וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10-17 בנובמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

10.11.2013 / 9:11

בשבוע של ה-10-17 בנובמבר 2013 החיים קוראים אותנו לסדר, כשמרקורי יוצא מהילוכו האחורי ומתחיל לעזור להתארגן מחדש, טכנית, פיזית ורגשית. ומה קורה לונוס במזל גדי? מתוח

האירוע המשמעותי בשמים השבוע – חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת מהילוך אחורי להילוך רגיל. ואכן, הרבה אנשים יחסית פנו אלי בימים האחרונים ושאלו אותי מתי מרקורי יוצא סוף סוף מהילוכו האחורי, כי הבלגן חוגג בחייהם. הרגעתי אותם ואמרתי שזה תיכףך קורה, אבל בדרך כלל כשמרקורי נמצא בהילוך אחורי במזלות ביסוד המים,וביחוד במזל עקרב, לוקח לפעמים קצת יותר זמן מאשר כרגיל לחזור לסדר היום, מה גם שבדרך פגשנו גם ליקוי חמה חלקי שהתרחש היכן? נכון, גם הוא במזל עקרב.. סטורן הנוקשה גם הוא נמצא כאן, וביחד אפשר לומר שחשבון הנפש של רבים מאתנו היה מקיף יסודי ובעיקר מעמיק יחסית להרבה מקרים אחרים של מרקורי בהילוך אחורי.

הילוכו האחורי של מרקורי בהילוך אחורי במזל עקרב נגע בהרבה מאוד אנשים באופן יחסי. התהליך הזה אינו פשוט, והוא עוסק במקומות מאוד עמוקים בחיינו, הקשורים למוות ולידה, אבדן – ובריאה מחדש. אנשים רבים נוגעים לא מעט במקומות האלה באופן לא מודע, כשמרקורי בהילוכו האחורי חיבר אותם מחדש הן למלים והן לרגשות הקשורים לרגשות שחוו או שחווים, ואיפשר לחלק מהם להבין לעומק תהליכים שכאלה שנחשבים לתהליכים משני חיים, מה גם שליקוי החמה תרם גם הוא את חלקו לתחושה הגורלית שעמדה מאחורי הדברים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית יוצרת השבוע זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי וצמידות עם פלוטו היצרי. הזויות האלה ממש מתחברות לפעילותו של מרקורי במזל עקרב – יכולת לפגוש את הפחדים והעוצמות שמתחת לפני השטח בכל אחד מאתנו – אבל הן גם מראות על צורך בשליטה בעוצמות האלה, על כל המשתמע.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ומכריח אתכם לשמור על הבריאות שלכם. זמן טוב להחלטות הקשורות לצד הפיזי של החיים, ולחזרה לכושר. חזרתו של מרקורי מאפשרת לעשות בדק בית אמיתי בחשבון הבנק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע לחוץ ומתוח בכך שהיא נצמדת לכוכב פלוטו היצרי ויוצרת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, מה שאומר שבוע לחוץ ומתוח,כשהלחץ מתגבר לקראת סופו. מה עושים? נושכים שפתיים, ו..מתאפקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף השבוע להילוך רגיל, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת שלכם לסיים את תהליך סגירת המעגלים שהפעם היה מתיש במיוחד, לחזור לתלם בהדרגה, וכבר להתחיל ליזום התחלות חדשות.

סרטן
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הרומנטיקה והאהבה שלכם מביאה איתה גם באופן מסויים חזרה ללב, ולאהבות שלכם. זמן לסגור מעגלים שנפתחו הקשורים לצד הרומנטי שלכם, ולהחזיר את האהבה שחשתם לפני כחודש – למסלול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב הטעון, ולהביא איתה התייחסות מיוחדת לנושאי בית ומשפחה. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל משפיעה מאוד על התקשורת המשפחתית: זה הזמן לפתוח דף תקשורתי חדש וחם.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתו ים של אקשן מכל הסוגים. השמש ומרקורי במזל עקרב משפיעים לטובה על המעגל החברתי, כשחזרתו של מרקורי להילוך רגיל מביאה איתה פיוס ושיפור ביחסים עם החברים הטובים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי ולהפוך אתכם לרציניים ושקדניים מהרגיל. נושאי בית ומשפחה שעולים על הפרק זוכים לעדנה ולהצלחה. זמן טוב לשינוי מקום מגורים, או להשקעה במקום מגורים קיים.

עקרב
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, עקרבים, ולהביא איתה הרבה עוצמה מעבר לחגיגות יום ההולדת. חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל במזל שלכם מביאה איתה שיפור בתקשורת עם הסביבה הקרובה, ויזמה תקשורתית חדשה.

קשת
הרבה דברים מתרחשים עכשיו מתחת לפני השטח, וכדאי להזהר מאוד בצעדים שלכם השבוע. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל משחררת כמה וכמה לחצים שהצטברו. ונוס ששוהה בבית הכספים שלכם עוזרת לכם לצאת מהאוברדראפט.

גדי
הלחצים ממשיכים לרדת בהדרגה, והחיוך חוזר. ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה אליכם רגעים יפים של יזמה עשייה ובעיקר..אהבה. זמן טוב לפתוח את הלב, וגם מבחינה מקצועית – לעבוד עם הראש, ולא רק עם הראש המנתח.

דלי
השבוע מתחיל בצורה הרמונית למדי, אבל בהמשך רק הולכים ומתחזקים הלחצים והמתחים: זוית פעולה של ונוס הרגשית עם אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה עצבנות וחוסר סבלנות, ופסק זמן רגשי. אל תנתקו קשרים עכשיו.

דגים
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל פותחת עבורכם שבוע מעניין שבו נושאי צמיחה אישית והרחבת אופקים חוזרים ועולים על הפרק. נסיעה שהתעכבה עשויה להיות עכשיו רלוונטית מתמיד. זה הזמן לתכניות ארוכות טווח, ועדיף לשנה קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully