מהרגיל, כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דלי ומאפשרת לכם לקדם במהירות ובתקיפות נושאי קריירה ולשפר תדמית מול העולם. זוית של מתח בין ונוס לבין יופיטר כוכב השפע עלולה לגרום לאופטימיות יתר ולשגיאות בשיפוט. חשבו והתייעצו לפני החלטות.

תאומים
האנרגיה שלכם משתנה השבוע, כשמרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דגים, מה שאומר שהצלילות והקלילות נעלמות, והכל הופך רגשי ואפילו רגשני מאוד. זה הזמן לדבר על רגשות ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה, אבל להזהר בדרך קבלת ההחלטות שלכם כדי שלא לערב רגשות בהחלטות מקצועיות.

סרטן
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם ואחרי שבוע לא קל ומעט פסיבי אפשר כבר לראות בהמשך את האור בקצה המנהרה עם ים של אנרגיה חדשה. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים מביא איתו פתיחות מירבית לרעיונות חדשים, ורצון לצמוח ולהתפתח. הגיע הזמן ללמוד משהו חדש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל דגים הרגשני למזל טלה המרגש והאקטיבי, והגיע הזמן למנה של אש ופלפל מצדם של הכוכבים, שהיתה חסרה לכם בשבועות האחרונים. זה הזמן להתחלות חדשות, ליזמות חדשות, ולשימת דגש מיוחד על תקשורת עם ח'ול, והרחבת אופקים על כל המשתמע מכך.

בתולה
השמש עוברת ממזל דגים המאכלס את בית הזוגיות שלכם למזל טלה, וחשוב שלא לקחת סיכונים בכבישים ובעסקים בתקופה הקרובה. מצד שני, מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ומחזק מאוד את התקשורת הזוגית והיכולת לשפר אותה. דברו עם הפרטנרים שלכם על הכל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ולהביא איתה גישה רומנטית ויצירתית, כמו גם צורך בריגושים ובהפעלתו של הלב. זמן טוב לחזור לרגשות העדינים, להשקיע קצת יותר בצד הרומנטי שלכם, אך להזהר במקביל מכעסים פתאומיים וניתוקי קשרים בגלל מיקומו של מרס בהילוך אחורי במזל שלכם.

עקרב
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים מאפשר דיאלוג יצירתי ורומנטי, ותקשורת חמה ואוהבת. זה הזמן להשתמש במלים שלכם בחכמה ובתבונה כדי לקדם נושאים שחשובים לכם. ונוס במזל דלי ממשיכה לשפר את האוירה בקרב בני הבית והמשפחה, ולעזור לכם לעבוד מחדש על תחושת הביחד הביתית.

קשת
הגיע הזמן לאנרגיה חדשה, קשתים: מעברה של השמש למזל טלה מביא איתו מעורבות רגשית נלהבת ומרגשת במה שאתם עושים עכשיו, ועוזר לכם להתחבר מחדש לאנרגיה של יצירה ואהבה. זה זמן להתמקד במה שמרגש ומלהיב אתכם, ולתת מקום מחודש לאהבה בחייכם בשבועות הקרובים.

גדי
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק בעוצמה בתקופה הקרובה, עם מעברה של השמש למזל טלה. הגיע הזמן לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם מחדש את התקשורת המשפחתית והקשר עם בני הבית. זמן טוב גם להשקיע בבית ובסביבתו, בשינוי מקום מגורים, ובנושאי קרקעות ונדל'ן.

דלי
ונוס במזל שלכם גם השבוע, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית עדינה ושמחה בכל מה שקשור לרגשות ולעשייה בשטח. ונוס מדגישה את הקסם האישי שלכם, מאפשרת לכם לעמוד בהצלחה בפני קהל, ולהתמקד ביזמות חדשות. השמש עוברת למזל טלה, מביאה אליכם תקשורת אסרטיבית ושמחה.

דגים
השמש עוברת בסוף השבוע לבית הכספים שלכם, אלמנט שמביא איתו את היכולת לפעול באופן אסרטיבי ויוזם בכל מה שקשור לכספים ולרכוש. במקביל עובר למזל שלכם מרקורי כוכב התקשורת, וכדאי לנצל זאת ליזמות תקשורתיות חדשות, ולכל השיחות המשמעותיות שלכם השבוע. דברו, ועל הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully