וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17-24 בנובמבר: מצב כוכבי השבוע

17.11.2013 / 12:19

שבוע שמתחיל מתוח ולחוץ, ועל כך אחראית בעיקר ונוס הרגשית, אבל בסופו יורדים הלחצים ואפשר כבר להחזיר את החיוך

הזוית המתוחה של השבוע – בעצם יש שתיים כאלה ועל שתיהן אחראית ונוס. באחת מהן היא נצמדת לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, ובשניה – יוצרת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי. בשתי הזויות גם יחד אנחנו מופעלים רגשית ובעוצמה רבה, מה שאומר שקשה מאוד לשמור על פרופורציות מסוף השבוע הנוכחי ועד אמצע השבוע. חשוב במיוחד עכשיו לא לשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק, כיון שבהמשך אנחנו עלולים להצטער על כל אותם דברים שאמרנו, אבל יהיה מאוחר מדי.

בצמידות של ונוס עם פלוטו חשובות מאוד עמדות הכוח והאגו שלנו: אם נוכל לנטרל את האגו ולא לריב – הרווחנו בגדול. בזוית עם אורנוס חשוב במיוחד הצורך בחופש אישי, שבה נוכל להיות לרגע לבד עם עצמנו. לכאורה שתי הזויות שונות מאוד זו מזו, אבל האפקט שלהן עלינו עלול להיות דומה: עצבנות, רגישות יתר, וצורך לשבר את הכלים כשנהיה קשה. מלות המפתח של השבוע הזה יהיו איפה – סבלנות ואיפוק. מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, מאזניים, עקרב דלי טלה וגדי.

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו מתחילה בעצם מאמצע השבוע, ומביאה איתה מעורבות רגשית שמטשטשת את הצד המעשי שלנו, וגורמת לנו לפקפק במטרות שלנו, ופה ושם גם למסמס אותן. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד בפרטים הקטנים – אתה אלה יהיה קשה יותר למסמס, ואולי משום כך כדאי עכשיו פשוט לפעול כדרך של מיקוד במטרות קטנות, לבצע אותן אחת אחת ולא את המטרה הגדולה כולה, ולעשות וי זהיר על כל מטרה עד המטרה הבאה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, קשת תאומים ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ולהביא איתו גישה פרקטית ויסודית המתמקדת בפרטים הקטנים, בסידורים, ובעיקר בבריאות שלכם. אם לא נרשמתם עד כה לחדר הכושר – זה הזמן לעשות זאת,ולהתחיל לאכול נכון.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, ואחרי סוף שבוע סוער שבה נצמדה בדיוק לפלוטו ויצרה זוית מדויקת לאורנוס, ממשיכה להסעיר את הרוחות גם השבוע, אם כי במידה פחותה. הצטיידו בהרבה סבלנות, ואורך רוח.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע קדימה והפעם מעט יותר מהר, ובעצם חוזר לקצב הרגיל שלו כפי שהיה לפני שהתחיל לנוע אחורנית. זויות חיוביות שהוא יוצר עם נפטון ונוס ופלוטו מאפשרות שיתופי פעולה פורים, ויזמות מוצלחות.

סרטן
גם השבוע ממשיכים השמש ומרקורי לנוע בבית הרומנטיקה היצירתיות והילדים שלכם ולהביא איתם לא מעט רומנטיקה ואהבה אל חייכם. זהו זמן טוב להתמקד בכל מה שמרגש ומסעיר אתכם, ולשפר תקשורת עם אנשים אהובים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע במזל עקרב הטעון, וההשקעה היא בעיקר בבית ובסביבתו. אולם האנרגיה שלכם משתנה בסוף השבוע הזה כשהשמש עוברת למזל קשת, ומביאה איתה שמחה ויצירתיות לחייכם. נעים.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתו עוצמה ואנרגיה לעשייה ומכל הסוגים. אולם מרס עלול להביא איתו גם גישה שתלטנית וכוחנית, וכדאי להזהר ולא לריב. מרקורי שליט המזל שלכם הופך אתכם ליעילים ומעשיים.

מאזניים
אחרי שבוע מרגש ואפילו דרמטי, אפשר לראות איך העוצמות מתחילות להתפוגג להן, והדברים ירגעו לקראת סוף השבוע. עדיין חשוב להזהר שלא לעשות עניין משטויות, ולהמנע מהסחות דעת בתחום הכלכלי והמעשי. גלו איפוק.

עקרב
השמש שפותחת את השבוע כשהיא במזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה בסוף השבוע ועוברת למזל קשת. כן, הגיע הזמן להזיז דברים בתחום הכלכלי ובנושאי כספים, להתבונן לעומק בחשבון הבנק, ולהתחיל לשפר את המצב.

קשת
אחרי שבוע רגשני ולא קל, נראה שהגיע הזמן לשינוי במצב הרוח ובמצב האנרגיה שלכם: השמש עוברת למזל קשת בסוף השבוע, ומביאה איתה לא רק ימי הולדת שמחים לקשתים אלא גם עוצמה וכוח לבצוע היזמות שלכם. קדימה!

גדי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים יפים של קרבה ואפילו אושר. ונוס עוזרת לכם לקלף את הקליפה הגדיית המחוספסת, ולפתוח את הלב. צמידות עם פלוטו וזוית עם אורנוס עלולים להביא סערות פתאומיות.

דלי
זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וכדאי לפעול בזהירות רבה יותר השבוע למרות שלקראת סופו אפשר להרגיש איך השלווה מתחילה לחזור בהדרגה. אל תנתקו קשרים השבוע, דליים.

דגים
זוית פעולה בין השמש שעוברת למזל קשת לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה כמה ימים מעורפלים ולא ברורים, שמתחילים בסוף השבוע הבא. חשוב להזהר מפרשנויות רגשניות מדי, ואם אפשר לדחות החלטות לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully