וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-2 ביוני 2013 מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שתעשו, עם גישה עצבנית וקצרת רוח – מתכון בטוח לטעויות בשיקול הדעת. לכן קודם כל תירגעו

זהו שבוע עם הרבה פעילות כוכבית, שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שאנחנו עושים, עם גישה עצבנית וקצרת רוח – מתכון בטוח לטעויות בעשייה ובשיקול הדעת, אלא אם נחליט כבר עכשיו שלמרות הקושי – זה הזמן לפעול ברוגע ובנחת למרות הקושי.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של כוכב מרס ממזל שור האיטי והמעשי למזל תאומים המילולי והתקשורתי. המעבר הזה מאיץ תהליכים ועוזר לנו לקדם את מה שחשוב לנו באמת,
אבל המחיר עלול להיות גבוה: ריבים וסכסוכים עם מי שנמצא מולנו בגלל ההתעקשות שלנו על דרכי הפעולה. חשוב לדעת גם לוותר כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

התקשורת השבוע: התקשורת שלנו הופכת השבוע לרגשית ורגשנית במיוחד, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל תאומים השכלתני והאינטליגנטי למזל סרטן הרגשי. בגדול, אנחנו הופכים סובייקטיביים במיוחד, וקשה לנו להתמקד עכשיו בעובדות ובתיאוריות, אלא בעיקר במה שאנחנו אוהבים – ובמה שלא. תקשורת שכזו עשויה להיות גם ביתית ואמהית במיוחד, והיא שמה דגש גם על תחושת הבית שאנחנו זקוקים לה, ועל היחסים בתוך המשפחה. מי בעיקר יושפע מהתקשורת הזו? מזלות תאומים, בתולה, סרטן, גדי, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע: הרגשות מקבלים השבוע תפנית רגשנית במיוחד כשונוס הרגשית עוברת גם היא ממזל תאומים החברתי למזל סרטן הרגשי, ומגבירה את הצורך שלנו בבטחון רגשי בכל התחומים, כמו גם בצורך שלנו לפעול ולעשות יותר עם בני הבית והמשפחה. חשוב במיוחד עכשיו להזהר שלא להגזים בצורך בזהירות, ובכל התחומים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, סרטן וגדי.

תחזית שבועית

טלה
מרס עושה צעדים ראשונים במזל תאומים אחרי שעבר אליו זה עתה אחרי חדשיים נוקשים ומפרכים למדי במזל שור המעשי, והגיע הזמן לקלילות ולאנרגיה הטובה שלכם – והפעם גם עם המלים! יהיה כיף.

שור
אחרי חודש במזל תאומים האסרטיבי והמילולי עוברת ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, קצב הדברים מואט בהדרגה, השקט חוזר, ואפשר להתרכז בתקשורת שלכם, ובנושאי בית ומשפחה.

תאומים
מרס שוהה במזל שלכם ומאיץ אתכם קדימה, וחשוב לא לריב עכשיו עם אחרים. אולם במקביל עושה מרקורי שליט המזל שלכם צעדים במזל סרטן המופנם, והרגישות הופכת עצומה: אל תיעלבו משטויות.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. גם מרקורי כוכב התקשורת נמצא עכשיו במזל שלכם ובמקביל עוברת גם ונוס הרגשית למזל סרטן – צירוף מעניין שמאפשר חיבור בין רגשות – ומילים. מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל תאומים האסרטיבי, ונראה שקצב הדברים הוא מהיר ותקשורתי במיוחד. זוית של מתח בין פלוטו היצרי לשמש עלולה להביא מתחים עם סמכויות. הימנעו מדרמות.

בתולה
מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן, מיקום אליו גם עוברת ונוס השבוע, מאפשר לכם להרחיב את המעגל החברתי שלכם ולגלות גישה ידידותית וחברית במיוחד. תנו מקום לידידים שלכם.

מאזניים
נראה שהחיים הופכים רגשניים במיוחד השבוע, כשונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן הרגשני, ומביאה איתה לא מעט מעורבות רגשית בכל פעולה והחלטה. זמן לשפץ את האמביציה שלכם, ולרוץ קדימה.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל במזל סרטן שכולל גם את מרקורי כוכב התקשורת וגם את ונוס הרגשית מביא איתו כמה וכמה אפשרויות נאות להתפתחות אישית. זמן לשפץ קשרים עם חו"ל, ולתכנן לימודים.

קשת
מרקורי כוכב התקשרות ונוס הרגשית הופכים את השבוע לרגשי ודביק משהו.. אבל מרס במזל תאומים מול המזל שלכם מריץ אתכם קדימה: אל תריבו עם פרטנרים ובני זוג: היה חכם, ולא צודק.

גדי
מיקומם של מרקורי וונוס בבית הזוגיות והשותפויות שלכם עשוי להביא איתו דיאלוג מעולה ביחסים הקרובים ובקשרי הזוגיות שלכם, אם אכן תסכימו להוריד את השריון הגדיי הקשוח ו..לדבר ולשתף.
קדימה.

דלי
נושאי עבודה ומקצוע מקבלים דגש מיוחד, כשגם ונוס הרגשית וגם מרקורי שוהים בבית המקצועי שלכם. זמן טוב להסבה מקצועית או שינוי תפקיד. מרס דוחף קדימה להנאות ובילויים: אל תריבו באהבה.

דגים
ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל סרטן מקום בו נמצא כבר כוכב מרקורי, ובית האהבה והרומנטיקה שלכם דגיגים הופך מודגש במיוחד. זמן לפתוח את הלב הדגי העדין, ולאפשר לאהבה להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully