וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22.9.2013: מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-22 בספטמבר 2013 מתחיל מעורפל ואינטנסיבי, ובהמשך הופך הרמוני ומאוזן יותר. הוא מתאפיין בעיקר בשינויים במצב הרוח, ובזה שקשה להגדירו

את השמחה הפנימית הקשורה לנסיעות וטיולים והרבה תנועה קשה להסתיר, ורק חשוב מאוד להיזהר מהבלתי צפוי שגם הוא לוקח לא קטן באווירת השבוע – שלל זויות מתוחות מראות שהחג לא יהיה רגוע במיוחד, ולכן כבר עכשיו כדאי להחליט שהחג – לא רבים על שטויות.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים ההרמוני והחברתי. האנרגיה שלנו הופכת עכשיו להיות הרבה יותר חברתית ומודעת לעצמה, ושלל שיחות נפש מקסימות עשויות ללוות את חול המועד מיום שני והלאה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, אריה, דלי וטלה.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הלחץ שבין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו שמתחילה בעצם כבר בסוף השבוע הזה מראה על פוטנציאל לא קל של קצרים בתקשורת הרגשית שלנו עם אחרים, בעיקר בגלל חוסר קשב וחוסר סבלנות, וצורך חזק בסיפוקים מיידיים. אולי משום כך חשוב לזכור שכל ריב קטן עלול להתפתח בקלות עם הזוית הזו למלחמה גדולה, ולהתאפק בתגובות שלנו.. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ועקרב.

הזוית הרגשנית של השבוע: זו זוית הלחץ שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. הזוית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במלים שלנו אך נתק בין הכוונות – לצד המעשי שאמור לממש אותן.. מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לייצב את השורות ופה ושם גם רצון להסתגר, הם חלק מהתסמונת של הזוית הזו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, דגים, מאזניים וטלה.

התחזית השבועית

טלה
שבוע עצבני ולא שקט עובר על כוחותינו. זוית פעולה שנמשכת לאורך כל השבוע בין מרס שליט המזל שלכם במזל אריה ובין ונוס הרגשית במזל עקרב, מביאה איתה עצבנות, חוסר שקט ודרמות מקומיות. אל תאבדו שליטה, וצאו להרבה פעילות פיזית וספורטיבית.

שור
שבוע לא רגוע עובר על כוחותינו. זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין לבין כוכב מרס מביאה איתה צורך בסיפוקים מיידיים וחוסר סבלנות וסובלנות כלפי אחרים. זמן לעשות דברים באופן רגוע ושקט, ולא לריב עם אנשים קרובים על דברים של מה בכך. סעו לטייל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל מאזניים גם השבוע, והלחצים יורדים בהדרגה והופכים את השבוע בגדול לנעים ועדין. זמן טוב להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם לאחרונה, ולתת למלים שלכם את הכוח להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולהכניסם לחייכם.

סרטן
יופיטר כוכב השפע שוהה לו עדיין במזל שלכם ומביא איתו לא מעט פתיחות אנשים אופטימיים ויכולת לבלות וליהנות. לעומת זאת כוכב מרס ששוהה לו עכשיו במזל אריה מביא איתו הוצאות גבוהות, ופה ושם גם כעסים פתאומיים כשחזק במיוחד הצורך לומר את המלה האחרונה. סבלנות.

אריה
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה עוצמה ואנרגיה לעשייה ולבלוי. השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל מאזניים, ונראה שהחיים הופכים מעודנים ונעימים יותר, עם טאץ' חברתי מקסים וצורך לדבר, לחלוק ולשתף. מעניין.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה לא מעט מפגשים רגשניים, אנשים מקסימים, ויכולת לבלות וליהנות בגדול. החלקים הרכים שלהם חשופים עכשיו קצת יותר: זה בדיוק הזמן לתת מקום לרגשות עדינים, ובעיקר לאפשר לאהבה להיות נוכחת בחייכם.

קשת
השמש שעוברת למזל מאזניים בהמשך השבוע הופכת אתכם לידידותיים יותר, ואת הצד החברתי שלכם לפעיל במיוחד. אולי משום כך זה בדיוק הזמן להרחיב את המעגל החברתי, לנסוע ולפגוש ידידים וחברים שמזמן לא ראיתם ושגרים רחוק, להדק קשרים שהתרופפו להם, ולבלות ביחד.

גדי
כוכב סטורן הנוקשה צמוד לונוס בערב חג הסוכות יוצא בהדרגה מהצמידות בהמשך השבוע, והלחץ עליכם נחלש. זמן להוריד ביקורתיות, לפגוש ידידים מהעבר, לנהל דיאלוג יצירתי וקרוב עם קרובי משפחה ועם המשפחה בכלל, ולהיות שם עבור אנשים קרובים שזקוקים לכם עכשיו.

דלי
כוכב מרס האסרטיבי שוהה לו עדיין במזל אריה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ועלול להביא איתו כמה דרמות מקומיות ביחסים. השמש ומרקורי במזל מאזניים לעומת זאת מצביעים על הצורך לצאת מחלקת האלוהים הקטנה שלכם אל נופים אחרים, לנסוע ולטייל עד כמה שאפשר. אל תשארו בבית.

דגים
השמש ששוהה עכשיו בבית הזוגיות והשותפויות שלכם מצביע על צורך בפרטנרים שמבינים, ובשיחות עומק של אחד על אחד. ונוס במזל עקרב מראה על טיולים מוצלחים ועל פתיחות רגשית וכיף דווקא כשאתם רחוקים מהבית... זמן מצוין לארוז ולנסוע, ובעיקר – לתת מקום גדול יותר לאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully