וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הכוכבים השבועי

השבוע המתחיל ב-19 למאי 2013 הוא מעניין במיוחד, וחשוב להבין את שפתו. הוא מקרב שתי מגמות הפוכות, ויש להיזהר

זהו שבוע מעניין במיוחד, וחשוב להבין לעומק את שפתו הייחודית. כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שור ולהביא איתו מיקוד במעשים שלנו, אבל הקצב של הדברים משתנה, והופך מהיר יותר וכך נוצר לו גם קונפליקט: מצד אחד, הקלילות והזרימה מתחזקות השבוע כשהשמש עוברת למזל תאומים, שם נמצאים כבר ונוס ומרקורי, אבל מצד שני דווקא עכשיו מרקורי שליט התאומים בזוית רגשנית לנפטון המטשטש ומערפל. איך מחברים בין שתי המגמות? בדיוק כמו בדיאלוג בין שני קיפודים: בזהירות רבה.

המעבר המעניין של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל שור הפרקטי למזל תאומים הקליל והזורם. לכאורה המעבר הזה אמור להגביר את היכולת שלנו לזרום עם הדברים ולתקשר בקלילות ובשמחה, ולכן חשוב עכשיו להגדיר מראש לאן אנחנו הולכים, ולעשות זאת באופן קליל ומלא הומור, ולא ארוך ומתיש. זמן טוב להשקיע גם בפעילות פיזית וספורטיבית, וליהנות ממינון גבוה של שיחות ומפגשים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, תאומים, וקשת.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית יוצאת השבוע מזוית הפעולה הרגשנית שלוותה אותנו בשבוע הקודם, ונראה שמנעד הרגשות הופך להיות נמוך יותר ואיתו גם המעורבות הרגשית שלנו. סוף סוף אפשר להתמסר לקלילות הרגשית ביחסים ללא הפרשנות הרגשנית והמוטעית שלוותה אותנו, ולהשקיע בביחד. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון המטשטש ומערפל הרגשני.הזוית הזו עלולה להביא איתה תקשורת מעורפלת ולא ברורה, ולגרום לכל דבר להיות רגשי ורגשני מאוד, עם ים של קצרים בתקשורת. לכן חשוב השבוע להתמקד בעיקר בעובדות, ולשים את הרגש בצד. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

תחזית שבועית

טלה
תקשורת – זו מילת המפתח של השבוע הזה, כשאל בית התקשורת העמוס שלכם שבו נמצאים כבר ונוס ומרקורי כוכב התקשורת עוברת השבוע גם השמש, ומצטרפת למזל תאומים. זה הזמן יזמות תקשורתיות, ופתיחת מעגלי תקשורת אקטיביים מכל הסוגים.

שור
מקבץ כוכבים גדול במיוחד מתהווה השבוע בבית הכספים שלכם, כשגם השמש עוברת למזל תאומים ומצטרפת לונוס שליטת המזל שלכם ולמרקורי כוכב התקשורת. זמן מצוין לבדוק לעומק מקורות הכנסה, להוסיף חדשים, ולהיזהר מהוצאות גדולות שלא לצורך.

תאומים
מזל טוב, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע וחוגגים לכם סוף סוף יומולדת, וכמו שכולנו יודעים יום ההולדת של התאומים הוא צבעוני תוסס ושמח במיוחד.. גם ונוס וגם מרקורי משתתפים בחגיגה במזל שלכם, ופותחים עבורכם שבוע אקטיבי ושמח.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול שמתהווה השבוע במזל שור עלול להביא איתו לא מעט עומסים מאחורי הקלעים, והתחושה עלולה להיות של כובד לא קטן ומטלות מכל הכוון: נסו לעשות סדר בבלגן, לבנות לו'ז מדויק פלוס סדרי עדפויות חשובים, וללכת עם הדברים החשובים באמת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים בבית החברתי שלכם, אחרי כחודש ימים בבית הקריירה שלכם. האמביציה החזקה של החודש האחרון מתחלפת עכשיו בתקשרות חברתית וחברית, עוזרת להרחיב את המעגל החברתי, ולהיעזר בחברים קרובים.

בתולה
המעורבות הרגשית שאפיינה את השבוע הקודם מתפוגגת בהדרגה, כשמרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל. כעת אפשר מחדש לראות מי נגד מי ולחזור לצלילות ולחדות. בית הקריירה שלכם פעול בעוצמה: רוצו קדימה!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי, ולהביא איתה לא מעט פתיחות לרעיונות חדשים פלוס יכולת לעשות דברים באופן קליל וזורם במיוחד. זהו זמן לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, ובמקביל – לתכנן לעצמכם נסיעה קרובה.

עקרב
מעברה של השמש למזל תאומים מקום בו נמצאים כבר הכוכבים מרקורי וונוס, מאותת על הצורך לפעול באופן שקט רגוע ובעיקר איטי וזהיר בתקופה הקרובה. חשוב לא לקבל החלטות אימפולסיביות, ולא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה: אל תקחו סיכונים, ו..דברו על הכל.

קשת
מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והשותפויות הולך וגדל בהדרגה כשגם השמש עוברת למזל תאומים ומצטרפת לונוס ומרקורי שגם הם נמצאים כבר שם. חשוב לפעול עם שותפים ולא לבד, ולנהל שיחות עומק של אחד על אחד כדי לפתור בעיות, ולא לדחות לשבוע הבא.

גדי
התחום המקצועי הופך משמעותי השבוע, עם מעברה של השמש למזל תאומים מקום בו כבר נמצאים מרקורי וונוס. שיחות עם הבוס או שאר העובדים, החלטות על מעבר לעבודה אחרת, קידום או הסבה מקצועית, השקעה בעבודה מעל ומעבר – סמנו מטרות, וצאו לאקשן.

דלי
הצורך בביטוי אישי ייחודי הולך ומתחזק, כשמקבץ הכוכבים במזל תאומים גדל עם מעברה של השמש אליו. הרצון להרגיש בעוצמה ולחפש ריגושים, עשוי להתחלף בצורך לאהוב – או למצוא אהבה. אתם רומנטיים מהרגיל: זמן לתת ללב להוביל ולהקשיב לו.

דגים
הצורך בבית חם ועוטף ובאווירה משפחתית הולך ומתחזק, בד בבד עם הצורך שלכם למלא מצברים שהתרוקנו ואפילו להיות קצת לבד. תקשורת משפחתית הופכת משמעותית יותר, ואולי זה הזמן אכן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי ביתי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully