וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הכוכבים השבועי

13.6.2013 / 13:15

השבוע שמתחיל ב-16 ביוני 2013 הוא שבוע עמוס וטעון רגשית, אבל גם קיים איזון בין רגשות טעונים ורגשות חיוביים ועדינים

שבוע עמוס וטעון רגשית, אבל קיים איזון בין רגשות טעונים ורגשות חיוביים ועדינים, לשם שינוי. מעבר השמש למזל סרטן מביא איתו מסיבות הפתעה מקסימות במיוחד לסרטנים הביישניים, ובני הבית – איך לא – יהיו כמובן שותפים מקסימים לתהליך.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הלחץ בין פלוטו היצרי למרס האסרטיבי. זוית הלחץ הזו עלולה להוות מעין פתיל קצר במיוחד שעלול להתפוצץ עקב כל שטות, וסוף השבוע כמו גם תחילת השבוע בהמשך הם הזמן הרגיש לכך. חשוב להזהר במיוחד עכשיו שלא להגיב בקיצוניות כדי שלא לשפוך שמן על מדורה שיכולה להתלקח אפילו מויכוח קטן ומקרי. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, עקרב, תאומים, קשת, גדי וסרטן.

הזוית הנעימה של השבוע: זו הצמידות המקסימה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין ונוס הרגשית שמתרחשת לה במזל סרטן העדין והביתי. הזוית הזו מביאה איתה שלל אפשרויות של תקשורת וקסם אישי המצליחים להביא איתם אנשים חדשים למעגלי התקשורת שלנו, ולשכנע אחרים לפעול איתנו. ואולי גם חיזור עדין יכול דווקא עכשיו להבקיע חומות בצורות של לבבות שהיו נעולים בפנינו עד כה? שווה לנסות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה שור מאזניים סרטן וגדי.

הזוית המיטיבה של השבוע: זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע. זו אחת הזויות היותר ממוזלות ואופטימיות שעל פני גלגל המזלות והיא מביאה איתה מזל וברכה לאלה מאתנו שיכולים להשתמש בה בתבונה, ובזמן שהיא מתרחשת – מאמצע השבוע והלאה – להתמקד במה שהיה קשה במיוחד בשבועות האחרונים, ובפריצות דרך משמעותיות, ואפילו בכל מה שקשור למזל, בחיים ובאהבה. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, קשת, ותאומים.

התחזית השבועית

טלה
על פניו השבוע הזה נפתח באופן מתוח למדי: מרס שליט המזל שלכם רץ קדימה במזל תאומים ובמקביל יוצר זוית של מתח עם פלוטו היצרי וחשוב להזהר בתגובות שלכם. לקראת סוף השבוע המתח יורד, והחיוך עולה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן ולהביא איתה רגעים של תקשורת נעימה ויכולת ביטוי מצוינת. צמידות בין ונוס הרגשית למרקורי שמתרחשת לה בהמשך השבוע הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד. דברו על הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל סרטן הרגשני, ובמקביל הוא גם נצמד לונוס הרגשית, ומעניק נופך וקסם מיוחדים למלים שלכם. זמן לדבר מאהבה ולתת לקסם הזה להגיע גם לאלה שסביבכם.

סרטן
משהו טוב קורה לכם עכשיו, סרטנונים. גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם ומאפשרים לכם לבטא רגשות ולדבר באופן משכנע ואקטיבי, כשבסוף השבוע עוברת גם השמש למזל שלכם.

אריה
השמש שוהה זה השבוע האחרון במזל תאומים, וכדאי לנצל זאת לכל עשייה אפשרית ויזמות חדשות. לקראת סוף השבוע נצמדת השמש גם לכוכב יופיטר ומביאה איתה ימים ממוזלים ואופטימיים, לפני שהיא עוברת למזל סרטן הרגשני.

בתולה
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל סרטן עושה לכם רק טוב, בתולות, ובעיקר הוא משפיע לטובה על הצד החברתי שלכם. זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכיר אנשים חדשים, ובמקביל – להיעזר בהם גם בתחום המקצועי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה, והאמביציה חוגגת. מצד שני, דווקא במיקום כזה ונוס עלולה להביא איתה עצלנות וזחיחות הדעת, ואופטימיות יתר.. צמידות בין ונוס למרקורי מביאה תקשורת רגשנית עם ים של קסם אישי.

עקרב
זוית של מתח בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה לגרום למתחים ולחצים עם אנשים קרובים וסמכויות. חשוב לדעת להרפות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, במקום להתעקש ולהכנס עם הראש בקיר. בהמשך השבוע הלחץ יורד.

קשת
צמידות נאה שמתרחשת השבוע בין השמש לבין יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה לא מעט אפשרויות חדשות להתפתחות וצמיחה אישית, במקביל לאופטימיות ועוצמה. זמן טוב להשקיע בקשרים עם חו'ל, ולהזיז דברים שחשובים לכם.
גדי
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל סרטן שממול מלמד בעיקר על הצורך שלכם לפעול בשתוף פעולה עם פרטנרים בני או בנות זוג ובני ברית למיניהם. הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים מתחזק, ואיתו גם היכולת לשפר יחסים קרובים. השקיעו בהם.
דלי
אחרי שבוע לחוץ ומתוח אפשר לומר שהמתחים והלחצים מתחילים להשתחרר, אם כי אפשר לומר שתחילת השבוע הזה עדיין מעט לחוצה, חשוב עדיין לא ליצור דרמות מקצרים בתקשורת, ולא לנתק קשרים. השקיעו בבבית ובמשפחה.
דגים
השמש עוברת בסוף השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מקום שבו נמצאים כבר ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת, מראה שהצורך להקשיב ללב ולבטא רגשות בעוצמה הולך ומתחזק. זמן טוב לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully