וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16-22 בדצמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

15.12.2013 / 9:47

האקשן השבוע מושפע מתחילת הילוכו של כוכב מרס במזל מאזניים, והזויות שהוא מתחיל ליצור לכוכבים פלוטו ואורנוס, שעדיין לא מגיעות לדיוקן אבל המתח האצור בהן כבר משפיע

נראה שהאקשן השבוע מושפע מתחילת הילוכו של כוכב מרס במזל מאזניים, והזויות שהוא מתחיל ליצור לכוכבים פלוטו ואורנוס, שעדיין לא מגיעות לדיוקן אבל המתח האצור בהן כבר משפיע. חשוב במיוחד לפעול בזהירות השבוע, בשבוע הבא – הצורך בזהירות יהיה חזק אף יותר.

הזוית הקשה של השבוע
זו זוית המתח שבין מרס האסרטיבי, לבין נפטון המטשטש ומערפל. מבחינת עשייה ויזמה - הזוית הזו עלולה להביא איתה למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, וכך לגרום לנו למסמס את היזמות שלנו, ואת הרעיונות היצירתיים שגורמים לנו לצאת לפעולה. אולי משום כך חשוב חשוב בעיקר בסוף ותחילת השבוע לפעול בזהירות מכסימלית וללא מעורבות רגשית עד כמה שניתן בהחלטות המעשיות שלנו, כדי שדברים לא יעצרו וכדי שיזמות לא יתמסמסו מעצמן. מצבי הרוח שזוית כזו גורמת עלולות לגרום גם לקצרים בתקשורת או להסתגרות מסויימת, וכדי פשוט לחכות בסבלנות שהזוית תגמר, ולהמנע מהחלטות קיצוניות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים, מאזניים, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במהלך מזל קשת השמח והאופטימי, לפזר סביבו ניצוצות של אקשן והבטחות לתקשורת יוזמת ואסרטיבית, אבל מכיון שאינו יוצר זויות פעולה אמיתיות אחרות העניין יכול להסתיים בהבטחה בלבד, אבל לא בפעילות אמיתית. אולם זהו זמן מצוין לפתח קשרים חדשים עם אנשים שיכולים לפעול ביחד אתנו או להבין אותנו, ולהרחיב את המעגל החברתי שלנו בעשייה נוספת למקומות ואנשים שלא מוכרים לנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

זויות בין מרס לפלוטו ואורנוס – זויות אלה יגיעו לדיוקן רק בשבוע הבא. אולם כבר עכשיו אנו יכולים לחוש במתחים שהן מביאות איתן, וכדאי להיערך בהתאם ולא להגיב באופן מיידי לכל גירוי ולכל מלה שנשלחות לעברנו. סבלנות ואורך רוח יהיו נחוצים לכולנו בשבועיים הקרובים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, דלי, גדי, סרטן ואריה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים ולהכריח אתכם להיות קשובים לזולת. זוית עימות עם אורנוס התזזיתי וזוית של מתח עם פלוטו היצרי עלולות להביא איתו עצבנות וחוסר שקט.. זוית של מתח עם נפטון מביאה ערפול ובלבול בתחילת השבוע.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, והיא מביאה איתה דגש חזק על צמיחה אישית והרחבת אופקים. בקרוב מאוד תתחיל ונוס ללכת אחורנית, ואז ישתנו סדרי העדיפויות שלכם. בינתיים-התמקדו בפרטים הקטנים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם, והצורך בפידבקים בדיאלוג זוגי ובהשקעה בשותפויות שלכם מתחזק בהדרגה. פנו מקום גדול יותר לאחרים בחייכם – הן בלב, והן בחיים עצמם.

סרטן
ונוס במזל גדי מול המזל שלכם ממשיכה להביא איתה רגעים מעניינים ומרגשים הקשורים למערכות היחסים שלכם. כוכב מרס במזל מאזניים לעומת זאת מביא עצבנות וחוסר שקט: נסו לא לפעול מתוך מעורבות רגשית גבוהה מדי, ולא לריב על דברים של מה בכך.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם במזל קשת שמה את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול ממקום שמח, יצרי וסוחף. מרקורי שגם הוא נמצא שם מאפשר תקשורת נלהבת ומרגשת. צמידות עם מרקורי בהמשך הופכת את המלים שלכם לחוד החנית.

בתולה
מיקומו של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם עלולה ליצור בעייה באיזון העדין שבחשבון הבנק. נסו לא להוציא יותר ממה שאתם מוכרחים להוציא, לא לבזבז כספים, ובעיקר לבנות תכנית חומש כלכלית לטווח ארוך שתביא איתה בסיס מוצק מתחת לרגלים.

מאזניים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, מאזנאים, ולהביא איתו ים של מרץ ואנרגיה לעשייה מצד אחד, ומצד שני – עצבנות חוסר שקט ואפילו גישה תוקפנית כלפי הזולת. נסו לחשוב לפני שאתם כועסים, ולא לפרש דברים באופן מוטעה: העולם אינו נגדכם עכשיו.

עקרב
זוית פעולה שנוצרת לאיטה השבוע בין מרס האסרטיבי לבין פלוטו היצרי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה גישה אגרסיבית, ופתיל קצר. חשוב במיוחד עכשיו לא להגיב לפני שלמדתם והבנתם במה מדובר. ונוס במזל גדי מביאה איתה קסם מיוחד למלים שלכם.

קשת
גם השמש וגם מרקורי נמצאים עכשיו במזל שלכם,מיקום מעולה שמאפשר לכם לא רק לגלות מידה גבוהה של אופטימיות אלא גם לעשות דברים ממקום שמח ומרגש כאחד – וגם לדבר עליו, לשם שינוי. ונוס בבית הכספים שלכם מביאה איתה כמה בונוסים משמחים.

גדי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים מתוקים של רגש עדין, ופה ושם גם אהבה וריגוש. כוכב מרס במזל מאזניים לעומת זאת דוחף אתכם קדימה במעלה בית הקריירה והיזמה שלכם: הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים חדשים.

דלי
מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על הצורך בהרחבת אופקים מכל הסוגים, ואולי מביא איתו גם חוסר שקט שדוחף לנסיעה קרובה. אתם זקוקים לשינוי, אבל השינוי העיקרי יגיע דרך שינוי הגישה. השמש ומרקורי מביאים מעורבות חברתית נלהבת.

דגים
תחילת ואמצע השבוע אינם קלים מבחינכם: זוית מתוחה בין מרס האסרטיבי לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא רגעים לא קטנים של תסכול ומצבי רוח משתנים ולא יציבים. מאמצע השבוע והלאה תורגש הקלה: נסו לדחות את ההחלטות שלכם לימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully