וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 באוגוסט 2013: מצב כוכבי השבוע

18.8.2013 / 10:18

בשבוע שמתחיל ב-18 באוגוסט הרגשות חוזרים לתמונה, אם כי לא בהכרח בצורה מאוזנת. אין ספק שוונוס הרגשית שולטת בשמים

ונוס הרגשית שולטת בשמים השבוע ובזויות שהיא יוצרת, ולכן חשוב שנקשיב לכל הרגשות האלה שמתערפלים סביבנו וננסה להבן מי באמת נמצא שם נגד מי, לפני שנקבל החלטות.

המעבר המשמעותי של השבוע: זה מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה הפרקטי למזל מאזניים העוסק במודעות, בהבנה של כל נושא הזוגיות והיחסים, ובדיאלוג שבין אדם לחברו. המעבר הזה עוזר להסתכל על הדברים במבט פילוסופי מעט ולא רק מעשי ויוזם, ומכאן גם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי שלנו ובתקשורת שבין אדם לחברו ברמה מעמיקה יותר, מבינה מנתחת ומגיעה למסקנות בשנים. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות שור, מאזניים, טלה גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע: זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני אף יותר ממנה, זוית שעלולה יותר לבלבל אותנו מאשר לתמוך בנו או להביא איתה תובנות חדשות. כעת כשהרגש מדבר ועוד בקול רם, חשוב מאוד לנסות ולאזן את קולו העמוק במעשים ובצד הפרקטי של החיים שעוזר לנו לבנות סדרי עדיפויות של מה שחשוב באמת, ולמרות שהנטייה היא לזרום עם כל הרגש הזה ולהקשיב בעיקר לו, חשוב שלא לאבד עכשיו פרופורציות שכן תסמונת של ערפול ובלבול מטרות עלולה להופיע דווקא בזמן שאנחנו חייבים להיות חדים כתער, ולשבש את דרך קבלת ההחלטות שלנו. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שנכנסים לדרמה כזו או אחרת, מרפים ומשחררים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דגים, שור, מאזניים, טלה גדי וסרטן.

הזווית הקשה השנייה של השבוע: זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי, זוית שעלולה להביא איתה גישה נלהבת ובשנייה אחת אחרי כן דרמה לא קלה שנוצרת כתוצאה מפתיל קצר והתלהבות רבה מדי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה סרטן ועקרב.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן, והחיים ממשיכים להיות מטוטלת רגשית שנעה באופן קיצוני ימינה ושמאלה ומביאה איתה לא מעט מצבי רוח. מעברם של השמש ומרקורי למזל בתולה מביא איתו תקופה של עבודה קשה ומיקוד בתחום המקצועי. הגיע הזמן להפשיל שרוולים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים אחרי חודש מעניין ויצירתי במזל בתולה, והגיע הזמן לקידום אישי בתחום המקצועי, כשונוס מביאה לשם כמה בונוסים קטנים. לאן אתם רוצים להגיע מבחינה מקצועית? ונוס תעזור לכם אם תקחו יזמה, ותתחילו כבר השבוע לפעול בכוון.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית מתח מעורפלת עם נפטון הרגשי, ומרבית השבוע הזה אתם מעורבים רגשית במינון גבוה ומתקשים לקבל החלטות שיפעלו לטובתכם. אולי משום כך כדאי לדחות אותן לשבוע הבא, כי בסוף השבוע עובר מרקורי למזל בתולה ומשפר את התקשורת המשפחתית.

סרטן
כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל בתולה המאכלס את בית התקשורת שלכם, הגיע באמת הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות. שיחות משמעותיות שחיכו עד כה בנוגע לתכניות עתידיות, ראיונות עבודה אודישנים או שיחות היכרות למיניהן – זה הזמן למלים, והרבה מהן.

אריה
אחרי חודש של פעילות יוזמת וקסם אישי ופה ושם גם חגיגות יום הולדת (אחת לפחות – שלכם..)עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל בתולה, והגיע הזמן להתמיר את כל הרעיונות הכוונות והתכניות שלכם למעשים יזמות וקביעת עובדות בשטח. כעת הזמן למעשים – ולמיקוד בחשבון הבנק שלכם.

בתולה
נראה שאתם הם אלה שמקבלים בבת אחת שתי זריקות מרץ רציניות השבוע. גם השמש, מיקוד הדברים, וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל שלכם, ומביאים איתם ים של אנרגיה חדשה ורצון חזק לעבודה ולבצוע. כמה וכמה הזדמנויות לפעולה ולשדרוג עצמי בפתח: זהו אותן – והשתמשו בהן!

מאזניים
משהו טוב קורה לכם, מאזנאים. אחרי חודש דורשני ולא קל של עבודה קשה ומצבי רוח, עוברת סוף סוף ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם למזל מאזניים, והיא תביא איתה כמה שבועות רגשניים ונעימים ביחד עם אופטימיות מוגברת. הגיע הזמן להרפות מהלחץ, ולהתחיל להשקיע בעיקר ב..עצמכם.

עקרב
על פניו זה נראה כמו שבוע עמוס וטעון רגשית. ונוס הרגשית יוצרת השבוע זוית פעולה לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות בתחום הרגשי. זהו מיקום ששם את הדגש על מעורבות רגשית גבוהה במיוחד: פעלו בזהירות, והמנעו מסערות ודרמות.

קשת
האמביציה שלכם מתחזקת השבוע והדרייב עולה מדרגה גם הוא – גם השמש וגם מרקורי עוברים לבית הקריירה שלכם, ומביאים איתם צורך חזק בשדרוג מקצועי ובקידום אישי. יזמות חדשות עשויות להיות עכשיו בראש סולם העדיפויות שלכם: זמן לשפר מיקום ומיקוד, ולא לפחד מאתגרים גדולים.

גדי
נוסעים הקשורים לצמיחה אישית ולהרחבת אופקים עולים עכשיו על הפרק, גדיים. מעברם של מרקורי ושל השמש למזל בתולה מסמלים את הצורך המתחזק שלכם לפתוח ערוצים חדשים של צמיחה אישית, בד בבד עם הרצון להתפתח מנטלית. זמן מצוין לתכנן נסיעה, ארוכה או קצרה.

דלי
זוית העימות בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם מגיעה השבוע לשיאה, וחשוב להזהר שלא לקלקל יחסים נאים בגלל קצרים בתקשורת. כעת הזמן לקחת לעצמכם קצת יותר חופש אישי ואפילו לנסוע קצת, אבל להמנע מגישה עצבנית וחסרת שקט. שיחות עומק יפוגגו את המתחים.

דגים
זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה רגשנות יתר וקושי לראות את הדברים כפי שהן בגלל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. מצבי רוח משתנים עלולים לפגוע בתקשורת שלכם. התמקדו השבוע בעיקר בעובדות, ואל תתנו לרגש להכתיב את המהלכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully