וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 ביולי-4 באוגוסט 2013: מצב כוכבי השבוע

28.7.2013 / 10:35

השבוע המתחיל ב-28 ביולי לא שבוע קל לפעול בו, אבל בהחלט מעניין לחוויות אישיות מסוגים שונים. הרגשות פעילים במיוחד השבוע, ולא עוזרים לממש את הרצונות והכוונות שלנו

חלק מהרגשות לוקח אותנו למעלה עם נפטון, חלקם מוריד אותנו לקרקע עם סטורן, אבל בכל מקרה הם אלה ששולטים בכיוון הדברים ומניפים אותנו מעלה מטה בסולם הריגוש, לכאן ולכאן. לא שבוע קל לפעול בו, אבל בהחלט מעניין לחוויות אישיות מסוגים שונים.

הזווית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה. לשמש, מיקוד הדברים. הזוית הזו דורשת מאתנו לקחת את החיים ברצינות קמוטת מצח, לפעול ולעשות מתוך מינון גבוה של ביקורתיות ושיפוט גם כשהמחיר הוא תחושות של כובד וביקורתיות אישית. המנעו מעימותים וויכוחים עם בוסים ואחראים, שלא מביאים לשום מקום, והתמקדו בהצטיינות אישית. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות גדי, אריה, עקרב וסרטן.

הזווית הבעייתית של השבוע: זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני, זוית לא קלה שמפגישה בתוכה שני סוגי רגשות שונים לגמרי שהם בעצם אותה זוית בשינוי אדרת: הצורך להתמקד בתענוגות האישיים שלנו, מול הצורך לוותר ולבטל את האגו למען הזולת. נתינה מצד אחד – נהנתנות מצד שני. במה תבחרו? בכל מקרה – יהיה מעניין. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו אץ רץ קדימה במזל סרטן הרגשי כשהוא סוף סוף נטול זויות פעולה מכל סוג עם אורנוס התזזיתי, ומאפשר לנו לחוות את הדברים באופן תקשורתי ישיר ובעיקר אקטיבי. תנו למלים את הכוח השבוע לשנות, ולעצמכם – להשתנות. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

כוכב סטורן נע קדימה במזל עקרב כשהוא עוזר לנו להתחיל לממש רעיונות וכוונות שהיו לנו במחצית השנה האחרונה, ומעט התעכבו בגלל הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו. הגיע הזמן להפשיל שרוולים, ולגשת למלאה במלוא העוצמה תוך שאנחנו נעזרים בהתלהבותו של מרס האסרטיבי שעדיין צמוד ליופיטר כוכב השפע. זמן לעשות – ולקבוע עובדות בשטח.

התחזית השבועית

טלה
אחרי סוף שבוע טעון במיוחד שבו מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם פלוטו באופן מדויק ממשיכה הזוית הזו ללוות אתכם גם לאורך השבוע, עם פתיל קצר גישה לוחמנית ואפס סבלנות: המנעו מסיכונים ודרמות מיותרות ושמרו על עצמכם.

שור
אחרי סוף שבוע רגשני במיוחד מלווה אתכם גם בהמשך השבוע זוית העימות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון המטשטש ומערפל, ומביאה איתה שבוע רגשני אך לא ממש מעשי. הזהרו מאוד בנושאי כספים, והחלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נע בהילוך רגיל במזל סרטן הרגשי, ונראה שגם התגובות וגם החשיבה שלכם מדגישות את הצד הרגשי והאישי יותר מאשר את הצד הצלול והשכלתני. זמן טוב ליזמות חדשות בנושאי בית ומשפחה, ובנושאי חומר וכספים. התמקדו בחשבון הבנק.

סרטן
הכוכבים מרס יופיטר ואפילו מרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם כמה וכמה הזדמנויות חדשות להתפתחות אישית, אבל זוית העימות בין מרס לבין פלוטו לא עושה לכם חיים קלים. השמש בבית הכספים עוזרת ליזום – ולהצליח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו ב..מזל שלכם, ופוגשת מעבר ליום ההולדת המקסים זוית פעולה לא קלה עם כוכב סטורן הנוקשה, שמכריחה אתכם לפעול בזהירות. ונוס במזל בתולה בבית הכספים שלכם מביאה איתה מזל וברכה, אבל חשוב להזהר מהוצאות גבוהות.

בתולה
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם כשהיא מביאה איתה מצב רוח אופטימי ולא מעט עזרה וסיוע הן רגשית והן חומרית, אך זה לא יקרה באופן פסיבי. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות ולרוץ קדימה עם כל הקסם האישי שונוס מביאה איתה לתחום החברתי ולעסקי.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה לא ממש מקל עליכם בימים אלה, מאזנאים. נראה שהחיים עכשיו מצריכים הרבה יותר עבודה קשה והתארגנות אישית, כשהצורך להתמקד בפרטים הקטנים חזק במיוחד. זמן לשים לרגע את הרגש בצד, לעבוד ולהשקיע.

עקרב
אלה ימים מתוחים מאוד מבחינתכם, עקרבים. מול פלוטו שליט המזל שלכם נמצא עכשיו כוכב מרס האגרסיבי, והעימות בין השנים האלה אינו קל. חשוב להזהר עכשיו מגישה מרדנית מויכוחים ועימותים מכל הסוגים ומהצורך לומר את המלה האחרונה. נסו להרגיע, ולא להסעיר.

קשת
השמש ששוהה במזל אריה מביאה איתה צורך חזק בנסיעות טיולים ורצון לצמיחה אישית ולהרבה תנועה, אבל מקבץ הכוכבים הגדול במזלות השייכים ליסוד המים כולל מיקומו של יופיטר שליט המזל שלכם, מביא איתו מעורבות רגשית ומצבי רוח משתנים. התמקדו בעובדות.

גדי
זוית פעולה בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לשמש במזל אריה, עלולה להביא איתה קושי בתקשורת עם סמכויות, וגישה ביקורתית ווכחנית. חשוב השבוע הזה לפעול בזהירות במעגל החברתי וביחסי האנוש עם הסביבה, ולהיות קצת פחות צודקים – וקצת יותר חכמים.

דלי
מיקומה של השמש בבית הזוגיות שלכם מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור עכשיו ליחסים מכל סוג, ובעיקר יחסים הקשורים לזוגיות או לשותפויות למיניהן. זהו זמן טוב לעשות דברים ממקום קשוב למי שאתכם, ולא לפעול באופן סוליסטי. חפשו את שביל הזהב.

דגים
זוית לא קלה של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מלווה את השבוע הזה, ומקשה עליכם לראות את המציאות הפרקטית שמולכם ולידכם. חשוב עכשיו לא לאבד את הראש אלא להתמקד בכאן ובעכשיו, ולהזהר מפנטזיות וחלומות בהקיץ שרק יפגעו בכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully