וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

29 בספטמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-29 בספטמבר 2013 שחשוב לדבוק במטרות ובעיקר במעשיות שבהן, ולא לאבד פרופורציות כשדברים יוצאים זמנית משיווי משקל

השבוע המעורבות הרגשית מתחזקת, ובהמשך אפילו הופכת את הדברים לחסרי פרופורציות כשגם ונוס ומרקורי וגם השמש אחראיים לכך.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו אל מזל עקרב הרגשי והטעון. אולי משום כך גם התקשורת שלנו הופכת מאמצע השבוע לרגשנית וטעונה, וכדאי לקחת בחשבון שלא תמיד יבינו אותנו בתקופה הקרובה כפי שאנחנו רוצים, ולכן כדאי להתאמץ יותר כדי להסביר את עצמנו, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזוית הקשה של השבוע – בעצם יש שתים כאלה, ואת שתיהן יוצרת השמש, מ מיקוד הדברים, ומשתיהן כדאי מאוד להזהר בעיקר כי הן גם קורות בין היתר כמעט לגמרי במקביל, ומבשרות את הצורך בחשיבה נוספת לפני כל פעולה ועשייה.

השמש בזוית פעולה לפלוטו היצרי – זו נחשבת כאחת הזויות היותר אלימות באסטרולוגיה. פלוטו מפעיל את השמש בעוצמה, ואם נזכור שהשמש מייצגת באסטרולוגיה גם את הגוף הפיזי שלנו, נבין שחלק מהמתחים האלה גם יופיעו אצלנו פיזית בגוף, מה שמחייב מינון גבוה יותר של פעילות ספורטיבית ופיזית כדי למנוע גם מתחים ולחצים נפשיים מסוגים שונים. חשוב במיוחד לא לכעוס על שטויות, ולהזהר ממלים אלימות שגם עלולות לגרום לאלימות פרופר. גם גלובלית עלולים להגיע עכשיו אירועים אלימים, וכדאי להזהר. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, מאזניים וגדי.

השמש בזוית של עימות לאורנוס התזזיתי – גם זו אינה זוית קלה במיוחד, שכן גם אורנוס כמו פלוטו עלול להתבטא באלימות ובאופן תזזיתי ובלתי נשלט, אם כי באופן קצת שונה. אורנוס מייצג את אלמנט השינוי, ואת הצורך לפעול אחרת, עם מינון גבוה של ספייס וחופש אישי. כשהוא מול השמש אנו עלולים לפעול באופן בלתי צפוי, לשבור את הכלים כשלוחצים עלינו, או להיעלם זמנית. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות דלי, אריה, מאזניים וטלה.

תחזית שבועית

טלה
שבוע מתוח רגשית עובר על כוחותינו. זוית של מתח עם ונוס הרגשית מביאה איתה פתיל קצר, וחוסר סבלנות. חשוב להזהר במיוחד בכבישים ובדרכים, ולא להתעקש על המלה האחרונה. המנעו מדרמות מיותרות.

שור
עצבנות וחוסר שקט מאפיינים את השבוע הזה, כשזוית הפעולה בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לבין מרס מריצה אתכם בעצבנות ממקום למקום, וקשה למצוא מנוחה. קצת ספורט ופעילות לא יזיקו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו שינוי מגמה משמעותי כבר בתחילת השבוע: אחרי חודש של תקשורת הרמונית ונעימה הוא עובר למזל עקרב, ונראה שהדיאלוג שלכם עם הסביבה משתנה. שתפו ברגשות.

סרטן
נושאי בית ומשפחה מודגשים השבוע, כשהשמש שוהה במזל מאזניים ושמה את הדגש על היכולת שלכם לשפר תקשורת עם בני הבית, ולהיות ברורים ומדויקים. מעברו של מרקורי למזל עקרב משפר תקשורת רומנטית..

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחזק תקשורת חברתית ותקשורת בכלל. אולם זוית פעולה של השמש עם כוכב פלוטו מצד אחד, וזוית עימות עם אורנוס מצד שני הופכות את השבוע לתזזיתי ולא צפוי. שמרו על עצמכם.

בתולה
השמש בבית הכספים שלכם מאפשרת לכם לעשות סדר בבלגן, ולפעול באופן מדויק ויעיל לארגון חשבון הבנק אחרי החגים. מרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית התקשורת שלכם, והגיע הזמן לדבר, לשתף ולחלוק.. והרבה.

מאזניים
זויות פעולה שיוצרת ונוס שליטת המזל שלכם עם כוכב מרס מביאה איתה שבוע לא רגוע, וחשוב לעשות דברים באופן הגיוני ועקבי יותר מאשר באופן יצרי ואימפולסיבי. שימו את הריבים בצד – וחפשו את המכנה המשותף...

עקרב
הרוחות עלולות להיות סוערות במיוחד כשהשמש יוצרת זוית פעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם, וחשוב להזהר מסערות מיותרות. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם ויכול לשפר תקשורת עם הסביבה, אם תאפשרו לו..

קשת
זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים לבין יופיטר כוכב השפע הופכת אתכם לאמביציוזיים במיוחד בשבוע הזה, קשתים. הגיע הזמן לראות כמה צעדים קדימה, אבל להשאיר את הרגלים על הקרקע לפני שמקבלים החלטות...

גדי
מרקורי כוכב התקשורת נצמד לאיטו לסטורן שליט המזל שלכם והיכולת שלכם לא להשאיר דברים בבטן אלא לשתף בהם את הסביבה, בעיקר בתחום הרגשי, הולכת וגדלה. השמש במזל מאזניים, דוחפת את האמביציה קדימה..

דלי
זה שבוע של קצרים בתקשורת, דליים, כשהשמש יוצרת זוית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר קושי להתמקד ולהתרכז במה שחשוב באמת. קחו קצת יותר ספייס, ו..אל תנתקו קשרים.

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל עקרב מגביר את הצורך שלכם בהרחבת אופקים, ובצמיחה אישית. הגיע הזמן לחשוב על לימוד של משהו שיביא איתו לא רק עניין אלא גם תועלת מעשית. זמן גם לתכנן נסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully