וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1-7 בדצמבר 2013 מצב כוכבי השבוע

1.12.2013 / 12:50

השבוע נמשכת מגמת החזרה לאנרגיות טובות, עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת, ופתיחה של עוצמה חדשה. נפטון כרגיל דוחה את האופטימיות האמיתית רק לשבוע הבא

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל עקרב הטעון רגשית בו שהה בחדשיים האחרונים אל מזל קשת השמח והאופטימי. המעבר הזה מסמל עבור כולנו כניסה לתקופה תקשורתית שמחה ואופטימית יותר, הן בדיאלוג עם העולם והן בדיאלוג שבין אדם לחברו. אולי זה הזמן להתחיל ולראות את הצד האופטימי שבכל נושא ונושא, ולא רק את השלילי ואת מה שקשה. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות בתולה, תאומים, קשת, ודגים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שנוצרת בין מרקורי כשהוא עובר למזל קשת לבין נפטון המטשטש ומערפל. למרות מעברו של מרקורי למזל קשת הרי שהזוית עם נפטון תביא אלינו עוד כמה וכמה ימים שבהם המעורבות הרגשית שלנו בכל נושא עם תערובות של מצבי רוח קיצוניים, עד שהכל יתייצב ויגיע למקום שמח ואופטימי יותר בהמשך השבוע הבא או יותר נכון לקראת סופו. עד אז כולנו נצטרך להיאזר בסבלנות רבה, שכן העליות והירידות במצבי הרוח של כולנו יהיו קיצוניות במיוחד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, דגים ובתולה.

לקראת שינוי – זהו השבוע האחרון של כוכב מרס, כוכב היזמה והאקשן בחיינו, במזל בתולה השייך ליסוד האדמה. מרס הביא איתו תקופה ביקורתית ולא קלה שהכריחה את כולנו להתייעל ולהתמקד בפרטים הקטנים לפני שנמשיך לתמונה הגדולה, ומהשבוע הבא הוא יעבור למזל מאזניים הקשור לדיאלוג שבינו לבינה וליחסים בכלל. אולי זה באמת הזמן להתחיל להכין את הקרקע לעשייה ולזוגיות כמו גם לדיאלוג עם אנשים אחרים, ובמקביל – לסיים השבוע את כל הסידורים התשלומים והבדיקות שלא עשינו בשבועות האחרונים, כי העולם ממשיך לנוע ולא יחכה לנו יותר מדי. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, מאזניים, בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מסיים או ט וטו את מהלכו במזל בתולה, אלמנט שמביא צורך בסגירת מעגלים לפני שהוא מתחיל לעבור למזל מאזניים. זמן לכל הסידורים התשלומים והבירורים שלא הספקתם בשבועיים האחרונים.

שור
מרקורי במזל עקרב מול המזל שלכם ממשיך להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במערכות היחסים שלכם, וזהו זמן טוב להשתמש בו כדי להזיז דברים בקשר קרוב, לפתור בעיות, או..ליצור היכרות חדשה. דברו על רגשות, והרבה.

תאומים
על פניו זה נראה כמו שבוע מעורפל ומבולבל: מרקורי שליט המזל שלכם עובר אמנם למזל קשת האקטיבי והשמח אבל מיד נכנס לזוית פעולה עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל. מה עושים? שמים את הרגש בצד, ומתמקדים בעובדות.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי שממול ולהביא איתה שיחות מרגשות הקשורות ליחסים, ורגשות עוצמתיים בכלל. מרס במזל בתולה עלול עדיין להביא איתו תחושה של אסרטיביות יתר בתקשורת שלכם: גלו איפוק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת האופטימי ומביאה איתה שמחה וגישה יצירתית ומרגשת כמעט לכל נושא. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת גם הוא משפר מאוד את התקשורת עם העולם: רוצו קדימה!

בתולה
כוכב מרס עושה צעדים אחרונים במזל שלכם, בתולות, מה שאומר שכדאי לנצל את כל המרץ והאנרגיה שהוא מביא אליכם למאמץ אחרון להזיז דברים, ובעיקר לפרוץ בשפע של יזמות חדשות ומעניינות. הזהרו מגישה שתלטנית וכוחנית.

מאזניים
נראה שבקרוב מאוד תזכו להרבה מרץ ואנרגיה מכוכב מרס שמתכונן לעבור למזל שלכם. עד אז חשוב השבוע לשמור על פרופיל נמוך, להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו בעזרתה של ונוס במזל גדי, ובעיקר להשקיע בעצמכם.

עקרב
כוכב מרקורי פותח את השבוע כשהוא עדיין במזל שלכם ומביא איתו תקשורת אישית ובנאישית נאה. אולם בהמשך עובר מרקורי לבית הכספים שלכם והגיע הזמן לדבר על נושא החומר והכספים, וליזום הצצה מסיבית בחשבון הבנק.

קשת
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, קשתים, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית שמחה וגבוהה וגם כוח ועצמה לעשייה מכל הסוגים. ונוס בבית הכספים שלכם לעומת זאת עלולה לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל: הזהרו מבזבוזים...

גדי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, גדיים, אלמנט שמביא איתו רגעים קטנים של אהבה וחסד, ופה ושם גם יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם בעזרת קסם אישי וגישה רכה, ולא בעזרת נוקשות פרקטית. הרכות – תשתלם.

דלי
הכוכבים סטורן ומרקורי ממשיכים לאתגר את בית הקריירה שלכם, וזה הזמן לכמה וכמה יזמות חדשות בתחום כמו גם לעשייה ממוקדת מטרה. השמש ומרקורי שעובר למזל קשת מביאים מעורבות חברתית גבוהה, וחברים חדשים.

דגים
השמש ומרקורי שעובר השבוע גם הוא למזל קשת מביאים איתם צורך חזק לצאת החוצה בגדול, ולהראות מה אתם שווים באמת. בית קריירה עמוס אומר שהגיע הזמן גם לקחת יזמה, ולא לשבת בשקט באקווריום הפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully