וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-12 במאי מלא קלילות וזרימה בגלל מעברם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית למזל תאומים. מי שבעיקר יושפע ממעברה של ונוס הם השוורים, המאזניים והעקרבים

מעברם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית למזל תאומים משמעותי מאוד השבוע ומביא איתו קלילות וזרימה, אבל השליט האמיתי של ההתרחשויות הוא דווקא כוכב נפטון המערפל ומטשטש: הזהרו בהחלטות שלכם, והתמקדו בקרקע איתנה גם כשהלב עובד שעות נוספות.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור הרומנטי והמעשי, למזל תאומים התקשורתי והמילולי. המעבר הזה עשוי להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במלים שלכם, אך במקביל גם להביא גישה קלילה וזורמת ביחסים קרובים, ודיאלוג רגשי מילולי שמח וכיפי. ונוס עוסקת גם בנושאי כספים, וגם כאן ניכרת תנועה מסוג אחר מהשבוע והלאה. מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב טלה תאומים וקשת.

התקשורת שלנו: משמעותית במיוחד השבוע. מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור המעשי השייך ליסוד האדמה למזל תאומים השייך ליסוד האוויר, ושם את הדגש על כל מה שקשור למלים, יכולת השכנוע, הקסם האישי – והקלילות והשמחה. אין ספק שזהו זמן איכות תקשורתי מובהק שמגיע אלינו, וזה אולי הזמן לדעת לשחרר את המחסומים שעצרו אותנו עד כה, ולתת למלים לשטוף ולמחוק רגעים קשים – בקלילות האופיינית למרקורי במזל הזה. מה שכן, אין יותר מדי עומק לחפש כאן – היתרון הוא במהירות הזרימה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית לנפטון המעורפל. הזווית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל פעולה, שכן גם נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של ונוס, וכוחו בכך שהוא הופך גם פעולות פרקטיות פשוטות לרגשניות במיוחד. אולי משום כך חשוב עכשיו לשמור על ציר פעולה איתן, וקרקע יציבה מתחת לרגלים גם כשהראש מטייל בין ענני הרגש. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, תאומים קשת ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין גם השבוע במזל שור, ומכריח אתכם להיות מעשיים – אך גם לא לבזבז יותר מדי, כפי שקורה עכשיו. מעברם של מרקורי ושל ונוס לבית התקשורת שלכם, הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד: זה הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ולשיחות נפלאות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עברה ממש בסוף השבוע למזל תאומים, והגיע הזמן להעביר הילוך, להיות קצת יותר קלילים, לבזבז קצת יותר על פינוקים, ולהיזהר מאכילת יתר. זמן מצוין לתרגם רגשות למלים – ולשתף. זוית פעולה מדויקת בין ונוס לנפטון מביאה מצבי רוח לקראת סוף השבוע.

תאומים
אחרי חודש איטי ומתסכל למדי שבו הדברים כאילו נעצרו או עמדו מלכת, הגיע הזמן להפסיק את הדשדוש המתסכל: מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל תאומים, ומחזיר את הקסם האישי בגדול – וגם את החיוך. זוית פעולה שהוא יוצר לנפטון הרגשי, גורמת למעורבות רגשית גבוהה.

סרטן
נראה שלאט לאט נוצר לו לחץ על הנעשה מאחורי הקלעים אצלכם, סרטנונים. אולי משום כך חשוב עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית, ובעיקר – ללמוד לשחרר כעסים ומטענים רגשיים שהצטברו כדי לפנות מקום לרגשות חדשים, עדינים ורכים יותר. זמן מצוין מתהווה לו לשיחות נפש ועומק.

אריה
המעגל החברתי שלכם מתרחב וגם היד מושטת באופן ידידותי כלפי העולם, כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים לבית החברתי שלכם. הגיע הזמן אכן לשדרג את רשימת החברים שלכם, ובמקביל גם להכניס למעגל חברים חדשים. זמן מצוין לפעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם. אל תריבו עם הבוס.

בתולה
בית הקריירה והתדמית שלכם עובר שדרוג השבוע, כשגם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם עוברים אליו. כן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לגלות את האסרטיביות שכולנו מצפים לה.. זמן מצוין להתחיל כבר עכשיו להגדיר מטרות, ולהתחיל לרוץ.

מאזניים
משהו טוב קורה לכם השבוע, מאזניים: אחרי חודש איטי ומכביד משהו, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם ממזל שור השייך ליסוד האדמה למזל תאומים השייך ליסוד האוויר, הלב נפתח לו בהדרגה, והגיע הזמן לעשות דברים באופן קליל זורם ותקשורתי כמו שאתם אוהבים.

עקרב
מעברם של ונוס ומרקורי למזל תאומים דפנטלי עושה גם אתכם דינמיים וזורמים יותר, אבל דווקא מבחינתכם בעייתי מעט המעבר הזה, כי שיקולי הדעת שלכם עלולים להיות עכשיו פזיזים יותר. חשוב במיוחד השבוע להזהר בכבישים ובמלים שלכם. זמן מצוין לידידים וחברים חדשים.

קשת
מעברם של מרקורי וונוס לבית הזוגיות והשותפויות שלכם, עשוי להיות פורה הן מבחינת התקשורת הזוגית והתקשורת במערכות היחסים שלכם בכלל, והן מבחינת היכולת שלכם למנף את הפעילות שלכם עם אנשים חדשים ומעניינים. זמן מצוין למצוא בני ברית חדשים, ולצאת להיכרויות חדשות.

גדי
התחום המקצועי עשוי להיות פורה במיוחד בגלל מעברם של ונוס ומרקורי למזל תאומים. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר בקידום אישי, להתפתח לעוד תחום בעבודה, ואפילו לחשוב על הסבה מקצועית. כעת הזמן להגדיר לעצמכם לאן אתם הולכים בחדשיים הקרובים, ולהתמקד במטרות חדשות.

דלי
משהו טוב קורה לכם השבוע, דליים: גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים לבית הרומנטיקה היצירתיות והביטוי האישי שלכם, ונראה שאפשר סוף סוף לחבר את הריגושים התקשורת והלב למערכת שמחה שתביא איתה גם אופטימיות ופעילות רומנטית. זה הזמן לאהבה.

דגים
הגיע הזמן לשפר תקשורת בנושאי בית ומשפחה, דגיגים, להעמיק את הקשרים המשפחתיים שלכם, ולשנות אווירה בבית. תקשורת משפחתית שמחה, עשייה משותפת עם בני הבית, משחקי חברה ושתוף בני המשפחה במה שעובר עליכם – זה הזמן להפוך את הבית ליחידה עצמאית ואוהבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully