וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 בנובמבר-1 בדצמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

24.11.2013 / 9:52

בשבוע של ה-24 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר השפעת הכוכבים מורכבת במיוחד. תחושות של כובד תקשורתי מצד אחד, אמביציה מתחזקת מצד שני, התלהבות וריגוש עם גיצים של אופוריה

השבוע כדאי להיזהר שלא ליפול בין הטיפות ובין מצבי הרוח המשתנים במהירות.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל עקרב הטעון והעמוס רגשית למזל קשת הנלהב וההרפתקני. זה אחד המיקומים הטובים של השמש, ואולי משום כך הוא מתקבל בברכה על ידי רבים מאתנו. אילולא יצרה השמש גם זוית פעולה עם נפטון הרגשי כי אז השבוע הזה היה אופטימי במיוחד, אולם גם כך הוא עשוי לספק לא מעט סיבות לשמחה, להרחבת אופקים ואזורי פעולה, ולהרפתקאות קטנות ומשמחות. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, קשת, דלי ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, ובין נפון הרגשי. הזוית הזו מטשטשת ומערפלת את כל הצד המעשי של כולנו, ולמרות השמחה שמביאה איתה השמש במזל קשת הרי שהמעורבות הרגשית הגבוהה והמשתנה תדיר עלולה למסמס את האופטימיות בקלות, ולהביא איתה לא מעט קשיים במימוש הרעיונות והיזמות שהמיקום הזה מביא איתו. אולי משום כך כדאי ורצוי להשאיר עד כמה שאפשר את הרגש בצד כשמגיע הצורך בהחלטות,ואם זה בלתי אפשרי – אולי כדי לדחות את ההחלטות האלה לשבוע הבא, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דגים, אריה, קשת, ותאומים.

התקשורת שלנו – לא קלה, השבוע. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה נוקשות מסויימת בדרך שבה אנחנו מתקשרים, גישה רשמית ואפילו קריירה, ואולי אפילו כמה אכזבות תקשורתיות פה ושם. חשוב לא לפתח ציפיות כעת כדי שלא להתאכזב, ומצד שני – זהו זמן מצוין למיסוד קשרים, ומילוי טפסים כאלה ואחרים שהופכים מצב היפותטי לרשמי ולמעשי. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה ולהביא איתו מקצה שיפורים אישי בכל התחומים עם לא מעט ביקורת אישית, אבל השמש שבמזל קשת מוסיפה לכם טאץ' הרפתקני ושמח: הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים.

שור
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר אמביציוזיים של השבוע, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בזוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע, ופתאו מתחשק לכם להרחיב אופקים, ללמוד משהו חדש – או לנסוע, ורחוק.. יפה לכם.

תאומים
השמש במזל קשת ממקדת אתכם בקשרים הקרובים ובדיאלוג הזוגי. זמן טוב למצוא לכם שותפים לדרך, תאומימים. צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה לעומת זאת מביאה איתה תחושות של ביקורתיות וכובד. סבלנות.

סרטן
התחום המקצועי ונושאי בריאות מצריכים עכשיו הרבה תשומת לב, כשהשמש שוהה בבית העבודה והבריאות שלכם. מרס ששוהה בבית התקשורת שלכם לעומת זאת עלול לגרום לגישה תוקפנית וחסרת סבלנות. גלו אורך רוח, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת הפתוח והאופטימי, ומביאה איליכם טאץ' שמח במיוחד עם לא מעט ריגושים ואפילו רומנטיקה. זוית הפעולה בין השמש לנפטון מתפוגגת, הערפל נעלם, ואפשר לרוץ קדימה סוף סוף.

בתולה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מינון גבוה במיוחד של עשייה יזמה ואקשן, אבל גם חוסר שקט במקביל. השמש הקשתית לעומת זאת ממליצה על השקעה בבית ובסביבתו, וחזרה לחום המשפחתי. התמקדו בשניהם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, ונושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות משמעותיים. אולם זוית העימות של ונוס עם יופיטר כוכב המרחבים והשפע מביאה איתה גם אמביציה חדשה ונלהבת: שווה בהחלט להתמסר לה.

עקרב
השמש ששוהה עכשיו בבית הכספים שלכם מכריחה אתכם להתמקד בתחום הכלכלי, לעשות חשבון נפש אמיתי לגבי הוצאת הכספים שלכם, והתקשורת שלכם בעזרתו של מרקורי מאפשרת לכם ליזום לשכנע ולשלוט במה שקורה. דברו על הכל.

קשת
השמש שוהה במזל שלכם ומביאה איתה מעבר ליום ההולדת גם רגעים יפים של עוצמה וכוח לעשייה מכל הסוגים. במקביל נע כוכב מרס האסרטיבי בבית הקריירה שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לקדם את האמביציה רחוק ככל האפשר. קדימה.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת נמצא בבית החברתי שלכם, גדיים, אבל צמידות שלו עם סטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה קצרים קטנים בתקשורת. ונוס ממשיכה להביא אתה הצלחה ופרגון, ובעיקר יכולת לשכנע, ואפילו לחזר ולאהוב.. קחו יזמה.

דלי
השמש הקשתית מביאה איתה מעורבות חברתית במינון גבוה יותר, ביחד עם היכולת שלכם לקדם את עצמכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה הזמן ליזמות חדשות לשיתופי פעולה מכל הסוגים, ולהרחבת המעגל החברתי והוספה של אנשים חדשים לחייכם.

דגים
הלחצים הולכים ומתפוגגים כשהשמש יוצאת מתוך זוית הפעולה עם נפטון שליט המזל שלכם, ולאט לאט אפשר כבר שוב להבין מי נגד מי ואפילו להחזיר את החיוך. אולם מרס במזל בתולה שממול עלול עדיין להביא סערות ודרמות ביחסים. זהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully