וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-7 ביולי הרמוני יחסית, אבל אחרי הסערות הגדולות של השבוע הקודם הפתיל עדיין קצר וונוס הרגשית בזוית עם פלוטו מביאה כמה דרמות לשולחן. כדאי להיזהר

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית המתח בין ונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולכספים, לבין פלוטו היצרי והעוצמתי. הזוית הזו עלולה להביא איתה לחצים במערכות היחסים, פרשנויות רגשיות מוטעות לדברי ומעשי אחרים, ומאבקי כוח שמתפתחים בגלל מלים מיותרות. האגו עלול להיות פעיל עכשיו שעות נוספות, והדרמות עלולות לפרוץ באופן פתאומי וללא אזהרה מוקדמת. מה עושים? חושבים פעמיים לפני כל מלה, ולא שוברים את הכלים ללא סיבה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב גדי וסרטן.

הזוית המעניינת של השבוע: זו הצמידות המתפתחת בין השמש, שהולכת קדימה, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שהולך אחורה. זהו בעצם סוג של מפגש מרתק בין מעשים מתוכננים קדימה לבין הצורך לשנות לשפר ולפעול אחרת, מה שעלול להביא איתו שינויים בתוכניות שלנו, ובעזרתו של מרקורי – גם שיחות עומק הקשורות לעבר, ניתוחי מצבים שהיו והפריעו לנו, אפשרות להתפייס עם מי שפגע בנו או שאנחנו פגענו בו, ויכולת לחבר בין תכניות העתיד לקשרים ולמלות העבר. מה שחשוב הוא עכשיו לדבר כשהדברים קורים, ולא לשמור אותם בבטן. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל סרטן, להעלות נשכחות, להחזיר לתמונה את הלב וקשרים מהעבר, ולהזכיר לנו בגל נוסטלגי איך היינו והיכן אנחנו עכשיו. זהו זמן מצוין שכדאי לנצל כדי לסגור קשרים שנשארו פתוחים, לומר את שהיה על לבנו ולא אמרנו, ובכך לנקות את הדרך ואת הלב לקראת דפים רגשיים ותקשורתיים חדשים. מי בעיקר מושפע מהילוכו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

תחזית שבועית

טלה
זה השבוע האחרון שבו שוהה מרס שליט המזל שלכם במזל תאומים. חודשיים שלמים הוא שהה כאן, והביא איתו לא מעט מהפכים תקשורתיים כעסים והרבה מלים. נצלו את השבוע האחרון הזה לכמה יזמות ורעיונות מקוריים לעשייה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה ולאט לאט משתחררת מהלחצים של השבועיים האחרונים. הגיע הזמן לנשום לרווחה, לאפשר לעצמכם לנוח פיזית ורגשית, להקשיב לעצמכם, ולהתמקד בבית ובמשפחה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, אלמנט שממשיך להביא איתו צורך בסגירת מעגלים חברתית ואישית לפני שמתחילים לפתוח חדשים. עשייה מסוג אחר בנושאי חומר וכספים נדרשת עכשיו, ולעומק.

סרטן
השמש ויופיטר כוכב השפע ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל שלכם, סרטנונים, לפתוח ולסגור מעגלי תקשורת מסוגים שונים, ולהביא איתם צורך חדש ומעניין בהפתחות והתפתחות אישית. הגיע הזמן להסתכל קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני והשבוע אף נצמדת לכוכב מרקורי שבהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו פגישה מרתקת בין עבר להווה, כמו גם יכולת לפתוח דברים ולדבר על פרשיות עבר וזכרונות. מעניין.

בתולה
השמש יופיטר ומרקורי שליט המזל שלכם שנמצאים במזל סרטן מביאים איתם דיאלוג מחדש במעגל החברתי שלכם, היכרויות מעניינות, ויכולת לקשור קשרים מעניינים ומועילים הקשורים לעבר ולהווה. דברו על הכל, ואל תשאירו דברים בבטן.

מאזניים
המעגל החברתי הולך ומתרחב כשונוס שליטת המזל שלכם משתחררת מהלחצים שאיפיינו את השבוע הקודם, ומריצה אתכם קדימה לקראת קשרים חדשים חברתית ועסקית. זמן טוב להגדיר מטרות, וליהנות מסדרת מפגשים מרתקים.

עקרב
אחרי שבוע טעון רגשית הגיע הזמן לנשום לרווחה, כשזוית הלחץ בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס משתחררת בהדרגה ומביאה איתה אנחת רווחה: כעת הזמן לחזור לפרופורציות, להוריד את מפלס הדרמה, ולהחזיר את החיוך.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשי ומביא איתו ימים מעניינים שמחברים אתכם מחדש אל הלב ופנימה, במקום החוצה. זמן טוב להתחבר מחדש לשורשים משפחתיים, ולהחזיר את המשפחה לתמונה.

גדי
השמש ויופיטר במזל סרטן שממול הם הטריגר לגל חדש של שאפתנות, ורצון לכבוש את העולם, להרחיב אופקים, או לנסוע ורחוק. זמן טוב להשקיע קצת יותר במערכות היחסים, זוגיות או נישואים, ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם.

דלי
אחרי שבוע עמוס רגשית משתחררת לה זוית הפעולה בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם, ואפשר להתחיל לנשום לרווחה. זה בדיוק הזמן לצאת מהבועה, להתיידד מחדש עם העולם, לארח ולהתארח, ולהחזיר את הלב לתמונה.

דגים
השמש ויופיטר כוכב השפע מאכלסים עכשיו את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים, ונראה ששבוע רומנטי במיוחד הולך להגיע לכוחותינו. זמן להתרגש ולרגש, ולפעול מבפנים ולא מבחוץ. תנו מקום לאינטואיציה ולתחושות הבטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully