וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-26 בינואר 2014

השבוע שמתחיל היום, ה-19 בינואר 2014 נמצא בסימן מעבר השמש ממזל גדי למזל דלי, מה שהופך את הכל להרבה יותר ידידותי למשתמש

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל גדי הדורשני והביקורתי למזל דלי החברתי והידידותי. המעבר הזה משנה חלק מהאווירה סביבנו, והופך אותה – ואותנו – להרבה יותר וחברותיים מאשר כרגיל. זהו זמן מצוין לחזור ולהתיידד מחדש עם העולם, לשתף אנשים אחרים בתכניות ובחלומות שלנו, ולא לפעול באופן סוליסטי ומנותק מאחרים. המלים 'שתופי פעולה' חוזרות לאופנה עכשיו, והן עוזרות לנו לא רק לספר לאחרים על התכניות שלנו אלא גם לשתף אותם בפועל בעשייה עצמה, לטובת כל הצדדים. כעת הזמן ליהנות גם מהתקשורת של מרקורי כוכב התקשורת שלנו שגם הוא שוהה במזל הזה, ומביא איתו תקשורת חברותית יותר אך לא אישית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית שנוצרת ותגיע לשיאה רק בסוף השבוע הבא, בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לסטורן הנוקשה, אולם אנחנו יכולים לחוש אותה בעוצמה כבר בשבוע הזה. הזוית הזו הופכת את התקשורת שלנו למעשית יותר ורגשנית פחות, ומאפשרת לנו לפעול באופן פרקטי בשטח גם ללא הטאץ' הידידותי שיש למרקורי במזל דלי, בעיקר כדי ליצור עובדות ומעשים, ולא כדי להכיר אנשים חדשים רק כי הם מעניינים אותנו, אלא כי הם יכולים להועיל לנו בדרך כזו או אחרת. התקשורת שלנו תהיה קצת יותר פורמלית בגלל נוכחותו של סטורן בזוית, ופחות חברותית. כמו כל דבר, יש בזה טוב ורע: מצד אחד זה יהפוך אותנו למעט קרים ומנוכרים יותר, אך מצד שני – דווקא עכשיו נוכל לבצע טוב יותר את המטלות הפרקטיות שלנו, ולהיות יעילים יותר ביומיום המעשי. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים, ולהדגיש את הצורך בהשקעה במערכות היחסים שלכם, בעיקר בתחום הזוגי. מעברה של השמש למזל דלי מדגיש את הצד החברתי שלכם: הגיע הזמן לשיתופי פעולה מקצועיים ורגשיים מכל סוג.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי במזל גדי ונצמדת יותר ויותר לפלוטו היצרי. הצמידות הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה – ופתיל קצר. חשוב לפעול עכשיו באופן זהיר במיוחד, ולא לבזבז כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה השבוע במזל דלי החברתי והפתוח, והזוית הקשה שהוא יוצר עם סטורן הפרקטי מכריחה אתכם ליצור דיאלוג מעשי עם הסביבה הקרובה והרחוקה, ולזהות הזדמנויות מעניינות להתפתחות וצמיחה אישית. אל תחמיצו.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי בבית היחסים והזוגיות שלכם ולהביא איתה צורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור ליחסים מכל סוג. צמידות מתחזקת בין ונוס לפלוטו עלולה להפוך את הקשרים הקרובים לרגישים במיוחד עכשיו. נסו לפתור בעיות בדרכי שלום.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דלי, אלמנט שמביא איתו בעיקר אפשרות להשקיע יותר בדיאלוג עם שותפים, וביחסים שבינו לבינה. מבחינה פיזית אתם לא ממש במיטבכם, אבל דווקא עכשיו אתם פתוחים לשינויים ביחסים ובגישה.

בתולה
מעברה של השמש השבוע למזל דלי מקום בו נמצא גם מרקורי שליט המזל שלכם, הופך את נושאי העבודה והבריאות למשמעותיים במיוחד בתקופה הזו. זה בדיוק הזמן לעשות שינויים בעבודה, להתקדם או לערוך הסבה מקצועית, ולחדש את הדיאלוג עם הגוף.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע גם השבוע במזל גדי, ולגרום לכם להשקיע יותר באיזור הבית והמשפחה. צמידות מתחזקת בין ונוס לפלוטו עלולה להביא איתה תקשורת רגשית טעונה, תגובות קיצוניות ומאבקי כוח. נסו לפעול בזהירות, ולא להרוס קשרים.

עקרב
צמידות מתחזקת בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שאתם אומרים ועושים כעת. חשוב לשמור על פרופורציות להמנע מפרשנויות רגשיות מוטעות, ולא להגיב באופן דרמטי כשדברים יוצאים משליטה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי כשגם השמש עוברת לשם השבוע ומרקורי כבר נמצא שם, מאפשר לתקשורת שלכם להיות יותר יוזמת ואסרטיבית. זה הזמן להכנס למקום הישגי יותר, לפעול באופן ממוקד ויעיל, וליצור יזמות ושיחות חדשות שמריצות אתכם קדימה.

גדי
מעברה של השמש השבוע לבית הכספים שלכם מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת מסמן בעיקר את היכולת לפעול באופן חכם ובעזרת קסם אישי כדי לשפר את התקשורת הפיננסית שלכם, לסגור אוברדראפט, ולחזור ליציבות בחשבון הבנק. אל תחכו לחודש הבא.

דלי
מזל טוב, דליים! השמש עוברת למזל שלכם, ואחרי חודש לא קל שבו לא מעט קרה מתחת לפני השטח, החיוך מתחיל לחזור בהדרגה. זה בדיוק הזמן לקדם יזמות חדשות, לצאת להתחלות מעניינות ולפעול בדרך שלכם. מרקורי שגם הוא במזל שלכם ממליץ על יזמות תקשורתיות.

דגים
מעברה של השמש למזל דלי השבוע, מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, מסמל את התגברות הלחצים שמאחורי הקלעים בתקופה הקרובה. המיקום הזה מזמין אתכם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומפריעים לכם, כתנאי לאיזון והרמוניה. דברו – ועל הכל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully