וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע שמתחיל ב-26 במאי מקצין את שני הצדדים של אותה מטבע, כשצד אחד עצוב והשני צוחק. השאלה היא לאיזה מהצדדים תתחברו

מצבי רוח לא קלים מצד אחד, אופוריה ואופטימיות מצד שני – השאלה לאיזה מן הצדדים נתחבר יותר, איך, ועם מי. נפטון המטשטש ומערפל מצד אחד ויופיטר כוכב השפע השמחה והאופטימיות מככבים בשמים השבוע, והם אלה שיקבעו את הטון.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לנפטון המערפל ומטשטש עשייה. הזוית הזו לא עושה לכולנו חיים קלים, ואנו עלולים לגלות בדאגה שחלק לא קטן מהתכניות שלנו מתמסמס לו בגלל הקושי להתמקד במה שחשוב באמת, ובגלל מצבי הרוח המעורפלים שאנו חווים כעת. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד בעובדות למרות הרגשות המתעתעים,ולזכור שזו השפעה זמנית. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דגים, תאומים וקשת.

הזוית הנאה של השבוע: זו הצמידות בין ונוס הרגשית, ליופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מחברת בין הרגשות שלנו מצד אחד, לבין היכולת שלנו לפעול ממקום של שפע אופטימיות ושמחה – ואפילו מזל. יש לא מעטים שרואים בפרק הזמן הזה גם זמן טוב לקנות כרטיס פיס, ואפילו לזכות. בכל מקרה, שווה לתעל את הרגשות שלנו לעשייה. אולי דווקא עכשיו הם יצליחו להזיז דברים. מי בעיקר יושפע מכך באופן חיובי? מזלות שור, מאזניים, וקשת.

התקשורת שלנו: התקשורת שלנו עשויה השבוע להיות אופטימית במיוחד. מרקורי כוכב התקשורת שלנו מבלה זה השבוע האחרון במזל תאומים לפני שהוא ממשיך הלאה למזל סרטן, ובדרכו זו הוא גם נצמד ליופיטר כוכב השפע ומביא איתו תקשורת אופטימית במיוחד. זה בדיוק הזמן לשיחות המשמעותיות שלנו, לפריצות הדרך שרצינו מבחינה תקשורתית, לאודישנים ולראיונות למיניהם. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
משהו מעניין קורה לכם השבוע, טלאים. אחרי חודשיים מתישים למדי שבו שהה מרס שליט המזל שלכם במזל שור, הכריח אתכם להיות מעשיים ולבדוק לעומק את הנעשה בחשבון הבנק, הוא מעביר הילוך ועובר ל..מזל תאומים. הגיע הזמן לא רק לעשות, אלא גם לדבר.

שור
אחרי חודשיים של סופר אקשן שבהם שוהה מרס כוכב האקשן במזל שלכם והטיס אתכם קדימה. הוא מסכים סוף סוף להאט עבורכם את הקצב, ולעבור למזל תאומים המאכלס את בית הכספים שלכם. הגיע הזמן לבדק בית כלכלי, אבל גם לזהירות עם הוצאת הכספים שלכם.

תאומים
משהו מעניין קורה לכם בסוף השבוע. תאומים. אחרי שברוב השבוע שוהה מרקורי שליט המזל שלכם במזל תאומים החביב ומביא איתו תקשורת נהדרת וים של אקשן מילולי. הוא עובר למזל סרטן הרגשני והמעורבות הרגשית גוברת בהדרגה. חברו את המלים ללב.

סרטן
השבוע נפתח עדיין עם שלל מצבי רוח לא יציבים, אבל לקראת סופו חל סוף סוף שינוי בתקשורת שלכם עם העולם: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ואפשר להתחיל לבטא רגשות שעד עכשיו שמרתם בבטן, ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.

אריה
מרס כוכב האקשן עובר למזל תאומים, והדגש עובר למעגל החברתי שלכם: זמן להרחיב את מעגל החברים והקשרים המקצועיים שלכם. זוית מתח בין סטורן הנוקשה לשמש שליטת המזל שלכם מביאה לחצים ומתחים, ודיאלוג לא קל עם בוסים או אחראים.

בתולה
ונוס הרגשית מרקורי כוכב התקשורת והשמש נמצאים עכשיו בבית האמביציה שלכם, ודוחפים אתכם קדימה. אל השלישיה הזו מצטרף גם מרס כוכב האקשן, ומגביר את הרצון להצלחה אבל במקביל גם את חוסר הסבלנות והסובלנות שלכם. השתמשו בו בתבונה.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע פתוח ואופטימי במזל תאומים התקשורתי, כשהיא נצמדת ליופיטר כוכב השפע ומביאה איתה כמה וכמה אפשרויות חדשות לצמיחה והתפתחות אישית, ואפילו קצת מזל. זמן לפתוח דלתות, ולא לפחד מאתגרים.

עקרב
מעברו של מרקורי למזל סרטן הולך להביא איתו תקופה של פתיחות מכסימלית, ושל יכולת לעשות דברים ממקום של צמיחה ופתיחות. מעברו של מרס למזל תאומים עלול להביא איתו גישה פזיזה ולא שקולה. חשוב לפעול בזהירות מיוחד, ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

קשת
אל מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת הכולל את השמש מרקורי וונוס מצטרף מהשבוע גם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו חוסר שקט מסוים צורך גבוה יותר בפעילות פיזית ואולי גם ריבים וויכוחים במערכות היחסים שלכם. אל תתעקשו לומר את המלה האחרונה.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים שגדל השבוע כשגם כוכב מרס עובר למזל הזה, מדגיש בעיקר את היכולת שלכם להתמקד בתחום המקצועי, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות. זוית של מתח בין סטורן שליט המזל שלכם לשמש עלולה להביא מתחים עם סמכויות.

דלי
מקבץ כוכבים גדול במזל תאומים שם את הדגש על כל מה שקשור לביטוי אישי ייחודי. מעברו של מרס למזל למזל תאומים מדגיש עוד יותר את הצורך לעשות דברים בדרך שלכם, אבל חשוב לא להתעמת עם סמכויות בגלל הצורך הזה. זהו זמן איכות רגשי ורומנטי.

דגים
הצורך לעסוק בנושאי בית ומשפחה והקשור בהם הולך ומתחזק, כשגם כוכב מרס עובר למזל תאומים. חשוב לא לכפות שינויים על אחרים בסביבה, ולעשות דברים מתוך שקט נפשי וקרוב לבבות ולא מתוך דרמות וסערת רגשות. זמן טוב לחשוב על שינוי מקום מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully