וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23 בפברואר עד ה-1 במרץ

23.2.2014 / 10:19

על פניו זה נראה כמו שבוע מעורפל ורגשני, שבו שום דבר אינו בטוח במאה אחוז, ואף עלול להשתנות במהירות. גמישות ויכולת אלתור הן התכונות החשובות שאותן יש להדגיש השבוע

הזוית הקשה של השבוע: זו ללא ספק הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הצמידות הזו עלולה להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל סוגי הפעולות שלכם, וכמו בכל מעורבות רגשית גם שינויים קיצוניים במצב הרוח ובהחלטות שלכם. זו אחת הזויות המסוכנות באסטרולוגיה, שכן קשה לשים את האצבע איך וכיצד היא משפיעה עליכם, והיא פוגעת בעיקר במורל, ובהלך הרוח היומי. רגעים של חוסר טעם וחוסר חשק עלולים לצוץ באופן פתאומי, ולהפיל תכניות יפות ורגעים שמחים. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

התהליך המעניין של השבוע: סטורן הנוקשה מאט את הילוכו לקראת מעברו בתחילת חודש מרץ להילוך אחורי, והתהליך הזה – ביחד עם הילוכו האחורי של כוכב מרקורי – עלולים לפגוע בעשייה שלנו, ובתהליכי העשייה והיזמות שאנחנו נמצאים בהם עכשיו. ביטול פגישות, עצירת יזמות חדשות, חזרה לאחור מבחינת תובנות והסכמים – כל אלה עלולים לגרום לנו השבוע תסכול וכעס, בעיקר כשדברים יוצאים משליטתנו והשינויים לא באים מאתנו. אולי משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שהשבוע הזה נועד לבחון את יכולת העמידה שלנו לא רק בלוחות זמנים אלא גם בשינויים פתאומיים ולא צפויים, שגם הם – מה לעשות – חלק מהתהליכים שאנחנו עוברים עכשיו, כמו גם חלק מהחיים עצמם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות גדי, עקרב, סרטן ושור.

זויות ארוכות טווח: זויות כאלה נמצאות בין כוכבים ארוכי טווח ומשפיעות גם עלינו וגם על האוכלוסייה כולה בלי יוצא מן הכלל. כזו למשל היא זוית אחת שכזו בין יופיטר כוכב השפע לבין כוכב אורנוס התזזיתי, שמצביעה על אפשרויות של שינויים פתאומיים בתכניות כלכליות ועסקיות שעשינו. חשוב להזהר בעיקר מהתחלות חדשות – לאור כל מצב הכוכבים השבועי הזה – מסוגים שונים.

תחזית שבועית

טלה
הצמידות של השמש עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל מאחורי הקלעים, לא עושה לכם חיים קלים. חשוב במיוחד השבוע לנקות משקעים רגשיים, שכן עודף הרגשות שאינכם נותנים הם ביטוי גדול במיוחד, ועלול לגרום לכם להתפרץ וליצור דרמות. מצד שני, אתם יצירתיים מתמיד – תנו ביטוי ליצירתיות הזו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי השייך אמנם ליסוד האדמה, אבל זוית פעולה בינה לבין כוכב מרס עלולה לגרום לוויכוחים אי הבנות ואפילו דרמות וריבים. חשוב למצוא את המכנה המשותף השבוע ולא את המפריד, במקום לקלקל יחסים בגלל חוסר שקט פנימי. צאו לעשות קצת ספורט.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, והשבוע יוצא לאיטו מזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה שגרמה ללא מעט בעיות תקשורת בשבוע הקודם. כעת הזמן להתחיל בהדרגה לסיים את תהליך סגירת המעגלים שלכם, ובמקביל – להתחיל להחזיר את החיוך. עדיין כדאי להמנע מהתחלות חדשות.

סרטן
השמש בצמידות לנפטון במזל דגים מביאה איתה צורך חזק בהתפתחות אישית, אולם חשוב להזהר עכשיו מפנטזיות ואשליות בנושאים הקשורים ללימודים או לנסיעות. מרס במזל מאזניים לעומת זאת מביא איתו חוסר שקט לדיאלוג ביתי, ולתקשורת המשפחתית. נסו לנווט בזהירות, ולחפש את החיובי.

אריה
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות הפחות קלים מבחינתכם, אריות. השמש שליטת המזל שלכם צמודה לנפטון הרגשי, צמידות שעלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ביחד עם קושי לראות את הדברים כמות שהם. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

בתולה
הצמידות של השמש ונפטון המטשטש ומערפל בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד בדיאלוג עם הפרטנרים, ובנושאי זוגיות בכלל. אולי זה באמת הזמן לשתף אנשים קרובים ברגשות, אך במקביל להזהר מאשליות בכל מה שקשור ליחסים ולציפיות יתר.

מאזניים
זה שבוע לא שקט, שבו יוצר כוכב מרס זוית פעולה לא קלה לונוס שליטת המזל שלכם. המיקום הזה עלול להביא איתו עצבנות וחוסר שקט, ופה ושם גם ריבים קטנים שעלולים בקלות להפוך למלחמת עולם קטנה. חשוב להחליט כבר עכשיו לא להסחף למערבולת הרגשות הזו, ולהיות קצת יותר חכמים, ופחות צודקים..

עקרב
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם פעיל במיוחד השבוע, עקרבים. הצמידות של השמש ונפטון שמתרחשת בו מקצינה את הפעילות הרגשית שלכם, ואתם עלולים לאבד קצת את הראש, אך מצד שני – גם ליהנות ובגדול משפע של יצירתיות, רגעים מרגשים, ואפילו אהבה. רק השאירו את הרגלים על הקרקע.

קשת
נושאי בית ומשפחה עשויים להיות השבוע במרכז העניינים באופן משמעותי, קשתים. הצמידות של השמש עם נפטון בבית המשפחה עשויה להוציא מכם שלל רגשות, ותחושות מחודשות של חיבור וקרבה בצד סימני שאלה, ורגעים של מבוכה. זה הזמן לחדש קשרים משפחתיים, לחזק אותם, ולהרגיש ביחד.

גדי
התקשורת שלכם עש מקסימה ומושכת במיוחד השבוע, כשאתה הקסם הזה מספקת לכם הצמידות בין השמש לנפטון, עם כושר שכנוע מוגבר והרבה קסם אישי. אולם המלים עלולות לעבוד גם נגדכם, בעיקר כשאתם עצמכם מושפעים מהם. חשוב לשים גבולות ולתת לצד הפרקטי ולעובדות עדיפות ראשונה.

דלי
כוכב מרקורי ממשיך לשוט לו במזל שלכם בהילוך אחורי, ולהביא איתו צורך לסגור מעגלים תקשורתיים הקשורים לעבר הקרוב, הן רגשית והן עסקית. הצמידות של השמש עם נפטון בבית החומר והכספים שלכם עלולה להביא איתה קושי לראות דברים כפי שהם. הזהרו מאשליות בנושאי עסקים וכספים.

דגים
הצמידות במזל שלכם בין השמש לבין נפטון שליט המזן שלכם עלולה לפעול בעוצמה בחייכם, ולהביא איתה מעורבות רגשית מכסימלית, דמיון ויצירתיות, אולם במקביל גם קושי לפעול בשיקול דעת נבון במישור הפרקטי לסוגיו. אל תאבדו פרופורציות וגבולות שלכם. חשוב במיוחד להתמקד בפרטים הקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully