וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15.9.2013: מצב כוכבי השבוע

15.9.2013 / 17:40

השבוע שמתחיל ב-15 בספטמבר 2013 טעון רגשית כיאה לשבוע שבו המלים 'חשבון נפש' הן העיקר. כדאי להקשיב לעצמכם ולמה שעולה תוך כדי התהליך, כדי שתוכלו לפתוח דף תקשורתי חדש

הזוית הקשה של השבוע: זו הצמידות בין סטורן הנוקשה לבין ונוס הרכה והרגשית והיא מבשרת על צורך משמעותי בחשבון נפש רגשי ואישי, משני כוכבים שהם מאוד שונים מהותית, ומייצגים את הצד הרגשי והרך על ידי ונוס – ואת הצד הנוקשה והשיפוטי על ידי סטורן. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, שור, גדי וסרטן.

הזוית המרגיזה של השבוע: זו זוית המתח בין מרס האסרטיבי לבין פלוטו היצרי שהתחילה בעצם ביום הכיפורים. זו זוית אמיתית של מתח, ואנו עלולים לחוות הפתעה כזו או אחרת אישית או גלובלית. חשוב לא להגיב בעצבנות וחוסר סבלנות כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, עקרב, אריה וגדי.

התקשורת שלנו: הצד התקשורתי שלנו עלול לסבול השבוע משתי זויות לא קלות עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, זויות שלא עושות לנו חיים תקשורתיים קלים. והריהן:
זוית הפעולה בין מרקורי לפלוטו היצרי: זו זוית טעונה מאוד, ועלולה להביא איתה משחקי אגו וכוח. מכיון שהיא מתרחשת ממש ביום הכיפורים עצמו, כדיא שלא להעמיס יותר מדי על היחסים האישיים שלנו כעת, ולהמנע מתגובות קיצוניות ביום הכיפורים עצמו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב מאזניים וטלה.

זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין אורנוס התזזית: הזוית הזו עלולה להביא איתה קצרים וניתוקים בתקשורת, בעיקר בזמן שאנו זקוקים לספייס וחופש אישי ונאלצים בכל זאת לתקשר עם אחרים. חשוב לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לנתק קשרים כשהדבר קורה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, מאזניים וטלה.

התחזית השבועית

טלה
שבוע לא שקט עובר על כוחותינו. זוית של לחץ בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו עלולה לגרום לתגובות קיצוניות, וחוסר שקט. נסו להתמקד השבוע בעיקר במה שמרגיע אתכם, ובהרבה פעילות פיזית וספורטיבית.

שור
שבוע לא קל עובר עליכם, שוורים, כשונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לסטורן הנוקשה ומביאה איתה צורך בחשבון נפש אמיתי בתחום הכלכלי ובכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים. הגיע הזמן לטפול שורש בנושאי חומר וכספים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי, זוית שמביאה איתה בעיקר צורך בהרבה ספייס וחופש אישי, ותגובות מהירות מהרגיל. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולדחות החלטות לשבוע הבא.

סרטן
ונוס ששוהה השבוע במזל עקרב שמה את הדגש על המעורבות הרגשית והרומנטית הגבוהה שלכם, סרטנונים. במקביל, מדגישה השמש במזל בתולה את כל מה שקשור לתקשורת שלכם: זה הזמן לדבר, לחלוק – ולשתף.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית הכספים והפינוקים, ואלה בדיוק שני הנושאים שמודגשים בחייכם השבוע. אוכל טוב, חברותא נעימה, בילוי כיפי – וזאת בצד הצורך לדאוג שהצד הכלכלי יפעל ובמיטבו. נסו לשלב בין השנים.

בתולה
השמש שוהה עדיין במזל שלכם ומביאה איתה יכולת לחבר את כל מה שעובר עליכם למקום עוצמתי ופעיל: שווה לנסות.. זוית של עימות בין מרקורי שליט המזל שלכם לאורנוס התזזיתי, עלולה להביא איתה עצבנות וחוסר שקט. זהירות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, אלמנט שהופך אתכם לנהנתנים מהרגיל – ולכן כדאי להזהר מאכילת יתר – ומצד שני – לממוקדים בצד הכלכלי. צמידות בין ונוס לסטורן עלולה לגרום לאכזבות ולביקורתיות. סבלנות.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, עקרבים, כשהשבוע היא גם נצמדת לסטורן הנוקשה, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לעשות דברים באופן שקט ובטוח, ולא להמר על כל הקופה. זמן לגישה זהירה – וסבלנית.

קשת
כוכב מרס ששוהה לו השבוע במזל אריה מגביר מאוד את הצורך לנסוע בדרכים, לחוות הרפתקאות, ולפגוש אנשים חדשים ומעניינים. השמש במזל בתולה לעומת זאת מדגישה מאוד את הנוכחות שלכם: תנו לקסם לעבוד.

גדי
שבוע מורכב ומעניין אם כי לא ממש קל, עובר עליכם. סטורן שליט המזל שלכם נצמד לונוס הרגשית, אלמנט שמביא איתו בעיקר צורך עמוק במחוייבות ואחריות, אבל פה ושם גם קושי לבטא רגשות רכים. תנו למלים לפעול עבורכם.

דלי
קצרים בתקשורת מסוגים שונים עלולים להופיע השבוע כשמרקורי כוכב התקשורת נמצא בזוית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם. זמן לפעול בסבלנות מכסימלית, ולא לשבור את הכלים גם כשנדמה לכם שלא מבינים אתכם.

דגים
השמש שוהה השבוע במזל בתולה בבית הזוגיות והיחסים, דגיגים, אלמנט שמביא איתו צורך חזק במיוחד להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, אבל גם לרצות לקבל קצת יותר אהבה והתחשבות.. פתחו את הלב, ואפשרו להתקרב אליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully