וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-16 במרץ 2014

בשבוע של 9-16 במרץ 2014 מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולעשות שרירים, ומרקורי כוכב התקשורת מתיישר סופית, ואף מיישר את ההדורים

הזוית הקשה של השבוע: זו ללא ספק זוית הפעולה החוזרת בין סטורן הנוקשה, למרקורי כוכב התקשורת. הזוית הזו פועלת בעיקר על מזלות תאומים בתולה גדי עקרב ודלי, אך בעצם פועלת על התקשורת של כולנו. הנוקשות של סטורן גורמת לכולנו לא ממש להיות קשובים או סלחניים השבוע, ובעיקר להיות קשים עם עצמנו בכל מה שקשור לעשייה שלנו ולנושאי חומר וכספים. אולי כעת הזמן לקבל החלטה לגלות סלחנות וסבלנות כלפי הפעולות שלנו, ולא לשפוט אותן לחומרה רבה מדי, בעיקר כששיקל הדעת שלנו אינו במיטבו השבוע.

הרגשות השבוע: אלה עלולים להיות סוערים למדי, בעיקר בתחילת השבוע. ונוס הרגשית יוצרת כעת זוית פעולה עם מרס האגרסיבי והזוית הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, ועלולה להעלות יחסים נאים על שרטון של מלים קשות ומיותרות. אולי משום כך חשוב לגלות סבלנות ואמפטיה השבוע כלפי הפרטנרים שלנו, ולא לשפוט אותם ואת עצמנו בחומרה רבה מדי. בהמשך השבוע דברים יתאזנו ואף תגיע רגיעה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי, עקרב ודלי.

הזוית המתוחה של השבוע: זו זוית של מתח בין אורנוס התזזיתי, לבין יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מלווה אותנו כבר בחודש האחרון, ועיקרה חוסר שקט בין הרצון שלנו להפגין שליטה ולקבוע עובדות בשטח, לבין הרצון למרוד במה שקיים, לעשות דווקא, ולהתעקש לעשות את הדברים בדרך שלנו. אולי משום כך אנו עלולים לגלות כעת שהיזמות החדשות שלנו אינן יעילות, בעיקר כשהן מביאות איתן עצבנות, חוסר סבלנות, וחוסר רצון להתפשר עם מה שקיים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת, דלי, סרטן וטלה.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ומכריח אתכם להתחיל לבנות סדרי עדיפויות חדשים של עשייה בחייכם. בהמשך הוא יוצא מזוית הפעולה עם ונוס, ואפשר לומר שלמרות התהליך המעניין, אתם גם חוזרים להיות רגועים יותר רגשית.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם, והשנים האלה עשויים להביא כמה וכמה אפשרויות נאות ליזמות חדשות והתפתחות אישית, יתכן והגיע הזמן לשדרג את הקריירה שלכם, ולהעביר הילוך.

תאומים
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, תאומימים. זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה למרקורי שליט המזל שלכם חוזרת, ואיתה חוזרים גם הלחצים והמתחים, וגם תחושות הכובד והביקורתיות. חשוב במיוחד לפעול באופן מעשי, וללא מעורבות רגשית.

סרטן
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו עכשיו דיאלוג אינטנסיבי ולא בהכרח קל עם סמכויות, ופה ושם גם ויכוחים או עימותים עם הורים אחראים בוסים וכו. זמן טוב לשדרג יחסים, לנקות משקעים שהצטברו מולם, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

אריה
גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית נמצאים עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לקדם נושאים שחשובים ליחסים שלכם, מה גם שהמעורבות הרגשית שלכם עכשיו גבוהה במיוחד, עקב שהות השמש במזל דגים: זמן לדבר – ולבטא – רגשות.

בתולה
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הכספים שלכם מביא איתו צורך משמעותי בארגון מחודש של כל התחום הכלכלי בחייכם, ובעיקר כשהמדובר בחשבון הבנק שלכם. זה בדיוק הזמן לבנות סדר עדיפויות חדש של הוצאת כספים לזמן הקרוב, ובמקביל – לנסות ולסגור את האוברדראפט, ולהיערך אחרת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות, ומאפשרת לפתוח עכשיו את הלב בעוצמה. השבוע נפתח בצורה מתוחה למדי, אולם בהמשך משתחררת לאיטה ונוס מזוית הפעולה עם מרס האגרסיבי, ולאט לאט מחזירה את ההרמוניה ואת החיוך אל סדר היום שלכם.

עקרב
שהותם של ונוס ומרקורי במזל דלי, שמה בתקופה הקרובה את הדגש על פעילות בנושאי בית ומשפחה, עקרבים. כעת הזמן לדיאלוג משופר עם בני המשפחה, ולהחזרתה של הקרבה לחיי הבית ופתיחת דף תקשורתי חדש שעיקרו – תחושות הביחד, אהבה וקרבה בין בני המשפחה.

קשת
השמש במזל דגים מחזירה אתכם הביתה לרגע לפחות מבחינת הצורך בעטיפה מחודשת של חמימות וקרבה. במקביל שוהים להם ונוס ומרקורי בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם להיות תקשורתיים מתמיד בכל מה שקשור לשיחות חשובות: זה הזמן ליזמות תקשורתיות משמעותיות.

גדי
נראה שתקשורתית זהו שבוע לא קל עבורכם, גדיים. זוית פעולה אקטיבית ומכבידה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה וחסרת שיקול דעת, אכזבות ואי הבנות תקשורתיות ותחושה שאתם לא מובנים. התמקדו בעובדות עצמן!

דלי
נראה שאתם נמצאים עכשיו בפריחה מסויימת, דליים, שכן גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית נמצאים עכשיו במזל שלכם ומאפשרים לכם להפתח לכמה וכמה אפשרויות חדשות של יזמות אישיות מקצועיות ורגשיות מסוגים שונים – כל זאת כמובן אם תצטרפו לתהליך, ותזרמו עם היזמה.

דגים
נראה שהשמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת כשהיא במזל שלכם, דגיגים, אלמנט שמאפשר לכם עכשיו להתנער, לחזור לעצמכם, ולפעול ממקום יוזם ואקטיבי יותר. מרקורי וונוס מאחורי הקלעים מאפשרים לכם לנקות משקעים שהצטברו כדרך לפתוח דלתות ישנות אל העולם, אך מזוית קצת אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully