וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 בינואר עד ה-1 בפברואר

השבוע נמצא בדגש מיוחד על סיום הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל גדי: מסוף השבוע הבא דברים הולכים קדימה, כלכלית ורגשית

בשבוע שמתחיל היום השמש ומרקורי חוגגים לדליים, מרס מסעיר את המאזניים, ויופיטר עדיין במזל סרטן הרגשני.

הזוית הקשה של השבוע: זוהי זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה שמגיעה לשיאה כבר בסוף השבוע. הזוית מביאה איתה קושי תקשורתי לבטא את מה שאנחנו באמת מרגישים באופן אישי, ומצד שני – מדגישה שזה בדיוק הזמן לתקשורת לא אישית עם מוסדות וארגונים בחיינו. זהו זמן להיעזר בצד הפורמלי של התקשורת, לתקשר טוב יותר באופן רשמי מאשר באופן רגשני, ובעיקר לצאת לכל הסידורים שלא עשינו בזמן האחרון ועד עכשיו עכבו אותנו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

ההילוך המשמעותי של השבוע: זהו ללא ספק סיומו של הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל גדי: מסוף השבוע הבא כבר תחל ונוס ללכת קדימה, על כל המשתמע. כעת הזמן להתחיל להשתמש בכל התובנות שונוס הביאה איתה בחודש האחרון במהלך הילוכה האחורי, הן ביחסים שלנו והן בכל מה שקושר לנושאי עסקים וכספים. מי בעיקר יושפע מחזרתה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי סרטן וטלה.

התקשורת שלנו: זה השבוע האחרון של כוכב מרקורי כוכב התקשורת שלנו, במזל דלי הפתוח והחברתי. כדאי לנצל את המומנטום הזה ולהתיידד עם העולם, לשפר מיקום בדיאלוג שלנו עם מוסדות וארגונים ולתקשר טוב יותר עם המעגל החברתי האישי שלנו ואף להרחיב אותו, כי מסוף השבוע הבא עובר מרקורי למזל דגים, מביא איתו תקשורת מעורבת רגשית במינון גבוה, והכל יהפוך אישי מאוד, וגם מאוד סובייקטיבי. מי בעיקר יושפע ממיקומו של מרקורי במזל דלי כדי שיוכל לנצל זאת בצורה הטובה ביותר? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים שממול, ולשים את הדגש על מערכות היחסים שלכם. חזרתה להילוך רגיל של ונוס בבית הקריירה שלכם, פותחת תקופה חדשה שבה אפשר להתקדם ולקדם נושאים שחשובים לכם, ולרוץ שוב קדימה.

שור
נראה שהשבוע הזה מביא איתו חדשות טובות עבורכם, שוורים, אם כי הן מגיעות ממש בסופו של השבוע: ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת את הילוכה האחורי ואחרי חודש חוזרת להילוך רגיל, ומחזירה גם אתכם לקרקע המוכרת. יפה לכם.

תאומים
משהו משתנה מבחינתכם השבוע. אחרי חודש חברתי וחברי שבו שהה מרקורי שליט המזל שלכם במזל דלי, הוא עובר למזל דגים והופך את התקשורת שלכם לרגשית ורגשנית מאוד, ופחות מעשית מאשר כרגיל. הגיע הזמן להיות רגישים – ויצירתיים כאחד.

סרטן
ונוס הרגשית ששוהה במזל גדי שממול מסיימת את הילוכה האחורי וחוזרת להילוך רגיל בסוף השבוע, מה שאומר שאפשר לפתור כעת בעיות ביחסים, ולקדם מחדש את הדיאלוג שבינו לבינה שפה ושם עלה על שרטון לאחרונה. דברו, ועל הכל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ולהביא עניין מיוחד בקשרים הקרובים שלכם, ובכל מה שקשור לזוגיות בתקופה זו. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את מהות הקשרים, לפתור בעיות, ובעיקר להתמקד בשיחות של אחד על אחד.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר בסוף השבוע ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני, ונראה שהחיים הופכים זוגיים ומשתפים קצת יותר. זה הזמן להוריד את מפלס הביקורתיות שלכם, ולאפשר לזולת ולאנשים קרובים להתקרב קצת יותר, אם תוכלו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף להילוך רגיל אחרי חודש של הילוך אחורי במזל טלה, ונדמה שאפשר לשמוע את אנחת הרווחה שלכם עד כאן. זה בדיוק הזמן להתחיל ליזום מחדש ולעבור לתכניות פעולה, אחרי סיום סגירת המעגלים בזמן האחרון.

עקרב
חזרתה של ונוס להילוך רגיל השבוע משחררת חלק מהמתחים של הזמן האחרון עם חברים וידידים, ובכלל במעגל החברתי או המקצועי. הגיע הזמן לחזור לעצמכם ובעיקר –לחזור לקשרים החברתיים העמוקים ולחברים הטובים באמת שקצת נעלמו.

קשת
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים בסוף השבוע מביא איתו חודש שבו התקשורת שלכם ממוקדת בעיקר בנושאי בית ומשפחה, קשתים. זה בדיוק הזמן לשפר תקשורת עם בני הבית, לשתף אותם בתכניות שלכם, ולחלוק רגשות מסקנות ותובנות.

גדי
זוית הפעולה בין סטורן שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת הולכת ומתפוגגת בהדרגה, ואפשר לומר שבהמשך השבוע יורדים לאיטם הלחצים אם כי כדאי עדיין להזהר במלים שלכם. זה הזמן לאסוף כוחות – וליזום התחלות חדשות.

דלי
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת שמחים במיוחד, אולם מרקורי כוכב התקשורת עוזב את המזל שלכם ועובר לבית הכספים: כעת סדר העדיפויות שלכם משתנה, אתם הופכים מעשיים יותר, וזה אולי הזמן ליזמות עסקיות ופרקטיות.

דגים
משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ויהפוך אתכם תקשורתיים במיוחד לאורך כל החודש הקרוב. זה הזמן להתחיל להזיז דברים, לקבוע פגישות ולערוך שיחות קידום ויזמות מכל הסוגים, ולתת למלים את הכוח לפעול עבורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully