וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13-20 באוקטובר 2013: מצב כוכבי השמים

13.10.2013 / 13:33

זה שבוע בו משתנות האנרגיות ואופן הגישה והעשייה בכלל. מעברו של כוכב מרס ממזל אריה לבתולה משנה משמעותית את הדרך בה נפעל נשפוט דברים בחודשיים הקרובים

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של מרס, כוכב האקשן, ממזל אריה בו שהה בחדשיים האחרונים, למזל בתולה. ואכן, אחרי חדשיים של ריגושים והתלהבות, רומנטיקה ויצרים, עובר מרס למזל בתולה המעשי ומתחיל לקצוץ את העשייה שלנו לפרוסות דקות של אקשן מסוגים שונים, עם מיקוד בפרטים ולו'ז מדויק עד כמה שאפשר. הגיע הזמן לעשות דברים ממקום חכם בטוח ובעיקר פרקטי, ולא לאלתר בהתלהבות. ברם אולם השבוע הזה עלול להיות מעורפל ומבולבל מעט, וכדאי לקחת את הכל בערבות מוגבל. מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, בתולה ודגים.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית העימות בין מרס שעובר למזל בתולה, לכוכב נפטון הרגשי שנמצא בתחילתו של מזל דגים. המיקום הזה לא יעשה לכולנו חיים קלים, שכן זוית העימות הזו עוסקת בעיקר במסמוס הפעולות שלנו, ובמעורבות רגשית במינון גבוה מהרגיל. אולי משום כך חשוב חשוב עכשיו לדייק במה שאנחנו עושים, ולהזהר מהסחות דעת מיותרות שגונבות אותנו למחוזות רגשניים ולא ברורים בדיוק כשאנחנו צריכים להראות תוצאות בשטח, ולהפגין עוצמה – ונוכחות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דגים, תאומים, בתולה, קשת, טלה ומאזניים.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת מאט השבוע לקראת כניסתו בשבוע הבא להילוך אחורי. כולנו נרגיש איך דברים שזזו מהר ובהתלהבות משנים את הקצב והופכים איטיים ואפילו זוחלים, ובתחילת השבוע הבא עלולים אפילו לעלות על שרטון. אולי משום כך מומלץ להנמיך ציפיות לאלה מאתנו שעוסקים בהתחלות חדשות, ולפעול בזהירות מכסימלית עם המלים שלנו ועם ההבטחות שהן נושאות: יתכן שמהשבוע הבא הדברים יראו לגמרי אחרת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, קשת דגים עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
אצלכם השינוי בולט במיוחד: מרס עובר למזל בתולה, ולא עושה לכם חיים קלים. אם יש דבר שהטלה שונא זה סידורים מסוגים שונים, השקעה בבריאות שלו ותשלומי חשבונות אבל כשצריך צריך.

שור
דווקא לכם עושה מעברו של מרס מזל בתולה טוב: בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם מקבל עכשיו עוצמה חדשה, ונראה שאתם הופכים להיות רומנטיים מתמיד, ושור רומנטי – הוא שור שרמנטי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מאט מאוד את הקצב, ואתם עלולים לסבול מכך לא מעט. חשוב למתן ציפיות השבוע ולקבל את הדברים באיזי וכמו שהם: התמסרו לתהליך שיקח יותר זמן ממה שחשבתם: לאט אבל בטוח.

סרטן
מעברו של מרס השבוע למזל בתולה מביא איתו תקשורת אסרטיבית למדי, ופה ושם אפילו כועסת. זהו זמן להלחם על הדברים שחשובים לכם, לעמוד על שלכם מול סמכויות ומול מי שאחראי, ובעיקר – להגדיר גבולות ומטרות.

אריה
אחרי חודשיים מאוד אקטיביים וחסרי שקט עוזב סוף סוף מרס את המזל שלכם, ואתם נושמים לרווחה: הגיע הזמן להפסיק את המירוץ האינסופי אחרי האקשן, ולהתחיל לנוח.. אולם מרס בבית הכספים מביא איתו הוצאות גבוהות.

בתולה
נראה שאתם הולכים ליהנות בחודשיים הקרובים מים של אקשן מכל הסוגים, בתולות, ובעיקר מהסוג הפיזי. מעברו של כוכב מרס למזל שלכם מביא איתו דרייב חזק לעשייה כולל מיקוד בהתחלות חדשות וביזמות מעניינות: אל תדחו לחודש הבא.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ולהביא איתה לא מעט הרפתקאות מאתגרות. זהו מיקום שמאפשר לכם לשמוח במלים שלכם, ולתת להן קסם מיוחד שעוזר לכם להכיר אנשים חדשים ומעניינים.

עקרב
מעברו של מרס למזל בתולה ידגיש בתקופה הקרובה את הצד החברתי שלכם באופן משמעותי, עקרבים. אולם מרקורי כוכב התקשורת מאט במזל שלכם והתקשורת שלכם הופכת להיות מעט בעייתית. נסו להקשיב לזולת ולא לפרש את דבריו.

קשת
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, קשתים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לקדם נושאים שחשובים לכם עם הרבה מזל וקסם אישי, ובעיקר לקדם את אותה מלה מוזרה שקורים אותה אהבה. פתחו את הלב, והיא תיכנס מעצמה.

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל בתולה שם את הדגש בתקופה הקרובה על הצורך שלכם בצמיחה אישית, בהרחבת אופקים, ובחשיבה מרחיקת לכת שרואה את כל התמונה ומתמקדת בתהליכים ארוכים. שימו דגש מיוחד על לימודים ונסיעות.

דלי
החודשיים הקרובים מצריכים מכם זהירות מיוחדת, דליים. מעברו של מרס למזל בתולה עלול להביא איתו מינון גבוה של עצבנות וחוסר סבלנות, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שלוקחים סיכונים מכל סוג שהוא. מלות המפתח – סבלנות ואורך רוח.

דגים
נושאים הקשורים לזוגיות ליחסים ולשותפויות הופכים מודגשים עכשיו, כשכוכב מרס שוהה מול המזל שלכם. אי שקט עלול להופיע במערכות היחסים הקרובות, ויתכן שיש דברים שלא דיברתם עליהם והם זקוקים לבירור נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully