וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-5.5.2013 עלולים הוויכוחים להתלהבט ולהביא איתם עימותים של ממש. משום כך חשוב השבוע להיות קשובים לא רק לזולת אלא קודם כל לעצמנו

זוית הקשה של השבוע: זו זוית העימות בין סטורן הנוקשה למרקורי כוכב התקשורת שלנו. בגדול, אנו עלולים לפגוש השבוע לא מעט ביקורת והתחשבנויות מצד העולם, כשהתקשורת שלנו עלולה להפוך מחמה ונלהבת לקרה ורשמית באופן זמני. זהו פרק זמן ביקורתי ומעט קשוח שדורש מאתנו דין וחשבון לגבי הפעילות הכלכלית שלנו בזמן האחרון, ומכריח אותנו לשים את הרגשות הרכים בצד ולהיעזר בתקשורת מעשית ואפילו רשמית כדי לקבוע עובדות בשטח. במקום להיפגע כדי למצוא את המלים שאכן מפעילות את המנגנונים שאיתם אנחנו בקשר, וליהנות מהפירות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית המרגיזה של השבוע: זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לסטורן הנוקשה. הזוית הזו עלולה להביא איתה הזדהות יתר עם המלים שלנו, עד כדי כך שפה ושם עלולים הוויכוחים להתלהבט ולהביא איתם עימותים של ממש. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע להיות קשובים לא רק לזולת אלא קודם כל לעצמנו, ולנסות ולא לשבור את הכלים אלא לחפש את המכנה המשותף – ולפעול ממנו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי, וסרטן.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית נמצאת במזל שור האיטי והסבלן, ולמרות שהשמש צמודה למרס האסרטיבי ומביאה איתה עדיין סערה או שתים מעל פני השטח, הרי שמתחתיו אנחנו רגועים יחסית, ויכולים להתפנות למה שבאמת חשוב לנו. ונוס במזל שור מייצגת אה המיקום שדורש מאתנו להתמקד בשני תחומים בעיקר: התחום הכלכלי – והתחום הרומנטי. אם אין לחם - אין אהבה, אומרת ונוס וממשיכה להתענג באופן נהנתני על מה שיש, ולשים בצד את מה שאין. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, עקרב, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, והצורך בביטחון רגשי וכלכלי עלול להתנגש בצורך שלכם להגזים, ולהפגין רכושנות יתר. צמידות בין מרס שליטת המזל שלכם לכוכב מרקורי עלולה להביא איתה לא מעט ויכוחים.

שור
השבוע אתם חווים שינוי מעניין, שוורים: אמנם כעת יש מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל שלכם שמביא איתו ים של אקשן, אבל ונוס שליטת המזל שלכם עוברת בסוף השבוע למזל תאומים, והדברים יתחילו לזוז במהירות.. יהיה מעניין.

תאומים
נראה שזה אחד השבועות הפחות קלים מבחינתכם, תאומים. מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע לכוכב מרס האגרסיבי, והתקשורת שלכם הופכת עצבנית וחסרת שקט. חשוב לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור גורם לכם עדיין להיות חברתיים מהרגיל, סרטנונים. נצלו את השבוע הזה לפני שווס ממשיכה למזל תאומים כדי לסגור מעגלים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולנקות את שולחן העבודה מכל המטלות שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם מקום בו נמצאים גם ונוס מרס ומרקורי – מה שאומר זמן איכות קרייריסטי המצריך ריצה קדימה אבל בזהירות שלא להרוס בפזיזות.

בתולה
הצורך בהרחבת אופקים ובמציאת דרכי פעולה חדשות, בטיולים ובנסיעות, עשוי להתחלף מהשבוע במשהו ממוקד יותר: ונוס הרגשית עוברת למזל תאומים ומביאה עדינה וקסם לבית הקריירה שלכם: זמן מצוין למסעות שכנוע, שינוי תדמית, וקידום אמיתי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במשך מרבית ימות השבוע במזל שור השייך ליסוד האדמה ועוזרת לכם להתקרקע. אבל בסוף השבוע יוצרת ונוס זוית רגשנית לנפטון ועוברת למזל תאומים הקליל והתקשורתי, ומבשרת את חזרת השיחות והמלים האינטליגנטיות.

עקרב
הצורך בדיאלוג ובשיתוף רגשי עם מי שנמצא ממול, הן בזוגיות והן בשותפויות, מתחלף לקראת סוף השבוע בתקשורת רגשית קלילה יותר. חשוב להזהר שלא לקחת סיכונים בכל מה שקשור לכספים, ולהזהר במיוחד בכבישים.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים. ונוס הרגשית עוברת למזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהגיע הזמן לדיאלוג מעמיק יותר, עדין יותר ובעיקר רגשי ומתגמל יותר. זמן להקשיב למי שנמצא ממול, ובעיקר לפתוח את הלב.

גדי
יש הרבה מיסוד האדמה במצב הכוכבים השבועי, שמביא איתו בעיקר גישה מעשית עם שתי רגלים על הקרקע. אבל מסוף השבוע נראה שחלק מהכובד מתפזר, והתחום המקצועי הופך ידידותי יותר, זה הזמן לשתף רגשות בהחלטות מקצועיות, וללכת על מה שמרגש אתכם באמת.

דלי
השבוע הזה מתחיל כשנושאי בית ומשפחה דורשים הרבה תשומת לב, בין אם המדובר בבית ובסביבתו ובין אם המדובר בתקשורת ביתית ומשפחתית. לקראת סוף השבוע עוברת ונוס למזל תאומים, והגיע הזמן לאהבה: תנו לה להכנס לחייכם.

דגים
השבוע נפתח באופן נעים ואפילו פרקטי, אבל המעורבות הרגשית הולכת וגדלה לקראת סוף השבוע כשןנוס הרגשית יוצרת זוית פעולה עם נפטון הרגשני שעלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים וערפול בצד המעשי. אז סבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully