וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 באוגוסט 2013: מצב כוכבי השבוע

22.8.2013 / 15:30

השבוע המתחיל ב-25 באוגוסט 2013 עמוס מבחינת פעילות כוכבית, והוא מביא איתו השפעות עוצמתיות, חלקן סותרות, ומכריח להתרכז במטרות שלנו ולא לאבד מיקוד

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של כוכב מרס ממזל סרטן הרגשני למזל אריה, מעבר שמביא איתו יכולת לפעול ולעשות מתוך שמחה וריגוש, אהבה ואמפטיה. ואכן, הגיע הזמן להתחיל לחזור לעצמנו ולמקד את הכוחות בפעולה עצמה, ולא ברגשות שנלווים אליה לפניה או לאחריה שהביא איתו מיקומו של מרס במזל סרטן. כעת – הגיע זמן המעשים. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, אריה, מאזניים ודלי.

הזוויות הקשות של השבוע: הראשונה – זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי. הזוית הזו מגיעה עכשיו לשיאה, ומרמזת על פונטציאל למאבקי כוחות לא קטנים עם מעורבות רגשית גבוהה מאוד, כשהמאבק האמיתי הוא בין הצד ההרמוני שבתוכנו לצד היצרי, בין הרצון לשלווה – לצורך בביטוי האגו. אם נדע לשחרר ולהרפות בזמן ולא להתעקש על האגו הזה, יהיה לנו קל יותר. מי יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.
השניה – זוית עימות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתית. הזוית הזו מביאה איתה צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי, אבל גם חוסר סבלנות וסובלנות כלפי האחר, ופתיל קצר. כאן נצטרך ללמוד להקשיב לזולת ולא להתנתק ממנו כשקשה, ולא לקלקל יחסים כשחוסר הסבלנות מתחזק. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

הרגשות השבוע: מתערפלים ומקשים עלינו לראות את הדרך, בעיקר דרך זויות עימות שיוצרים השבוע השמש ומרקורי מול נפטון הרגשני. זויות אלה עלולות לגרום לפרשנויות מוטעות של המציאות או של אלה שמולנו, ולגרום לנו לטעויות בשיפוט ובשיקול דעת. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות שלנו לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזויות? מזלות אריה, תאומים בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
זהו שבוע משמעותי עבורכם טלאים: אחרי חודשיים רגשניים של מצבי רוח, עליות וירידות ודרמות משפחתיות כאלה ואחרות, עובר סוף סוף מרס שליט המזל שלכם למזל אריה האסרטיבי, והגיע הזמן לחזור להתלהבות, לשמחה, לחגיגת החיים, ולרומנטיקה. יפה לכם!
שור
מעברו של מרס למזל אריה מסמל את העברת מיקוד הפעילות אל הבית והמשפחה. אולם השמש ומרקורי שעוברים כבר בסוף השבוע למזל בתולה מסמלים גם את הצורך לפעול מתוך הרגש והאהבה ולתת לו מקום גדול יותר בחייכם.. נסו לשלב בחכמה בין השנים.
תאומים
השמש נצמדת השבוע למרקורי שליט המזל שלכם ומוסיפה לכם לא מעט עוצמה. אולם זוית עימות של מרקורי עם נפטון בתחילת השבוע מביאה איתה ערפול ובלבול, ולקראת סוף השבוע – זוית של מתח עם אורנוס מביאה קצרים בתקשורת. דחו את ההחלטות לשבוע הבא.
סרטן
אחרי חודשיים שבהם העניק לכם ים של מרץ ואנרגיה, עובר מרס לבית הכספים שלכם, ויתחיל לעשות שם קצת בלגן אם לא תתעוררו ותתחילו להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק שלכם. מרס יכול גם לעזור בפרנסה, אבל רק אם תקחו יזמות חדשות. קדימה!
אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל בתולה, אלמנט שמביא איתו שינוי בסדרי העדיפויות: הגיע הזמן לשים את הכינור בצד, ולחזור לטוריה. זמן טוב להיות פרקטיים ולחזור לסדר יום מעשי עם לו'ז מדויק, אחרי שנגמרו חגיגות היומולדת באוגוסט. מוטב מאוחר.
בתולה
מזל טוף, בתולות! גם השמש וגם מרקורי עוברים כבר בסוף השבוע הזה למזל שלכם, והגיע הזמן לחגיגות יום ההולדת המסורתיות שאצל הבתולות הביקורתיות הן בדרך כלל צנועות למדי. (למה לבזבז זמן יקר על חגיגות כשאפשר לעבוד?). הגיע הזמן לפנק את עצמכם.
מאזניים
ונוס שוהה לה עדיין במזל שלכם ומביאה איתה מפגשים מעניינים חברויות חדשות ופה ושם אפילו רגעים של אהבה כשהלב פתוח.. זמן מצוין להתמקד בצד הנעים יותר של החיים, ליהנות יותר ממה שיש בלי שיפוט מוגזם, ובעיקר לאפשר לעצמם להפתח לאנשים אחרים.
עקרב
השמש ומרקורי שעוברים כבר בסוף השבוע הזה למזל בתולה מצביעים על היכולת שלכם להפעיל בעוצמה את הפן החברתי בחייכם, לזכות בהרבה תמיכה בפעולות שלכם, ואולי אפילו לחפש את התמיכה הזו. זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו שליט העקרב מלווה את השבוע: המנעו ממאבקי כוח!
קשת
הדרייב שלכם לרוץ להצליח ולהוכיח הולך ומתחזק בעקבות מעברם של השמש ומרקורי לבית הקריירה שלכם. הגיע הזמן לרכז את הכוחות בנקודה אחת ולא למסמס אותם בכמה וכמה מישורים לא ממוקדים: זה הזמן להגדיר לעצמכם מטרה אחת לפחות לשבוע הקרוב, ו..להתחיל לבצע.
גדי
מעברו של מרס ממזל סרטן למזל אריה מוריד את הלחצים שלכם ממערכות יחסים וקשרים קרובים כמו גם את הצורך להתווכח ולהתעמת, אבל מעלה את מפלס הלחץ בכל מה שקשור לסיכונים שחשוב לא לקחת כעת, לא אישיים ולא כלכליים. הזהרו במיוחד בתקופה זו בכבישים ובדרכים.
דלי
זוית מתוחה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת אי הבנות ופרשנויות מוטעות של דברי ומעשי אחרים. נסו להקשיב יותר לפני שאתם מדברים. מעברו של מרס למזל אריה מעביר את הכדור לזוגיות וליחסים: השקיעו בפרטנרים שלכם.
דגים
מעברם של השמש ומרקורי לבית הזוגיות שלכם כבר בסוף השבוע הזה מראה על צורך חזק להשקעה ביחסים בזוגיות ובדיאלוג שבינו לבינה. אולם מעבר לזה, מגיע גם צורך עכשיו בשיחות כנות וישירות של אחד על אחד כדרך לפתור בעיות: דברו השבוע בכנות ובאומץ, והיישירו מבט לחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully