וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 ביולי 2013: מצב כוכבי השבוע

השבוע שבין ה-21 עד ה-28 ביולי 2013 מספק שילוב מעניין של עוצמה ממוקדת ושל ערפל רגשי סמיך וחזרה לתקשורת בונה. אין ספק שזה אחד השבועות היותר מורכבים מבחינה כוכבית

חשוב להבין לעומק את הארועים שאנחנו חווים, וכדאי להיערך בהתאם. ונוס עוברת למזל בתולה והשמש למזל אריה – אלה השינויים המשמעותיים של השבוע, אבל הזוויות שהשתים יוצרות עם נפטון מערפלות את עולם הרגש. היזהרו מבניית מגדלים פורחים, ומאשליות מעורפלות.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל סרטן הרגשי למזל אריה האקטיבי והדינמי. המעבר הזה עוזר לנו להעביר מהכוח אל הפועל את תכניות הפעולה שלנו, ובעיקר לפעול באופן עוצמתי מכוון העשייה, ולא מכוון הריגוש. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, דלי, סרטן וגדי.

הזוית המשמעותית של השבוע: זו הצמידות בין מרס כוכב היזמה והפעולה, ליופיטר כוכב השפע. הצמידות הזו היא אחת האקטיביות ביותר על פני גלגל המזלות, ויכולה לחבר בין הדרייב שלנו לפעולה לבין תחושות האופטימיות השפע והצמיחה האישית כמו גם הרצון להתרחב ולהרחיב גבולות, לנסוע ולצמוח אישית ורגשית. מיקוד אמיתי בתכניות שלנו יכול להפגיש אותנו עם אתגרים גדולים באמת השבוע – ואף להצליח בהם, אם לא נוותר. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, קשת, סרטן וגדי.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו מסיים את הילוכו האחורי, אולם התנועה שלו עדיין איטית מאוד, וישנה עדיין תחושה שהדברים עדיין תקועים ולא זזים. מהשבוע הבא נרגיש כבר את הקצב הטבעי של התקשורת שלנו עם העולם. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית עוברת אחרי חודש דרמטי וסוער ממזל אריה השייך ליסוד האש למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, ואמורה להפוך מעשית ולתרגם את הרגשות למעשים. אבל זוית של עימות בין ונוס לנפטון מביאה איתה ערפול רגשי מסויים, וכדאי לדחות את התכניות שלנו לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשי, וכל דבר הופך למאוד מאוד אישי, ולא פשוט.. אולם השבוע מרס נצמד ליופיטר כוכב השפע, צמידות שיכולה להביא איתה שפע של אפשרויות, והחלטות על נסיעות ולימודים..נייס.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה המעשי, אחרי חודש סוער יחסית ובו חוויתם שינויים ומצבי רוח. מזל בתולה מאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, ומחזק אהבה אבל ונוס בזוית עימות עם נפטון עלולה לגרום לאשליות..זהירות.

תאומים
שבוע טוף, תאומים! לא, זו לא יומולדת, אבל חזרתו של מרקורי שליט המזל שלכם להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות מתישים של הילוך אחורי אפשר בהחלט לחגוג, ואיתו לחגוג אם סגירת המעגלים הסופית, וחזרה לחיק האקשן.

סרטן
כוכב מרס נצמד ליופיטר במזל שלכם השבוע, ומהווה נקודת כוח ועוצמה שכדאי לנצל, ואם נוסיף לכך את חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל נבין שהשבוע הוא הזמן לקבל החלטות על יזמות חדשות, ומכל הסוגים.

אריה
מזלטוף, אריות! השמש עוברת למזל שלכם השבוע, וסוף סוף אפשר לחגוג לכם יומולדת כמו שהאריות אוהבים ויודעים: בסטייל גדול מהחיים! זוית של מתח בין השמש לנפטון לעומת זאת מביאה המשך שבוע מעט מעורפל...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, ואיתו חוזר גם מצב הרוח הטוב שמושפע גם ממעברה של ונוס הרגשית למזל שלכם: הגיע הזמן לחגוג את החיים עם ונוס שלנו, מה שאומר – לפתוח את הלב, ולפעמים גם את הארנק..

מאזניים
אחרי חודש גדוש אירועים במזל אריה, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל בתולה, ונראה שהחיים משתנים בהדרגה. הגיע הזמן להוריד פרופיל, לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ובגלל הזוית של ונוס עם נפטון – להזהר עם כספים.

עקרב
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, עקרבים, מה שאומר שהגיע הזמן להפשיל שרוולים, לקחת את עצמכם בידים, ולהתחיל להזיז דברים ברצינות. מעברה של ונוס למזל בתולה יביא איתו כמה וכמה חברים חדשים.. יהיה כיף.

קשת
כוכב מרס עולה ונצמד השבוע ליופיטר שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר מרס ודרייב לעשייה, אבל פה ושם גם עצבנות וחוסר סבלנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם. תעלו את האנרגיה הזו לפעילות פיזית וספורטיבית.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם חוזר באיטיות לטפס שוב במעלה מזל עקרב, ומביא איתו כמה וכמה הזדמנויות לנצל את ההילוך הזה כדי לנקוט ביזמות חדשות. צמידות מרס ויופיטר במזל סרטן ממול, מחזקת את האמביציה שלכם. קדימה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת חוזר בעדינות להילוך רגיל, אתם עדיין עלולים לסבול מזוית הפעולה שלו לאורנוס שליט המזל שלכם במשך מרבית ימות השבוע. הזהרו מקצרים בתקשורת מגישה עצבנית ומתגובות קיצוניות, וגלו אורך רוח.

דגים
הכוכבים מרס יופיטר ומרקורי שוהים עדיין בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, כשמרקורי שב והולך קדימה ומסדר לאיטו עניינים שבלב. מעברה של ונוס לבית הזוגיות והשותפויות עוזר לכם להכניס אנשים חדשים לחייכם עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully