וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-9 במרץ 2014

זהו שבוע של שינויים ומעברים, הן בכוכבים עצמם והן בדרך תנועתם. ודרך העברת האנרגיה שלנו משתנים השבוע כשמרס עובר להילוך אחורי

זהו שבוע של שינויים ומעברים, הן בכוכבים עצמם והן בדרך תנועתם. כיוון ודרך העברת האנרגיה שלנו משתנים השבוע כשמרס עובר להילוך אחורי, ובאותו יום עצמו – כמה מוזר – חוזר דווקא מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל, ומחזיר אלינו את המלים שאיבדנו לפני כשלושה שבועות.. מעניין – ומייצר תפניות שונות בעיקר בחיבור שבין התקשורת שלנו, לעשייה עצמה.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של ונוס הרגשית, אחרי כשלושה חדשים במזל גדי שבהם נעה קדימה ואחורה – למזל דלי. שלושה חודשים וקצת לקח לונוס שלנו לנסות ולאלף אותנו לעשות קצת סדר בבלגן, הן בחדר שלנו והן במערכות היחסים ובקשרים הקרובים. האם הצליחה? האם הויכוחים והדרמות שליוו חלק מהיחסים שלנו בחדשים האחרונים באמת הצליחו להביא לשינוי, או רק גרמו לנו לאסוף תסכולים וכעסים? הדבר הזה יתברר רק אחרי שונוס תעבור למזל דלי השבוע, מיקום שהופך אותה להרבה פחות נוקשה רגשית, והרבה יותר פתוחה, מאפשרת, ובעיקר חברתית. מי בעיקר יושפע מהמעבר שלה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

השינוי המשמעותי של השבוע: זהו השינוי בהילוכו של מרס, כוכב היזמה והאקשן שלנו. הוא שוהה במזל מאזניים, והשבוע הוא פוצח בהילוך אחורי שיסתיים לו רק בחודש מאי שנה זו. הילוכו האחורי של מרס אמור לשדרג את דרך הפעילות שלנו, אבל זה עלול לקרות רק דרך עצירה של ההתחלות האחרונות שלנו ובחינה מחודשת של מה שיזמנו ושל דרכי הפעולה שלנו בכל מה שקשור ליזמות בכלל. התהליך הזה עלול להיות מתסכל למדי כשהיזמות האחרונות עלולות לעלות על שרטון או לקבל תפניות מפתיעות. כדאי לנצל את הזמן הזה בעיקר לסגירת מעגלי יזמות למיניהן, ושיפור יזמות קיימות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו: אחרי כשלושה שבועות לא קלים כשהוא נע בין מזל דגים ומזל דלי, חוזר מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל, עוזר לנו לסיים את מעגל הבירורים התקשורתי שעשינו כולל סגירת מעגלים ביחסים או לפחות לקיחת פסק זמן בהם, והבאת המסקנות וההארות למודעות שלנו: מכאן ואילך – כל זה הופך להיות תלוי בנו, ובנו בלבד. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע להילוך אחורי, וזה ימשך עד חודש מאי. בפרק הזמן הזה תצטרכו לסגור מעגלי עשייה שמיצו את עצמם, כדי לפנות מקום למעגלי עשייה חדשים. התחלות ויזמות חדשות – דחו אם אפשר לחודשיים קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ופתיל קצר. בהמשך עוברת ונוס למזל דלי ונראה שהאמביציה שלכם מתעוררת: הגיע הזמן לשדרג את נושא הקריירה והדרייב, ולהעביר הילוך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף להילוך רגיל אחרי כשלושה שבועות שהוא בהילוך אחורי, ואפשר לומר שהגיע באמת הזמן להתחיל להתארגן מחדש עם עצמכם, לסיים את תהליכי סגירת מעגלים תקשורתיים בחייכם, ולהתחיל ליזום רעיונות חדשים.

סרטן
כניסתו של כוכב מרס להילוך אחורי מביאה איתה צורך בהיערכות אחרת דווקא בנושאים שהם קרובים ללבו של הסרטן: הבית והמשפחה. זה הזמן לחשוב על שינוי מקום מגורים או שינויים במקום המגורים הקיים, ולהשקיע קצת יותר ביחסים בתוך המשפחה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, מיקום שמדגיש בעיקר את המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם כעת. זהו זמן לעשות דברים ממקום הגיוני וברור, ולא לאפשר להם להתמסמס ולקבל החלטות רגשיות. זהו זמן טוב ליזמות תקשורתיות הקשורות לעבר.

בתולה
השמש שוהה שבוע נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאה איתה צורך חזק בהשקעה בפרטנרים שלכם, ובקשר הזוגי בכלל. התחום המקצועי הופך מודגש כעת כשונוס הרגשית עוברת למזל דלי, ומאפשרת לכם לבלוט ולהרשים ואף לשנות מקום עבודה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי אחרי כמה חודשים במזל גדי, אלמנט שמביא איתו הקלה משמעותית בעומס שמוטל עליכם, ויכולת לפעול יותר מתוך אהבה מאשר מתחושה של מחוייבות. הגיע הזמן לתת ליצירתיות שלכם במה אמיתית, ויפה שעה.

עקרב
כניסתה של ונוס למזל דלי מביאה איתה עדנה ואהבה ליחסים בתוך הבית והמשפחה. זה בדיוק הזמן לתת לאהבה ולקרבה מקום גדול יותר בדיאלוג המשפחתי, לקרב לבבות שהתרחקו מעט לאחרונה, ולאפשר לעצמכם להשקיע קצת יותר בשיפוצים בבית ובסביבתו.

קשת
מיקומה של השמש במזל דגים מראה על צורך להשקיע בחודש הקרוב בבית וביחסים בתוך הבית קצת יותר. מעברה של ונוס למזל דלי הופכת את התקשורת שלכם לאסרטיבית ומקסימה: זה הזמן לשיחות המשמעותיות שחיכו עד עכשיו, ולמלים חכמות ויעילות.

גדי
ונוס עוברת השבוע לבית הכספים שלכם, והיא עשויה להיטיב עם חשבון הבנק שלכם עם תשתפו איתה פעולה ותטפלו בו לעומק. הילוכו האחורי של מרס לעומת זאת עלול להביא איתו שינויים ומהפכים בנושאי קריירה ויחסים עם סמכויות: הזהרו מדרמות מיותרות.

דלי
נראה שמשהו טוב קורה לכם השבוע, דליים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, ואתם עשויים ליהנות מחודש של לב פתוח שמחה וקרבה. ונוס מביאה איתה גם הזדמנויות נאות לפעולה, וזה בדיוק הזמן להרים כל כפפה אפשרית – ולצאת לדרך.

דגים
אתם ממשיכים לחגוג ימי הולדת כשהשמש שוהה במזל שלכם, דגיגים, ומביאה אליכם כוח ועוצמה לפעולה. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל מאחורי הקלעים מביאה איתה אנחת רווחה, כמו גם יכולת לנקות משקעים רגשיים שהפריעו לכם לאחרונה. הגיע הזמן להתפייס עם העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully