וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20-27 באוקטובר: מצב כוכבי השבוע

20.10.2013 / 9:12

לא מעט דברים משתנים השבוע, או לפחות נכנסים למצב עצירה כדי לאפשר לנו להחליט בהמשך לאן איך ועם מי הולכים מכאן. לא קל, אבל לא קריטי

המעורבות הרגשית של כולנו השבוע מגיעה לשיאים חדשים. נפטון מול מרס, השמש במזל עקרב, ומעל הכל – הילוכו האחורי של מרקורי. לא מעט דברים משתנים השבוע, או לפחות נכנסים למצב עצירה כדי לאפשר לנו להחליט בהמשך לאן איך ועם מי הולכים מכאן. לא קל, אבל לא קריטי כמו שזה נראה.

הזוית הקשה של השבוע: זוית העימות בין מרס כוכב האקשן, לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה לגרום לכולנו לא מעט תסכולים, כיון שהיא מתרחשת בין שני כוכבים שהם הפכים. בעוד מרס רוצה לרוץ קדימה ולקבוע עובדות בשטח, נפטון ממסמס ומערפל את פעולתו ועל המטרות שהוא מציב. התוצאה – תחושות של עצב בלבול וערפול. אולם הזוית הזו היא קצרת טווח, ולקראת סוף השבוע היא תיעלם בהדרגה.

המעבר של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל מאזניים האינטליגנטי ומודע לעצמו למזל עקרב הרגשי והעוצמתי. מזל עקרב שייך ליסוד המים הרגשי, מה שאומר שהמעבר הזה הופך את כולנו לרגישים ביותר, ובמקביל גם מביא איתו פתיל קצר ולוחמני. חשוב שנזהר בתגובות שלנו מה גם שהילוכו האחורי של מרקורי שגם הוא מגיע השבוע מביא איתו הרבה אי הבנות ותסכולים בגלל שינויי הגישה ומצבי הרוח שנלווים לתהליך הזה. מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות עקרב, שור, אריה ודלי.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עושה אחורה פנה במזל עקרב כפי שהוא עושה אחת לשלושה חדשים. המעבר הזה עלול להיות טעון מהרגיל בעיקר בגלל רגישות היתר וחוסר הפרופורציות של העקרב. כרגיל מתלווה לתהליך גם תסמונת מרקורי ברטרו הידועה: שכחה של חפצים אישיים, ביטול פגישות או אירועים ואפילו החלטות, שינויים בלתי צפויים בלו'ז שלנו ועוד. מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, קשת, ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית מדויקת של עימות עם נפטון שממול, ועד יום שלישי החיים רגשניים ומעורפלים. אולם מרביעי והלאה אפשר לומר שהחיים מתחילים לחייך. מעבר ומרקורי להילוך אחורי מכריחים אתכם להזהר מאוד בענייני כספים.

שור
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם ומביאה איתה את היכולת להתבונן לעומק ביחסים שבניתם, אבל הילוכו האחורי של מרקורי גם הוא במיקום הזה מכריח אתכם לשפר תקשורת עם הפרטנרים, ולתקשר בגישה שונה וממוקדת.

תאומים
אתם נכנסים השבוע לשלושה שבועות של סגירת מעגלים ולא של פתיחת חדשים, תאומימים: הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב מביא צורך בסגירת מעגלים בתחום המקצועי ובנושאי בריאות. גלו אורך רוח.

סרטן
מרס במזל בתולה מביא איתה תקשורת אסרטיבית ואפילו אגרסיבית, אך מאוד ממוקדת הישגית: זה הזמן לקחת את עצמכם בידים, ולשעוט קדימה. הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם מאפשר להחזיר את האהבה...

אריה
כוכב מרס שוהה בבית הכספים שלכם, ואתם עלולים לסבול מנזילות מואצת. שמור על הכסף שלכם. מעברה של השמש למזל עקרב מדגיש בתקופה הקרובה נושאי בית ומשפחה: השקיעו בהם קצת יותר מחשבה, אריות.

בתולה
כוכב מרס מביא איתו מרץ ואנרגיה לעשייה, אולם דווקא עכשיו נכנס מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי ועלול לגרום לצורך לעצור לרגע ולשפר לפני שממשיכים שוב קדימה. נסו לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לרוץ במזל קשת ולהביא איתה תקשורת שמחה ומפרגנת, אבל הילוכו האחורי של מרקורי בבית הכספיםי שלכם מחייב בדק בית רציני בכל מה שקשור להוצאת כספים ולנושא החומרי בכלל.

עקרב
אין ספק שרוב האקשן השבועי מתרחש לו במזל שלכם: השמש עוברת למזל שלכם מצד אחד, אבל קודם לכן עובר מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל שלכם: אתם רוצים קדימה, אבל התקשורת הולכת אחורה.. סיגרו מעגלים.

קשת
ונוס ממשיכה לרוץ במזל שלכם ולהביא איתה מעגלי תקשורת חדשים ושמחים, אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב מאחורי הקלעים ממליץ על זהירות גבוהה בכל מה שקשור לנעשה שם: אל תקחו שום דבר כעת כמובן מאליו!

גדי
מרקורי כוכב התקשורת פוצח בהילוך אחורי השבוע ובתקופה הקרובה ישוב ויצמד שוב לסטורן שליט המזל שלכם. המיקום הזה עלול להביא איתו יכולת להשלים תהליכים שהתעכבו בשבועות האחרונים, אבל בפעם – ממקום חכם ויוזם.

דלי
כניסתה של השמש לבית הקריירה שלכם מביאה איתה אמביציה מחודשת, אבל הילוכו האחורי של מרקורי באותו מקום עלול לתקוע מקלות בגלגלים ובתקשורת עם סמכויות. גלו איפוק, וחשבו פעמיים לפני שאתם כועסים ומתפרצים.

דגים
כוכב מרס נמצא בתחילת השבוע ממש מול נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתה כמה וכמה סערות ודרמות לתיאבון. חשוב במיוחד עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לתת למצבי הרוח ליצור דרמות. קצת סבלנות, וזה עובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully