וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8-15 בדצמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

האירוע המשמעותי בשמים השבוע הוא מעברו של מרס למזל מאזניים, אבל התקשורת שלנו מעורפלת ומבולבלת כתוצאה מנפטון, במיוחד למי שמחפש דווקא השבוע לפעול באופן מעשי

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו. אפשר לראות כאן שינוי משמעותי בסדרי העדיפויות שלנו, כשנושא העבודה כשלעצמה נדחק מעט הצידה, ונושאי יחסים ודיאלוג עם הזולת עובר למרכז הבמה. אולם מכיון שמרס הוא גם כוכב אגרסיבי מעט, אנו עלולים למצוא קונפליקט מעניין בשהותו של מרס במזל מאזניים. מצד אחד – הצורך להביא איתו שינוי וגישה אסרטיבית לכל מקום שאליו הוא מגיע, אך מצד שני – גישה שתלטנית מדי תפגע ביחסים עם הזולת שמרס אמור לעזור בהם. בכל מקרה, יהיה מעניין. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, גדי, טלה וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המערפל ומבלבל. הזוית הזו מגיעה בעצם לדיוקה כבר בסוף השבוע הקרוב, ופה ושם היא מצליחה לבלבל ולערפל אותנו ואת המטרות שלנו, ממש מיד עם מעברו של מרקורי למזל קשת שאמור להיות שמח ואופטימי. נפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה לכל החלטה, ובמקביל –מצבי רוח מתחלפים במהירות, תחושה של חוסר יציבות, ופה ושם גם רצון להסתגר מעט, עד יעבור זעם. מה עושים? דוחים את ההחלטות החשובות שלנו לאמצע השבוע הבא מכיון ששיקול הדעת שלנו עכשיו אינו במיטבו, ועם כל הרגש הזה כותבים שיר בסתר, או משתפים את הפרטנרים שלנו במה שעובר עלינו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, דגים, וקשת.

התחזית השבועית

טלה
אתם חווים אולי את השינוי הכי משמעותי השבוע: מרס שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים אחרי חודשיים מעשיים, והגיע הזמן להתמקד במערכות היחסים שלכם, ובדיאלוג הזוגי. הגיע הזמן לאפשר לזולת להתקרב אליכם קצת יותר.

שור
התחום המקצועי הופך להיות משמעותי במיוחד בחדשיים הקרובים, עת עובר לו מרס האסרטיבי למזל מאזניים. הגיע הזמן לשנס מתניים ולהשקיע בעבודה, אבל כדאי לקחת בחשבון שמרס בהמשך ינוע בהילוך אחורי ויתכן ויתבצעו שנויים מסויימים בתהליך. יהיה מעניין.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל קשת, ומצטרף בכך לשמש שגם היא נמצאת כאן, הצירוף הזה מדגיש בעיקר את הצורך להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, אבל זוית פעולה עם נפטון מביאה איתה כמה ימים מעורפלים עד אמצע השבוע.

סרטן
נושאי בית ומשפחה הופכים להיות משמעותיים במיוחד בתקופה הקרובה עם מעברו של כוכב מרס למזל מאזניים. יתכן וזה הזמן להשקעה בבית ובסביבתו, שינוי דיאלוג משפחתי או שינוי מקום מגורים. זמן טוב למקצה שיפורים בבית ובסביבתו, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור לביטוי אישי, ליצירתיות שלכם, ובעיקר לצד הרומנטי. בחדשיים הקרובים אפשר בהחלט להשקיע קצת יותר בתקשורת שלכם ולגלות אסרטיביות, הן אישית והן מקצועית.

בתולה
מרס שהה במזל שלכם במשך חדשיים והביא איתו ים של אנרגיה ועוצמה לעשייה, ומכל הסוגים. כעת עובר מרס למזל מאזניים, והדגש עובר לבית הכספים שלכם: מרס עלול להביא איתו הוצאות גדולות, והוא מכריח אתכם לעשות טיפול שורש בחשבון הבנק.

מאזניים
אחרי חדשיים של מחסור בעוצמה וביזמה, הגיע גם התור שלכם ליהנות מעוצמתו של מרס. הוא עובר עכשיו למזל שלכם, ונראה שאתם הופכים להיות עוצמתיים מהרגיל אך פיזית תיתכן לעיתים דווקא ירידה בעוצמה. הקשיבו יותר לגוף שלכם, ותנו לו להוביל אתכם קדימה.

עקרב
גם השמש וגם מרקורי שוהים מהשבוע בבית הכספים שלכם, אלמנט שמכריח אתכם לגלות בגרות ואחריות כלכלית במידה רבה יותר. יתכן והגיע הזמן לתכנית כלכלית מקיפה לתקופה הקרובה, עקרבים, ומכאן גם לעשייה ממוקדת הן עסקית והן אישית. קחו יזמה!

קשת
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם והוא מצטרף לשמש שכבר נמצאת שם. מעבר לחגיגות יום ההולדת זהו זמן איכות נפלא הן פיזית והן תקשורתית, וכושר השכנוע שלכם עשוי להיות עכשיו במיטבו: נצלו אותו כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת, קשתים.

גדי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע גם השבוע במזל שלכם, ולהביא איתה יכולת קידום והשקעה ביחסים לאלה מכם שנולדו בשבוע האחרון של המזל. מעברו של מרס לבית הקריירה שלכם לעומת זאת הופך אתכם לאסרטיביים במיוחד: זה הזמן לפרוץ דלתות ומחסומים שעכבו אתכם.

דלי
מעברו של מרס למזל מאזניים מביא איתו תקופה של צמיחה אישית מוגברת, הן מנטלית והן פיזית. בצד הצורך עכשיו להרחיב אופקים מופיע גם הצורך לנסוע ולחוות נופים חדשים, הן מנטלית והן פיזית. זמן טוב לארגן לכם נסיעה, ארוכה או קצרה, וללכת עם הלב.

דגים
מבחינה תקשורתית זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינתכם, דגיגים. נפטון שליט המזל שלכם יוצרת זוית פעולה לא קלה עם מרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שעלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם העולם לפחות עד אמצע השבוע, ומצבי רוח. סבלנות ואורך רוח – ישתלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully