וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-16 בפברואר 2014

השבוע אין ספק שהילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים משמעותי אולי יותר מכל דבר אחר שקורה בכוכבים, אבל הוא אינו התהליך המשמעותי היחידי

ההילוך האחורי של מרקורי במזל דגים אולי מורגש יותר מאחרים מכיוון שהוא רגשי יותר, ושינויים רגשיים כמו שכולנו יודעים, ובעיקר חשבון נפש רגשי, הם הקשים ביותר. אבל זוית הפעולה בין השמש לסטורן מכבידה עלינו מאוד גם רגשית, ודורשת מאתנו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר - בעקיפין בעצם כמו שמרקורי עושה, בדרכו המוזרה תוך כדי הילוכו האחורי. יהיה מעניין.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו החלה בעצם בשבוע הקודם, אולם דווקא עכשיו היא מגיעה לדיוקה, ומכריחה אותנו להיות מעשיים ואחראיים מתמיד, להתמודד עם אתגרים אמיתיים בנושאי חומר וכספים, ואיכשהו גם עם עומס לא קטן של אחריות ומטלות פרקטיות שדווקא עכשיו מוצא את דרכו אלינו. מה עושים? מגדירים מחדש את המטרות שלנו, מנסים לא לקחת על עצמנו דברים שלא קשורים אלינו ישירות, ובעיקר מנסים להשאיר את הלב פתוח למרות הכובד שרובץ עליו השבוע. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, גדי, דלי, ועקרב.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת פוצח השבוע בהילוך אחורי, והוא עושה זאת כשהוא צמוד לנפטון הרגשני ובמזל דגים. רק נכנס מרקורי למזל דגים, וכבר אחרי שבוע הוא מתחיל לנוע אחורנית.. זה ללא ספק אחד המקומות הפחות ברורים והיותר רגשניים של הזמן האחרון מבחינת כולנו, בעיקר כי הוא עלול להביא איתו מצבי רוח לא קלים ושינויים מהירים בסולם הרגשות שלנו. אולי משום כך הופכות העובדות להיות המשענת העיקרית שלנו כשעולם הרגש מתעתע ומכזיב מסביב, ובעיקר הצמדות לדרכי הפעולה המוכרות והרגילות שלנו למרות שנדמה שהכל מסביב משתנה, פעם ואפילו פעמיים. מי בעיקר יושפע מההילוך האחורי הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים והמיקום הזה מוצא את מרס שלא במיטבו, וגם אתם עלולים להרגיש עכשיו חולשה מסויימת, וקושי להוציא דברים לפועל. ונוס בבית הקריירה שלכם לעומת זאת נעה קדימה, ומביאה הזדמנויות נאות לפעולה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת לאיטה לקצב הרגיל שלה במזל גדי אחרי שסיימה סופית את הילוכה האחורי, ואתם נושמים לרווחה. מרקורי חוזר בהילוך אחורי השבוע לבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם לסגור מעגלים שנשארו פתוחים בזמן האחרון, ולשפר עמדות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה השבוע בהילוך אחורי, ואף עובר בהמשך השבוע ממזל דגים הרגשני למזל דלי השכלתני. המעבר הזה מחזיר אתכם לעצמכם, אבל קשה ליזום ולהתחיל דברים חדשים לפני שניקיתם את המשקעים הרגשיים של הזמן האחרון. גלו סבלנות.

סרטן
נושאי זוגיות ויחסים חוזרים לתקופה טובה יותר, כשונוס הרגשית חוזרת לקצב הרגיל שלה בבית הזוגיות שלכם במזל גדי. כוכב מרס במזל מאזניים לעומת זאת עלול להביא איתה מעט סערות ודרמות בחיי המשפחה: זה הזמן לנקות משקעים שהצטברו, ולדבר בכנות על הכל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי, אלמנט שמביא איתו יכולת להשקיע קצת יותר ביחסים קרובים וביחסים בכלל. זוית הפעולה בין השמש לסטורן מגיעה לדיוקה השבוע, אלמנט שמביא איתו תחושות של כובד ובדידות קלה. אל תקחו על עצמכם מחויבויות יתר.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל דגים במשך מרבית ימות השבוע מביא איתו צורך בבדק בית זמני במערכות היחסים שלכם, ובדיאלוג הזוגי. זהו זמן שבו חשוב לדבר ולפתור בעיות, ולקבל החלטות בשנים. ונוס לעומת זאת מחזירה לחייכם את הניצוץ הרומנטי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת לקצב תנועה רגיל במזל גדי, ונראה שלאט לאט דברים מתחילים להסתדר להם בהדרגה, כולל פיוס אחרי ריבים וסכסוכים של השבועות האחרונים. הגיע הזמן להתארגן מחדש הן רגשית ובעיקר פרקטית וכלכלית, ולקבוע גדולות – ומטרות לתקופה הקרובה.

עקרב
ונוס הרגשית מתרחקת בהדרגה מפלוטו שליט המזל שלכם כשהשנים שוהים במזל גדי, ולאט לאט יורדים להם המתחים והלחצים. כעת אפשר להתחיל לראות מי בעצם נגד מי, איך ולמה. השמש במזל דלי לעומת זאת מכריחה אתכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו.

קשת
מרס במזל מאזניים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה והרחבת המעגל החברתי שלכם, בעוד ונוס בחזרתה לקצב רגיל מתחילה לארגן מחדש את השורות בכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים, ולחשבון הבנק. הגיע הזמן לנוע קדימה, קשתים, על כל המשתמע.

גדי
זה אינו שבוע קל במיוחד, גדיים. זוית פעולה בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם מגיעה השבוע לדיוקה, ומביאה איתה בעיקר תחושות של אחריות ומחויבות יתר, ופה ושם גם מרדנות מול סמכויות. חשוב לא לקלקל יחסים נאים. שמרו על פרופורציות, והשקיעו יותר מחשבה בחשבון הבנק.

דלי
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, דליים, כשהיא מביאה איתה לשטח לא מעט עוצמה ונוכחות. הילוכו האחורי במרבית ימות השבוע של מרקורי בבית הכספים שלכם, מחזיר לחייכם את הצורך בטיפול שורש אמיתי בצד הכלכלי של החיים, ויפה שעה אחת קודם.

דגים
מרקורי שוהה ברוב ימות השבוע בהילוך אחורי במזל שלכם, דגיגים, ומכניס אתכם לתהליך בן 3 שבועות של שיפור שדרוג וסגירת מעגלים מסוגים שונים. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים ובעזרת פסק זמן זעיר שמגיע עכשיו – לקבל החלטות שהיססתם לקבל, ולשנות כוונים אם צריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully