וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-9 ביוני 2013 הוא מבולבל, סוער וטעון רגשית. ערפול ובלבול שוכנים יחד עם החלטות אימפולסיביות ופרשנויות מוטעות

שבוע מבולבל, סוער וטעון רגשית לפנינו, ושיקול הדעת של כולנו אינו במיטבו כעת. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה והחלטה.

התקשורת השבוע: כאן אנו עלולים לחוות כמה וכמה בעיות. שתי זויות לא קלות שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו, האחת זוית של עימות עם פלוטו היצרי והשני הזוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, עלולות להביא איתן תקשורת אימפולסיבית ולא שקטה בצד החלטות פתאומיות ולא מוסברות, וכעסים פתאומיים שעולים ללא סיבה. אולי משום כך חשוב להחליט כבר עכשיו לחכות עד כמה שאפשר עם התקשורת שלנו המלים והמסקנות עד שנראה את כל התמונה, או לפחות עד שנזכה להסבר כלשהו לפני שאנחנו פוצחים בהסתערות קדימה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזויות האלה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, דלי, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע: אפשר לומר שהרגשות השבוע סוערים במיוחד. ונוס הרגשית שוהה במזל סרטן הרגשני, וגם היא יוצרת זוית של עימות עם פלוטו היצרי וזוית פעולה עם אורנוס התזזיתי. השפעת הזויות האלה הן בעיקר על היחסים שלנו, ודווקא כאן אנחנו עלולים לפגוש לא מעט חילוקי דיעות אי הסכמות והרבה לחצים מצד בן או בת הזוג, ואפילו ניתוקי קשרים זמניים בסערות הרגש. חשוב להמנע מדרמות בדיאלוג הזוגי, אבל לא תמיד זה אפשרי. בכל מקרה, אפשרו תמיד פתח לחזרה גם אם בכל זאת דהרתם קדימה.. מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין נפטון הרגשני למרס כוכב האקשן. הזוית הזו עלולה להביא איתה רגשות סותרים, ערפול ובלבול, מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לממש את תכניות הפעולה שלנו בשטח. תכניות חשובות פגישות משמעותיות והחלטות בנושאים כאלה ואחרים כדאי לדחות להשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים, תאומים וקשת.

התחזית השבועית

טלה
השבוע מתחיל במבוכה, ערפול וטשטוש: מרס שליט המזל שלכם בזוית פעולה לנפטון, והרגשות והערפול אכן חוגגים. החלטות חשובות כדאי לדחות לשבוע הבא. לקראת סוף השבוע – חוזר החיוך.

שור
זה נראה כמו אחד השבועות היותר סוערים של הזמן האחרון. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות לפלוטו היצרי וזוית תזזיתית וסוערת לאורנוס: אל תשברו את הכלים, ושתפו ברגשות.

תאומים
הלחצים שהגיעו לשיאם בסוף השבוע הקודם נמצאים בירידה, ולאט לאט אפשר לזהות התמתנות וחזרה לעצמכם. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלכם לונוס מביאה רגשות עדינים וביתיים. נייס.

סרטן
גם ונוס הרגשות וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל שלכם, סרטנונים, ומביאים איתם תקשורת משופרת, ופה ושם גם רגעים של אהבה. זמן להעמיק קשרים רגשיים, ולהזהר ממדור המתוקים במקרר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, ולהביא איתה אקשן חברתי במינון גבוה. זמן מצוין להרחיב את המעגל החברתי שלכם, לפגוש ידידים מהעבר, ולהכיר ידידים חדשים ומעניינים.

בתולה
גם ונוס וגם מרקורי נמצאים בבית החברתי שלכם, ועוזרים לכם להתיידד מחדש עם העולם, ליצור הזדמנויות חדשות לקשירת קשרים,ולהצליח לפעול עם מוסדות וארגונים בחייכם ולקדם את עצמכם.

מאזניים
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת וונוס שליטת המזל שלכם בבית הקריירה יכולה לעזור לכם עכשיו לקדם את עצמכם, להזיז דברים, לפעול באופן מדויק מול סמכויות, ולהקסים את העולם. קדימה!

עקרב
זוית של עימות של ונוס הרגשית מול פלוטו שליט המזל שלכם, עלולה להביא שבוע של עימותים רגשיים, של וויכוחים ומאבקי כוחות ביחסים, אך גם של אתגרים אמיתיים, וגישה יצרית ויצירתית.. מעניין.

קשת
השמש מרס ויופיטר שוהים עדיין במזל תאומים מול המזל שלכם ומאפשרים לכם להיות במיטבכם במערכות היחסים ובקשרים הקרובים. ונוס ומרקורי לעומת זאת מביאים נוסטלגיה דביקה.

גדי
גם מרקורי וגם ונוס בבית הזוגיות שלכם מביאים איתם רוך ועדנה ליחסים, ואיתם גם הרבה מלים שעד עכשיו לא אמרתם.. זוית הרמונית של ונוס הרגשית עם סטורן שליט המזל שלכם שמה אתכם על הקרקע, ובאיזון.

דלי
זה נראה כמו שבוע לא יציב במיוחד, דליים. אורנוס שליט המזל שלכם בזויות פעולה למרקורי כוכב התקשורת ולונוס הרגשית, ואין ממש איזון בצד הרגשי השבוע. זמן להתרגש ולרגש, אבל לא לחפש יציבות... עדיין.

דגים
פתיחות גבוהה, רצון בגירויים חדשים ובאזורי צמיחה לא מוכרים, צורך חזק בצמיחה והתפתחות אישית – ונוס ומרקורי מביאים איתם את בשורת העניין והשינוי. זמן מצוין לחיזוק קשרים עם חו"ל, ולהחלטות לגבי לימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully