וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6-13 באוקטובר 2013: מצב כוכבי השבוע

על פניו זהו שבוע רגשי מאוד, ובו אפשר לבטא דברים שעד עכשיו שמרנו בבטן, ולא לשמור על פאסון לאורך זמן

ספונטניות ואותנטיות – אלה מלות המפתח של השבוע הזה, אבל יתכן ונתקשה לבטא אותן בעיקר בגלל הצמידות הנוקשה של סטורן ומרקורי כוכב התקשורת, במזל עקרב. משום כך כדאי לא לוותר, ולשתף אחרים ולו רק כדי להיות בטוחים שהיינו ברורים ומדוייקים.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב למזל קשת, מה שאומר שכל נושא הרגשות הופך להיות אופטימי ספונטני ופחות טעון ומעיק כפי שהיה בשבועות האחרונים. זהו זמן טוב לפתוח את הלב, אבל להשאיר במקביל את שתי הרגלים על הקרקע. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לבין נפטון הרגשי אף יותר. הזוית הזו עלולה לערפל את התכניות שלנו, ולגרום לנו לפעול באופן מבולבל ולא ברור, בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו, ולתקשורת הרגשית בכלל. חשוב במיוחד עכשיו לא לשמור דברים בבטן אלא לשתף אותם עם הפרטנרים שלנו ואנשים קרובים, ולו רק כדי לקבל פרופורציות ולא לקחת שום דבר באופן מובן מאליו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

התקשורת השבוע – זו עלולה להיות מאוד בעייתית, כאשר מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל עקרב הטעון רגשית, ונצמד שם לכוכב סטורן הנוקשה. הצמידות הזו עלולה להביא איתה מעין 'עצירות' תקשורתית מהסוג היותר בעייתי, כמו גם קושי מסויים לפעול באופן ספונטני ופתוח. משום כך אנו עלולים להיות נוקשים ורשמיים השבוע, ובעיקר – ציניים ביקורתיים ושיפוטיים מאוד, פעמים גם שלא לצורך. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, גדי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עדיין במזל אריה, והאנרגיה אצה רצה לה. מצטרפת לאנרגיה הזו ונוס שעוברת למזל קשת, ומחזקת את הצד היזמתי וההרפתקני שלכם: הגיע הזמן לחשוב בגדול – ולהעז יותר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל קשת השייך ליסוד האש, והחיים מתמלאים הרבה אקשן אקטיבי ולא מעט פלפל.. חשוב לפעול בזהירות מכסימלית ובהרבה סבלנות: השור שונא שמאיצים בו.

תאומים
ונוס הרגשית נכנסת לבית הזוגיות והשותפויות שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת להעמיק קשרים רגשיים במערכות היחסים. צמידות בין מרקורי לסטורן מכבידה על הלב ומכריחה אתכם להיות מעשיים מתמיד.

סרטן
החיים תופסים קצב קצת מהיר יותר כשונוס הרגשית עוברת למזל קשת, אלמנט שמכריח אתכם לצאת מעט מהקליפה הביישנית ולהתאים את עצמכם למה שקורה בשטח. הגיע הזמן להעז ולהתמקד באתגרים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, אבל אחרי השבוע ההיפראקטיבי הקודם נראה שדווקא השבוע הזה הולך להיות שקט יותר. כניסתה של ונוס לבית התקשורת שלכם הופכת אתכם לאופטימיים ושמחים.

בתולה
נראה שהדגש הרגשי עובר השבוע לבית ולמשפחה, עם מעברה של ונוס הרגשית והנעימה למזל קשת. זהו זמן להתחיל להשקיע ביחסים המשפחתיים ובדיאלוג עם בני הבית, ולדבר על רגשות שעליהם לא דיברתם מזמן.

מאזניים
משהו מאוד אקטיבי ושמח קורה לכם, מאזניים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, ונראה שהחיים הופכים נעימים וקלילים יותר והחיוך מתרחב לו.. זוית בין ונוס לנפטון עלולה לערפל מטרות. דחו החלטות לשבוע הבא.

עקרב
אחרי חודש מעניין ורגשי מאוד עוברת ונוס לבית הכספים שלכם, וכדרכה מכניסה אתכם למצב רוח פינוקי ואופטימי, אולי קצת יותר מדי.. זמן טוב למקורות הכנסה נוספים, אבל לזהירות בהוצאות שלכם.

קשת
משהו מקסים קורה לכם השבוע, קשתים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והחיים הופכים מתוקים יותר, נעימים יותר, ואפילו מלאי אהבה.. כן, אהבה ואופטימיות הן המלים עכשיו: פתחו את הלב, והן יכנסו להן.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת נצמד השבוע באופן מדויק לסטורן שליט המזל שלכם, אלמנט שהופך אתכם תקשורתיים מתמיד אבל.. עם תקשורת בעייתית מעט. חשוב במיוחד עכשיו לא להיות נוקשים ורשמיים: תנו לספונטניות לחגוג.

דלי
הלחצים מהשבוע הקודם יורדים בהדרגה, ואפשר סוף סוף לראות את החיוך. מעברה של ונוס הרגשית למזל קשת הנלהב והפתוח הופך אתכם לחברתיים במיוחד, וזהו זמן מצוין להיכרויות עם ידידים וקשרים חדשים, והרחבת המעגל.

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, ונראה שהעולם אוהב אתכם קצת יותר מפרגן ומעניק. אולם זוית פעולה בין ונוס לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא ימים של ערפול ובלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully