וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22-29 בדצמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

22.12.2013 / 9:02

נראה שבדיוק כמו הסערה של השבוע שעבר לא מעט הצטבר לא בקנה אצל הכוכבים, ועכשיו הוא מתפרץ, בלשון המעטה.

שבוע רב תהפוכות ושינויים לפנינו. מזל גדי הופך להיות מרכז העניינים, ונוס פוצחת בהילוך אחורי, אורנוס מביא איתו ים של מתחים עם מרס.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין כוכב מרס לאורנוס התזזיתי, שמביאים איתם זוית קשה ואפילו אלימה באופן מסויים. מרס כוכב האקשן נמצא מול אורנוס התזזיתי, מה שאומר שהפרשנויות שלנו את המציאות אינן בשיאן, וכל אירוע קטנטן עלול להביא איתו מלחמת עולם כזו או אחרת. אולי משום כך חשוב להחליט כבר עכשיו שהשבוע – לא מנתקים קשרים, ולא שוברים את הכלים אלא דוחים החלטות לשבוע הבא ובינתיים – משתמשים בחיוך.. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דלי, טלה, מאזניים ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברם של השמש ומרקורי ממזל קשת האופטימי והשמח, למזל גדי האיטי המאורגן והמחושב. המעבר הזה מביא איתו בעיקר את הצורך לעזוב בצד את הגישה הספונטנית חסרת הגבולות, ולהגדיר מחדש גבולות תוך התארגנות כספית וכלכלית במקביל. גם התקשורת שלנו הופכת עכשיו מעשית ומדויקת, והיא מאפשרת לנו לא רק לשכנע אחרים לעבוד איתנו או לשתף אותם במלים שעוברות עלינו עכשיו. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות בתולה, תאומים, אריה, דלי, קשת, גדי וסרטן.

השינוי המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית השולטת על מזל מאזניים ומזל שור להילוך אחורי במזל גדי. ההילוך הזה שמתחיל השבוע ימשך עד ה 1 לפברואר, ומכיון שונוס מסמלת בעיקר את נושא הרגשות הנתינה והכספים בחיינו, הוא עשוי לגרום לכל שלושת הנושאים האלה לעבור בתקופה הקרובה תהליך מעניין של שינוי ושדרוג, לפני ששוב ימשיכו הדברים כמו קודם בפברואר. זה הזמן לסגירת מעגלים מכל הסוגים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית מדויקת של עימות עם כוכב אורנוס, והופך את השבוע הזה לבעייתי ואפילו למסוכן. חשוב להזהר במיוחד הן במלים שלכם, והן בנהיגה בכבישים. נסו להיות קצת פחות צודקים – וקצת יותר חכמים..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע להילוך אחורי, מה שאומר שבתקופה הקרובה תעסקו בעיקר בסגירת מעגלים רגשיים ואחרים, ויהיה קצת יותר קשה לעשות דברים באופן יוזם ובתנועה קדימה. אל תתעקשו עכשיו לפרוץ ביזמות חדשות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל גדי, ונראה שנגמרה החגיגה של השבועות האחרונים: הגישה האופטימית הופכת למהורהרת ואפילו לפסימית משהו, והגיע הזמן ללמוד מהנמלה ולא מהחרגול: חוזרים לעבודה קשה, ולהשקעה אמיתית.

סרטן
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם בעוד שונוס הרגשית עצמה עוברת להילוך אחורי באותו מיקום עצמו..הדגש כעת הוא על קשב אמיתי במערכות היחסים שלכם, ושימת דגש מעשי על הקשרים הקרובים ולאו דווקא הרומנטי.

אריה
נראה שגם אצלכם נגמרות כעת כמה חגיגות באופן זמני: השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל קשת השמח וההרפתקני למזל גדי הממוקד והמאורגן, והגיע הזמן להתחיל לשים גבולות לעשייה שלכם. זה הזמן להתחיל לשפר את המצב הכלכלי.

בתולה
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך למודגש במיוחד השבוע: לא רק שמרקורי שליט המזל שלכם עובר עליו אלא גם השמש עוברת איתו וונוס שנמצאת בו עוברת להילוך אחורי.. זמן טוב לבדק בית רומנטי ורגשי, וליזמות יצירתיות שלא יצאו עד כה.

מאזניים
נושאי בית ומשפחה הופכים להיות הרבה יותר משמעותיים מאשר בשבועות האחרונים: גם מרקורי וגם השמש עוברים למיקום הזה, בעוד שונוס שליטת המזל שלכם פוצחת בהילוך אחורי.. פגישות עם ידידים ואהבות מהעבר, זכרונות ונוסטלגיה.. יהיה דביק.

עקרב
מעברי הכוכבים למזל גדי שכוללים את השמש ומרקורי מביאים איתם תקשורת משופרת לדיאלוג שלכם עם העולם. זהו זמן טוב להכיר לא מעט אנשים חדשים, ובמקביל גם לעשות סלקציה זמנית במספר הידידים עם הילוכה האחורי של ונוס.. יהיה מעניין.

קשת
הגיע הזמן לרדת לקרקע, קשתים, אחרי חודש סוער למדי. גם השמש וגם מרקורי עוברים למזל גדי בבית הכספים שלכם, וונוס עוברת שם להילוך אחורי.. חייבים לעמוד במחויבויות ובאתגרים שהצבתם לעצמכם גם אם זה לא קל.. אל תפרו הבטחות, ותהרסו לעצמכם.

גדי
משהו טוב קורה לכם השבוע, גדיים: השמש עוברת למזל שלכם וסוף סוף הגיע הזמן למסיבת יום ההולדת שלכם, למרות שקשה לכם עם מסיבות הפתעה וזה מאוד מביך אתכם.. זמן טוב ליזמות חדשות, ולכל האקשן שבעולם שמגיע אליכם כעת.

דלי
זה עלול להיות שבוע סוער ודרמטי, דליים: כוכב מרס יוצר זוית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו פתיל קצר, ורגעים של כעס וחוסר סבלנות. זהו שבוע נפיץ למדי: גלו איפוק, והחלטות חשובות – נסו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

דגים
מעברם של השמש ומרקורי למזל גדי מחזק מאוד את המעורבות החברתית שלכם, והופך אתכם פתוחים מתמיד לדיאלוג אמיתי עם מוסדות ארגונים ואפילו חברים חדשים. זמן אכן להרחיב את המעגל החברתי שלכם, וליצור לכם ידידי נפש שמבינים ואוהבים אתכם כפי שאתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully