וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

25.4.2013 / 17:03

השבוע המתחיל ב-28.4.2013 מעביר את המקל לידיים שלכם ונותן שיעור בחינוך. חשוב להשאר ממוקדים במטרה ולקחת את החיים יותר ברצינות

אם בשבוע הקודם הכוכבים הסעירו אותנו בשלל דרמות, השבוע הם מנסים לעשות את ההיפך: לחנך אותנו. כן, הגיע הזמן לקחת את עצמנו בידים, כשהכוכב השולט בשמים השבוע הוא סטורן הנוקשה, שמלמד אותנו שעור במיקוד, בחסכון, וביעילות שבאה גם על חשבון הרגשות שלא קלים השבוע. למי שמקשיב ומוכן ללמוד גם בדרך הקשה – שווה, ובגדול..

הזויית הקשה של השבוע: אפשר לומר שיש השבוע שתים כאלה. האחת – זווית העימות בין סטורן הנוקשה לשמש, מיקוד הדברים. הזווית הזו מראה קודם כל מגמה שנוגעת לכולנו: הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, ולעשות למען ביתנו ועצמנו, כמו גם לאלה שנמצאים לידנו או מולנו. הזווית הזו מראה על צורך בדיאלוג כן וישיר עם בוסים ואחראים כמו גם עם סמכויות בכלל. כעת הזמן לשפר את הדיאלוג איתן, למסד קשרים או מחויבויות, ולעבוד בתוך מסגרות מחייבות ובתוך גבולות מוגדרים היטב, על כל המשתמע.

הזווית השניה – זווית העימות בין סטורן הנוקשה לבין כוכב מרס. מרס מתמקד בעיקר בעשייה בחיינו ובעיקר ביזמות חדשות, וזווית כזו של עימות עשויה להביא איתה קודם כל צורך לא לפזר את האנרגיה שלנו במקומות רבים ועל פני מטרות שונות כפי שמרס בדרך כלל עושה, אלא להשאר ממוקדים במטרות ספציפיות, ובעיקר כאלה שנוגעות לתחום הכלכלי, או כאלה שיש להן בסיס איתן של מימוש בשטח. אי בזבוז אנרגיה ומימוש פוטנציאל.

התוצאות של חוויית שתי הזויות האלה עשויות לנוע בין סיפוק גדול כשאנחנו ממוקדים במטרות האמיתיות שלנו ויודעים לנצל את הזוית הזו לצורך ראיית פירות מהמיקוד הזה, או תחושה של תסכול עמוק כשהחיים לא ממש מאפשרים לנו לפעול ולעשות כמו שרצינו, אלא שמים לנו מחסומים וגבולות. מי בעיקר יושפע מהזויות? מזלות גדי, טלה, אריה, שור ועקרב.

המעבר המשמעותי השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל טלה האסרטיבי והנלהב למזל שור הממושמע והסבלן. המעבר הזה מביא איתו בעיקר את היכולת להשתמש באופן חכם בתקשורת שלנו כדי להשיג את מה שחשוב לנו, ולא לדבר על עצמנו או להכנס למשחקי אגו למיניהם. זה הזמן לעובדות. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר שבוע לא קל שבו סטורן יוצר מולו זוית של עימות ומכריח אותו לדייק, להפסיק לחפף, ולהיות יעיל כלכלית ואישית. הגיע הזמן לשים לכם קצת גבולות טלאים, אבל גם לעזור לכם להשתמש בהם בחכמה, למרות הכובד.מוכנים?

שור
מקבץ הכוכבים שנמצא עכשיו במזל שלכם שכולל את השמש מרס ואת ונוס שליטת המזל שלכם גדל מהשבוע, כשגם מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל שור, ואם עד עכשיו הסתפקתם רק בעשייה – מעכשיו אפשר להתחיל לפעול גם באופן תקשורתי יותר ו..לדבר. קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מאבד את ההתלהבות שהיתה לו ולכם בחודש האחרון כששהה במזל טלה הנלהב והילדותי, כשהוא עובר למזל שור הפרקטי אך שנמצא אצלכם מאחורי הקלעים. הגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים, ולהתחיל לפעול לאיזון משמעותי בחשבון הבנק.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל שור מדגיש את הצד החברתי שלכם, סרטנונים, ומעברו של מרקורי כוכב התקשורת אליו רק מחבר אתכם עמוק יותר לכל מה שקשור לחברה שמסביב, ולאנשים שקרובים בלאו הכי. זמן מצוין להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהכניס פנימה אנשים שאוהבים אתכם כפי שאתם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור ומכריחה אתכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה. זווית של עימות בין השמש לסטורן שנמצא ממול מביאה איתה תחושות של כובד ובדידות, כמו גם צורך להיות ריאליסטיים, להסתפק במה שיש, ו..לקבוע עובדות בשטח.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור, אלמנט שמביא איתו צורך חזק בהתפתחות אישית וחברתית, כמו גם יכולת להתרחב לאזורי השפעה ופעולה חדשים. זמן מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים, ולהתמקדות ביצירת קשרים עם ח'ול. זמן טוב לתכנן לכם נסיעה בזמן הקרוב, בתולות.


מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המעשי כשהיא יוצרת זוית הרמונית עם פלוטו, ונראה שתהליך הקרקוע שלכם תוך בניית ציר כלכלי מזווית אחרת נמצא בעיצומו, למי שמעוניין בכך. חשוב עכשיו להמנע מבזבוזי כספים על קניות סרק, ולהזהר מאכילת יתר. הקיץ בפתח...

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור שמול המזל שלכם גדל עוד יותר השוע עם כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור גם הוא. מרקורי ישפיע עליכם לטובה בזמן הקרוב, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת זוגית, מודעות רבה יותר, ועשייה עם שותפיים. זמן לפעול ביחד, ולא לחוד.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדל השבוע במזל שור לא ממש עושה לכם את זה, קשתים. מזל קשת שייך ליסוד האש, וריבוי כוכבים במזלות האדמה מכביד עליכם, ואפילו קצת תוקע. אולם כל קשת חייב לפעמים לפעול באופן מדויק ויעיל, וזה בדיוק הזמן להתמקד בחשבון הבנק, ולהתארגן מחדש.

גדי
השבוע הזה משמעותי מבחינתכם, גדיים. סטורן שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של עימות הן לשמש והן למרס, ובמלים אחרות – לצד האקטיבי של מערכך הכוכבים. ביקורתיות גבוהה, עימותים ווויכוחים עם סמכויות, וצורך בבדק בית אישי ומקצועי – הגיע הזמן להתארגן קצת אחרת.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדל במזל שור כשכוכב מרקורי עובר אליו עשוי לשפר מאוד את התקשורת הביתית והמשפחתית בתקופה הקרובה. המיקום הזה מכריח אתכם לעשות דברים קצת אחרת, לפעול באופן חכם ומדויק, ובעיקר – לדבר ולשתף במה שעובר עליכם, ולקרב אליכם אנשים אהובים.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל שור שגדל השבוע עם הצטרפותו של מרקורי כוכב התקשורת לשם, משפיע גם עליכם: מזל שור נמצא בבית התקשורת שלכם, ואין ספק שמהשבוע אתם הופכים תקשורתיים במיוחד. זה הזמן ליזום שיחות משמעותיות שעוזרות לכם לקדם את עצמכם.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully