וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2-9 בפברואר 2014: מצב כוכבי השבוע

מהשבוע הבא חוזר גם מרקורי להילוך אחורי, כך שכדאי לנצל את השבוע הזה למהלכים קדימה ולנצל את פסק הזמן והפער בין שני התהליכים האלה, מהר ככל האפשר

אין ספק שחזרתה המעשית של ונוס הרגשית להילוך רגיל משפיעה מאוד עלה שבוע הזה, ובגדול. את שינוי המגמה הזה נוכל לראות אצל כל אחד ואחד מהמזלות, איש איש בשטח שבו נמצא מזל גדי ושם זה קורה.

תקשורת איטית: מאמצע השבוע והלאה יאט מרקורי את תנועתו, מה שאומר שיתכן שפה ושם יעלו כמה תכניות שלנו על שרטון, פגישות יחלו להתבטל, ויזמות ידחו מסיבה כזו או אחרת. כדאי לקחת את כל זה בחשבון, ולהנמיך את רף הציפיות שלנו מאמצע השבוע והלאה.

המעבר החשוב של השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל דלי השייך ליסוד האויר, למזל דגים השייך ליסוד האש. מרקורי היה חברתי ומשתף מאוד בחודש האחרון, וגרם לרבים מאתנו לצאת מעצמם ולשתף רבים אחרים בכל מה שעובר עליהם. כעת הוא עובר למזל דגים הרגשי כל כך, ואיתו הוא גם משנה את התקשורת שלנו מחברתית ופתוחה – לרגשנית ואישית מאוד. החיים הופכים כעת הרבה פחות אינפורמטיביים והרבה יותר אישיים ברמת האימפקט על כל אחד ואחת מאתנו. יהיה מעניין אך לא קל, כי כבר בסוף השבוע הבא עובר מרקורי להילוך אחורי במזל דגים, אלמנט שכדאי להתכונן אליו כבר עכשיו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב יופיטר. זוית המתח הזו מביאה איתה אמביציה חזקה במיוחד לעשות ולהתפתח, אך במקביל גם עלולה לגרום לאופטימיות יתר ולשיקול דעת גרוע בנושאי נסיעות וכספים, וכדאי להזהר מאוד בשני אלה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, דלי ותאומים.

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים, ולהדגיש את כל מה שקשור ליחסים ולזוגיות. מעברו של מרקורי למזל דגים והילוכו האחורי מכריחים אתכם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולהתמקד במה שקורה מאחורי הקלעים. זמן טוב להתפייס עם העולם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה סוף סוף לנוע קדימה אחרי חודש לא קל בהילוך אחורי במזל גדי, ונראה שהגיע הזמן לחזור לתלם, ולפעול באופן שקט ואקטיבי יותר. כניסתו של מרקורי להילוך אחורי בבית הכספים שלכם מזמינה תכנית חדשה לפעילות בחשבון הבנק.

תאומים
אחרי חודש אקטיבי וחברתי מאוד, אפשר לומר שהמגמה משתנה פעמיים מבחינתכם. מרקורי שליט המזל שלכם גם עובר למזל דגים הרגשי המאכלס את בית הקריירה שלכם, וגם עובר בהמשך להילוך אחורי שמכריח אתכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם. חומר למחשבה.

סרטן
ונוס הרגשית מתחילה סוף סוף לנוע קדימה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואפשר לומר שהגיע הזמן לחזור לתלם, ולהחזיר במקביל גם את הלב למקום אחרי חודש שבו הדברים קרו אחרת ממה שתכננתם. זמן טוב להגדיר מחדש את נושאי הזוגיות והיחסים בחייכם כעת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי, ונכנסת בהמשך גם לזוית פעולה לא קלה עם סטורן הנוקשה. הזוית הזו עלולה להביא איתה בהמשך השבוע לחצים ומתחים, ולא מעט ביקורת פנימית על מה שעובר עליכם. התמקדו בתחום הכלכלי, ופיתרו בעיות.

בתולה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם וכניסתו שם להילוך אחורי, עשויים להביא איתם צורך בהתבוננות עומק במערכות היחסים הקיימות כעת בחייכם, ואול גם פסק זמן זעיר כדי להגיע להחלטות. שווה בדיקת עומק.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף להילוך רגיל, ואפשר כעת לראות בדיוק מי נגד מי, איך ולמה. אחרי חודש לא קל של סגירת מעגלים ושיפוץ תהליכים, אפשר לומר שלמדתם דבר או שנים הקשורים לקשרים משפחתיים,ולתקשורת משפחתית. דברו על זה.

עקרב
אחרי עשרה ימים של לחצים רגשיים כאלה ואחרים, מתחילה ונוס הרגשית שצמודה כעת לפלוטו שליט המזל שלכם לנוע שוב קדימה, ונראה שהגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה, ואת החיוך ללחיים.. כעת הזמן לפיוס זמני עם החיים, ולכמה החלטות משמעותיות בנושאי קידום אישי.

קשת
חזרתה של ונוס להילוך רגיל בבית החומר והכספים שלכם מבשרת בעיקר טובות: הגיע הזמן לפעול חכם בחשבון הבנק, ולהשלים תהליכי התייעלות ומיקוד שאתם נמצאים בהם כעת. מעבר מרקורי למזל דגים ולהילוך אחורי מצריך תחילת עבודת עומק על היחסים עם המשפחה.

גדי
סוף סוף אפשר לראות שינוי גם אצלכם, גדיים: ונוס הרגשית חוזרת לה להילוך רגיל במזל שלכם, ואפשר גם אצלכם לשמוע אנחות הקלה השבוע כשהעומס הרגשי יורד מכם מעט. הגיע הזמן לפנות גם מקום לעצמכם, ולאפשר לעצמכם ליהנות מזמן איכות אמיתי, ואפילו לבלות קצת.

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת במזל דלי, אבל מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים ולהילוך אחורי בבית הכספים שלכם מזמין בעיקר בדק בית אמיתי בתקופה הקרובה בכל מה שקשור לחומר וכספים. הגיע הזמן לבנות לעצמכם תכנית חומש כלכלית לחודשים הקרובים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם כבר בסוף השבוע הזה, דגיגים, ואמור להביא איתו תקשורת משופרת עם העולם ועם עצמכם. אולם כבר עם כניסתו מאט מרקורי, ובהמשך גם עובר להילוך אחורי שמכריח אתכם להתחיל לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בחייכם. שעור מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully