וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4-11 באוגוסט 2013 מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-4 באוגוסט 2013 מתוח, וכדאי לגלות אורך רוח, בעיקר כשהמדובר בדיאלוג זוגי ובמערכות יחסים קרובות. חשוב להיות קשובים לקרובים אלינו, גם אם סף הסבלנות נמוך

מקבץ כוכבים גדול שוהה עדיין השבוע במזל סרטן וכולל את מרס האסרטיבי מרקורי כוכב התקשורת ויופיטר כוכב השפע, שלושה כוכבים שצובעים ברגשות עזים את הפעילות שלנו. אולם השמש שוהה במזל אריה, ובתור כוכב מרכזי במערכת הכוכבים ממקדת אותנו דווקא בעשייה עצמה ולא בתחושות הנלוות אליה, אלמנט שעלול להוות קונפליקט מסויים בין הצורך לעשות מה שחייבים, ובין הרצון לעשות מה שמרגישים. נסו לפשר בין השניים.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית המתח בין ונוס הרגשית, לבין אורנוס התזזיתי. אורנוס התזזיתי לא עושה חיים קלים לונוס הרגשית ולחיי הרגש שלנו בכלל, ולכן כדאי עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית ביחסים קרובים, ולא לנתק קשרים למרות הקושי שלא להגיב מהקישקעס בזמן אמיתי. בגדול, דווקא עכשיו זהו זמן טוב לפסק זמן זעיר ביחסים מתוחים, כדי להבין לעומק מי בעצם נגד מי, ומה אנו מרגישים כשאנחנו לבדנו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דלי, שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת נמצא זה השבוע האחרון במזל סרטן הרגשני, אלמנט שמביא איתו עדיין יכולת טובה לדבר על רגשות ולשתף בהם את האנשים שקרובים אלינו. מהשבוע הבא יעבור מרקורי למזל אריה ויחזק את הצד המעשי שלנו, זה שקודם עושה ורק אחר כך מדבר ומתקשר, ואולי משום כך כדאי לנצל את השבוע הזה כדאי לשתף את מה שחשוב לנו באמת שהזולת ישמע, ולפתור בעיות הקשורות ליחסים. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשי, והשבוע עדיין יוצר זוית של עימות עם פלוטו היצרי. זו אינה זוית קלה אבל היא כבר מתפוגגת בהדרגה, המתחים נעלמים לאט לאט, והחיוך חוזר לשכון לבטח בין הלחיים.. זמן טוב להזיז דברים הקשורים למשפחה.

שור
על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם אמנם שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מה שאומר שאתם רגשניים מהרגיל, אבל זוית של מתח בין ונוס לבין אורנוס התזזיתי מביאה איתה קצרים בתקשורת וניתוקים פתאומיים: היו סבלניים.

תאומים
השבוע נפתח כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל סרטן הרגשני, והתקשורת שלכם רגשנית במיוחד. אולם בסוף השבוע עובר מרקורי למזל אריה, ונראה שהחיים הופכים להיות אקטיביים ושמחים יותר. הגיע הזמן להפסיק לדבר על כנוות ויזמות, ופשוט לעשות.

סרטן
אחרי תקופה לא קצרה שבה שהה מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם והביא איתו לא מעט ימים של רגשות סוערים ויכולת ביטוי מקסימה, עובר מרקורי לבית הכספים שלכם ומעביר את הדגש למלה 'בטחון': הגיע הזמן להתמקד בחשבון הבנק, ובעיקר לדבר על הדברים, ולפעול בהתאם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה ולהביא איתה ימי הולדת מקסימים בזה אחר זה כדרך האריות.. זוית הפעולה בין השמש לסטורן מתפוגגת בהדרגה ומערכת הלחצים שהיתה עליכם בשבועיים האחרונים מתפוגגת גם היא. הגיע הזמן להפתח לעולם.

בתולה
ונוס הרגשית ממשיכה גם השבוע לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה לא מעט רגעים מרגשים של עדינות, חום, אמפטיה, ואפילו אהבה. זה בדיוק הזמן לדבר על רגשות, ובמקביל – לצאת למסע של יזמות חדשות בעידודו של מרקורי שליט המזל שלכם, שעובר למזל אריה האקטיבי.

מאזניים
זה נראה כמו שבוע מתוח למדי, שבו חייבים להתנהל בזהירות מכסימלית. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שמביא איתו עצבנות וחוסר שקט, עם צורך גדול מהרגיל בספייס וחופש אישי. חשוב מאוד לא לשבור את הכלים, ולא לנתק קשרים.
עקרב
השמש בבית הקריירה שלכם שדוחפת אתכם קדימה להצליח ולהוכיח, מצטרף מסוף השבוע גם כוכב מרקורי שיעזור לכם לקדם יחסים ויזמות חדשות מול סמכויות, כמו גם יפתור בעיות עם מורים הורים או אחראים. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, ולהתחיל לרוץ קדימה – ובגדול.

קשת
מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת למזל אריה שם נמצאת כבר השמש, מחזיר לאט לאט את הצד ההרפתקני שלכם לפעולה. הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה בכל מה שקשור לנסיעות הקיץ, וללימודים בסתיו: זמן מצוין להרחיב אופקים אם בנסיעות, ואם על ספסל הלימודים.

גדי
זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לבין נחלשת בהדרגה, ומצב הרוח משתפר. אולם מעברו של מרקורי למזל אריה עלול להביא איתו לא מעט מתחים ולחצים לתקשורת שלכם, ומכאן גם לגרום לכם לפעול תחת לחץ. שמרו על דיסקרטיות ואל תתפתו לעימותים וויכוחים מיותרים.

דלי
גם השמש ומהשבוע גם מרקורי שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום שמאפשר לכם להיות במיטבכם בכל מה קשור למערכות יחסים ושותפויות. זה בדיוק הזמן להיות קצת יותר עבור פרטנרים ובני זוג, להשקיע קצת יותר ביחסים, ואם הלב פנוי – לצאת השבוע למסע היכרויות קצר.

דגים
ונוס שוהה עדיין בבית היחסים והזוגיות שלכם במזל בתולה, ונראה שבאזור הלב ובכל מה שקשור לרגשות ואפילו לאהבה אתם רכים ומתוקים מהרגיל. זה בדיוק הזמן להכניס כמה שיותר אהבה לחייכם כעת, בין אם המדובר בלעשות מה שאוהבים – או לדבר בכנות ובאומץ על רגשות בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully