וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3-10 בנובמבר 2013 - מצב כוכבי השבוע

3.11.2013 / 10:45

מתח ותחושת כובד ובדידות - השבוע הזה משופע בשניהם, וחשוב לדבוק בדרכנו למרות כל הסחות הדעת, ולא למסמס יזמות יפות. עצבנות וחוסר שקט עלולים לגבות מחיר יקר

הזוית הקשה של השבוע: זו הצמידות המכבידה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו מביאה אתה מטען גדול מהרגיל של מחוייבות ואחריות, ותחושה שאנו לבד במערכה, לטוב ולרע. חשוב במיוחד בזוית שכזו לא להעמיס על עצמנו יותר מחויבויות ממה שיש לנו, כן הכובד עלול לגרום לנו להסתגר רגשית, ולאבד מעט משמחת החיים שלנו. אולם אם נשים את הרגש בצד, נוכל דווקא עכשיו לבצע מטלות ומשימות שזמן רב לא הצלחנו לבצע. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, גדי, עקרב ושור.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת ההרפתקני והשמח למזל גדי הזהיר והמבוקר . המעבר הזה מעביר את סולם הרגשות של כולנו לצד השיפוטי והזהיר, מוריד מהספונטניות והשמחה שנהנינו מהן בשבועות האחרונים, ומכריח אותנו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, הן רגשית והן פרקטית בשטח. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזויות המתוחות של השבוע: אלה שתי הזויות שיוצרים הן כוכב מרס והן השמש עם אורנוס התזזיתי. זויות אלה פותחות את השוע ומעניות לכולנו אינטנסיביות רגשית, צורך בסיפוקים מיידיים ותגובות מהירות מדי כשדברים לא קורים כפי שרצינו. בזמן שכזה אנו עלולים להתנהג באופן לא צפוי ומבלי משים להרוס קשרים יפים בגלל גחמות של רגע. משום כך חשוב דווקא השבוע לעשות דברים באופן מבוקר ורגוע, ולא לנתק קשרים גם כשהתקשורת שלנו משתנה ומקבלת תפניות בלתי צפויות. מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלו דלי, טלה, אריה, בתולה ודגים.

טלה
זה נראה כמו שבוע מאוד מתוח, לפחות בתחילתו. מרס שליט המזל לכם בזוית של לחץ לאורנוס התזזיתי, והפתיל שלכם עכשיו קצר במיוחד. זה בדיוק הזמן לפעול בזהירות מכסימלית, לא לשבור את הכלים, ולא לנתק קשרים מכל סוג.

שור
משהו משתנה אצלכם השבוע באופן משמעותי: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל קשת הפרוע למזל גדי המאופק והמאורגן, ונראה שדווקא לכם זה עושה טוב: הגיע הזמן לחזור לתלם, ובעיקר לחזור לקרקע מוצקה מתחת לרגלים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע אחורנית במזל עקרב, ולהביא איתו צורך בסגירת מעגלים נוספת, בעיקר כאלה שמיצו את עצמכם. מעברה של ונוס למזל גדי הופך אתכם לרציניים ואחראיים: אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

סרטן
משהו טוב קורה לזוגיות וליחסים שלכם, סרטנונים. ונוס הרגשית עוברת לבית היחסים שלכם, ומאפשרת לכם לתת קצת יותר מעצמכם לפרטנרים שלכם, ובעיקר להיות קשובים יותר להם – ולעצמכם. אם הלב פנוי – צאו להיכרויות חדשות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע באופן מדויק לסטורן הנוקשה, אלמנט שמביא איתו בעיקר תחושות של אחריות, רצינות, כובד ובדידות זהו זמן לבנות תכניות פעולה רציניות,ולעשות עבודת עומק על חשבון הבנק שלכם, אריות.

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם גם עכשיו ולהביא איתו ים של אנרגיה לעשייה, אבל במקביל הוא גם מביא איתו ריבים וסכסוכים קטנים: אם תצליחו להתגבר על אלה, צפוי לכם שבוע אנרגטי ויצירתי במיוחד. התמקדו בפרטים הקטנים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, ונראה שהדגש עובר החודש הזה לכל מה שקשור לבית ולמשפחה, מאזנאים זה בדיוק הזמן להשקיע בבית קצת יותר, לשפץ ולסדר ואף לשנות אווירה. זמן טוב לחשוב על שינוי מקום מגורים.

עקרב
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שמביא איתו צורך בקידום עניינים בצד הצורך לשפר את מה שיש ולסגור מעגלי תקשורת גרועים. ונוס בבית התקשורת שלכם מביאה איתה יום של קסם אישי.

קשת
אחרי חודש של תקשורת נעימה ומפרגנת, עוברת ונוס הרגשית למזל גדי, ועושה חריש עמוק בבית הכספים שלכם. זה בדיוק הזמן לקדם נושאים שחשובים לכם עם שכנוע ויחס אישי, ולפתוח דלתות חדשות אל העולם.

גדי
משהו טוב קורה לכם השבוע, גדיים. ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ושמה את הדגש על כל מה שקשור לרגשות בכלל, ולרגשות של ביחד זוגיות יחסים ושותפויות בפרט. זמן לפתוח את הלב, ולאפשר לאנשים קרובים – להתקרב יותר.

דלי
שבוע מאוד מתוח לפנינו, דליים גם השמש וגם מרס האסרטיבי יוצרים זויות של לחץ עם אורנוס שליט המזל שלכם, ונדמה שלא מבינים אתכם השבוע, ואפילו עושים לכם דווקא... במקום למרוד – קחו פסק זמן, הקשיבו לעצמכם, ואל תתנתקו.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל גדי הופך אתכם לחברתיים במיוחד בחודש הקרוב, וכדאי לנצל את המומנטום הזה לא רק כדי לפתוח מעגלי תקשורת חדשים אלא גם לשפר את הישנים, ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully