וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-12 בינואר 2014

שבוע אסרטיבי ואמביציוזי לפניכם, בעיקר בגלל מרס האסרטיבי שמכריח לרוץ קדימה, ויופיטר כוכב השפע, האמביציה והנסיעות. כל שנשאר הוא לנווט בין שני הכוחות, ולשמור על איפוק

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, למרס האסרטיבי. השמש ומרס הן שני הכוכבים האסרטיביים ביותר על פני המפה, וזוית ביניהם הופכת את זמן התגובה שלנו קצר במיוחד, ואת התגובות עצמן – לדרמטיות וקיצוניות. הזוית מכריחה אותנו להגיב עוד לפני שהבנו בכלל במה מדובר, והיא אפילו אלימה במקצת. כדאי שנשמור היטב על איפוק ורגיעה כי יש עוד כמה כאלה בשטח. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, טלה, גדי ומאזניים.

התקשורת השבוע: נפתחת באופן אגרסיבי במקצת בגלל זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת למרס, אלמנט שעלול להביא איתו ריבים ויכוחים ועימותים. אם לא נדע לוותר כשהמדובר בדיעות ועקרונות, אנחנו צפויים לויכוחים לוהטים במיוחד. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, טלה, גדי ומאזניים.

הזוית האמביציוזית של השבוע: זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, ל לבין יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מביאה איתה התרגשות וריגושים כמו גם צורך חזק להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ולעיתים אף מקשרת את הדברים לחו'ל. זמן מצוין לתכניות ללימודים וטיולים. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, קשת, גדי וסרטן.

התלהבות וחוסר זהירות: אלה נגרמים השבוע בעיקר בגלל זוית הפעולה בין כוכב מרס ליופיטר כוכב השפע והנסיעות. אופטימיות יתר לגבי נושאי כלכליים, התלהבות מנושאים שעלולים לאכזב בהמשך, חוסר זהירות בעבודה ובכבישים – חשוב להזהר מאוד בעשייה שלנו, ולא לקחת שום נושא כמובן מאליו. החלטות עסקיות עדיף לדחות לשבוע הבא. מי יושפע מהזוית? מזלות טלה, קשת, מאזניים וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
השמש בזוית למרס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה השבוע פתיל קצר לכל הטלאים, וצורך לפעול עוד לפני ששמעתם את הכל. חשוב להזהר מפרשנויות לא אובייקטיביות. נסו לתעל את האנרגיה הזו לפעילות ספורטיבית, ואל תריבו עם הסביבה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי במזל גדי, אלמנט שממשיך את תהליך סגירת המעגלים שאתם עוברים עכשיו. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לונוס, לעומת זאת, מביא איתו יכולת דיבור ושכנוע משופרות: השתמשו בהן ביעילות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי ולהביא איתו צורך בהתארגנות מדויקת ויעילה, בלווי תחושות של אחריות ומחוייבות. זה הזמן להחליט שאת השנה זו אתם לוקחים באופן רציני, לא עושים שטויות, ומקדמים את מה שחשוב לכם באמת.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל גדי בבית הזוגיות והיחסים שלכם שם דגש חזק על מערכות היחסים הקרובות ועל הצורך בדיאלוג ישיר ופורה כדי להפוך את הקשרים שלכם לפורים ומאוזנים. בעזרתו של מרקורי במזל גדי – חשוב עכשיו לדבר לשתף ולומר את הכל, ובישירות.

אריה
זה נראה כמו שבוע לחוץ ומתוח במיוחד, אריות. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת בתחילת השבוע זוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי, זוית שעלולה להביא איתה תגובות קיצוניות ודרמות כאלה ואחרות. גלו אורך רוח. בהמשך-זוית של השמש עם יופיטר מביאה איתה אמביציה מתחזקת..

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל גדי שם את הדגש על הצד הרומנטי שלכם, ועל הצורך החזק בביטוי אישי. זהו שבוע יצירתי שמאפשר לכם לראות דברים קצת אחרת ולפעול בהתאם. מה שחשוב הוא להתמקד בפרטים הקטנים, לפעול באופן מדויק, ולא להניח דבר ליד המקרה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי ומאפשרת לכם לסגור פערים ולהשלים תהליכים שעדיין לא השלמתם. זהו זמן לעשות דברים ממקום חכם אך סבלני, כיון שדברים עלולים לעלות על שרטון באופן זמני. השקיעו קצת יותר בבית במשפחה ובאנשים קרובים.

עקרב
הלחצים של הימים האחרונים נמצאים בירידה, ואולי זה הזמן להתמסר להילוכו של פלוטו שליט המזל שלכם, ולהתחיל לפעול באופן אקטיבי ויוזם קצת יותר. מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי עוזר לכם להסעיר מוחות, לנהל שיחות חכמות שעוזרות לכם להתקדם, ולמצוא בני ברית.

קשת
נראה שהאמביציה עדיין בשטח, קשתים. זוית פעולה שיוצר כוכב מרס עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה דרייב חזק להצלחה וצורך לעשות דברים ממקום אקטיבי ואפילו אסרטיבי. יתכן והגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, שעד עכשיו הפחידו אתכם.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם הכולל את השמש מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה גם השבוע, להביא אל שולחנכם הרבה עשייה ולעזור לכם לפרוץ קדימה ביזמה חדשה ומעניינת במיוחד: אל תאפשרו לאחרים לעצור אתכם, גם אם כוונותיהם טובות.

דלי
הלחצים ממשיכים לרדת ולהביא איתם גישה חדשה נעימה ורציונלית יותר למערכת. אולם חשוב להתייחס עכשיו בעיקר למה שקורה מאחורי הקלעים: מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי לא ממש עושה לכם טוב. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, אך עדיין לא ליזום ולהתקדם.

דגים
המעורבות החברתית שלכם ממשיכה להיות אקטיבית במיוחד, וזהו זמן טוב להגדיר לעצמכם את המטרות שלכם עכשיו ולא להתבייש להיעזר בחברים טובים ובקולגות מקצועיות לשם כך. הרחיבו את המעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully