וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.4.2013 / 21:04

השבוע המתחיל ב-14.4.2013 מתחיל בעצבנות כמו גם תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי המתוכנן. משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שאת השבוע עוברים ברוגע ובחיוך

מבחינה שבועית ומבחינת החג זה נראה כמו שבוע מתוח ולחוץ. הלחץ הזה, מתחת לפני השטח או מעליו, מלווה אותנו לאורך השבוע, וחשוב לפעול בזהירות מיוחדת, ולהזהר מהרפתקנות מיותרת הן בטיולים והן בכבישים.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות של השמש, מיקוד הדברים, ומרס כוכב היזמה והאקשן במזל טלה. אין ספק שזו הזווית המתוחה שמלווה אותנו לאורך השבוע, ועלולה להביא איתה עצבנות וחוסר סבלנות כמו גם תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו או תכננו. משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שאת השבוע עוברים באופן רגוע וסבלני, החלטה שעשויה לעזור לנו לעבור בחיוך את השבוע הזה. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, אריה, מאזניים ודלי.

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דגים העדין שבו שהה בשבועות האחרונים למזל טלה האסרטיבי והיוזם, אלמנט שגורם לתקשורת שלנו להיות עצבנית וחסרת שקט. מצד אחד חוזרת אלינו התקשורת האופטימית שבנויה על סיפוקים מיידיים ועשייה בשטח, ומצד שני אנו עלולים לריב השבוע בגלל כל שטות ולקחת הכל באופן אישי. מה טוב במיקום הזה? שהכעסים האלה צצים במהירות אבל גם נעלמים במהירות, והחיוך חוזר ומשלים את התמונה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האסרטיבי והלוהט, למזל שור המעשי והנהנתן. המעבר הזה משפיע על הרגשות שלנו, עוצר מעט את הצורך בוויכוחים לוהטים ודרמות מסעירות, ומחזיר אותנו לקרקע רגשית שלווה יחסית של מלים רכות, חיזור עדין, חיבוק, והרבה אוכל טוב עדינות ומגע. כשאלה בסביבה אנחנו רגועים יותר, אבל גם עלולים לאכול יותר מדי כשהנאות החושים הופכות משמעותיות במיוחד. היחסים הקרובים שלנו, לעומת זאת, בהחלט הופכים רגועים יותר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

תחזית שבועית לכבוד יום העצמאות

מזל טלה
מזל טלה הוא הנפנפן האולטימטיבי: כשייך ליסוד האש הוא לוקח על עצמו את כל נושא האש עם נפנף אישי מיוחד שמלווה אותו שנים, ומתלהב כמו ילד מהאש שעה שכולם כבר אוכלים והוא עוד צוהל, מפויח, ליד המנגל ונהנה מכל רגע.

מזל שור
אם יש משהו שהשור אלוף בו - זה להבין באוכל, לבחור אותו, לארגן אותו, ובעיקר – לאכול. לשור יש אטליז מיוחד שמכין לו את התערובת, הוא מארגן אותה מראש עם היין המיוחד מבציר 97, וצולה הכל בניחותא ובשלווה: איטי, מדויק, והכי טעים שיש.

מזל תאומים
המזל הזה עוסק בעיקר בתקשורת, ולא באוכל או באש. התאומים נלהב מהאנשים עצמם, הוא עוסק בארגון המפגש על הדשא, עובר מאחד לאחד, טועם קבב פה וחמוצים שם, ובסוף המפגש יודע הכל על כולם – אבל נשאר רעב.

מזל סרטן
הסרטן מביא לכל מפגש ומנגל את האווירה הביתית: סוחב כסאות מהבית כולל כריות, סלים שלמים עמוסים מכל טוב כולל כל סוגי הרטבים, ובגלל שלא זורקים אוכל – פולני שכמוהו – הוא גם דואג לחסל את כל מה שנשאר לפני שהולכים, ובקושי מתנדנד הביתה.

מזל אריה
האריה לוקח על עצמו תמיד את תפקיד האחראי: הוא מארגן מי יביא מה, הוא מעודד את החברים להגיע, הוא מכוון לחנייה למקום ששמר במיוחד, והוא זה שבוחר את הנתחים הטובים ביותר על המנגל: מגיע לו, למלך החיות, הכי טוב שיש.

מזל בתולה
זה הדאגן שבחבורה. הוא דואג לפני המפגש מפני גשם אפשרי, תפיסת מקום או אין חנייה, מעביר ביקורת על כל מי שעושה מה, אבל גם דואג שלכל אחד יהיה את מה שבאמת הוא אוהב ובסוף נשאר בקושי עם פיתה ושני סיחים. גורלו של דאגן.

מזל מאזניים
אוהב בעיקר לחקור ולשוחח במפגש. הוא מפתח ברגע שיחות נוקבות על מהות החיים, מראיין כל אחד ונותן עצות מקצועיות, עוסק בזוגיות וביחסים, מתחיל עם בחורה או שתים, ומסיים בצרבת: כשהוא מדבר, הוא פשוט לא שם לב מה הוא אוכל.

מזל עקרב
מזל עקרב הוא המעמיק: הוא יסודי מאוד, מביא איתו סט של פלסטיקים קטנים מכל סוג ומין מתוייקים באופן מאורגן, סכין בשר מיוחדת מהבית ומנגל שהביא מח'ול, ומתפאר בכך שבמנגל שלו – הכל יותר טעים. חבל שאין גם צ'אנס לאשר את זה, כי הוא אוכל לבד.

מזל קשת
הקשת מגיע בגלל ההרפתקה שבעניין. כל דבר נראה לו כיפי, מעניין ומאתגר: העיקר שיצאו כבר מהבית ויגיעו למרחבים. הוא מתלהב מכל שטות, מהלל כל פיסת בשר מפוחמת, מדגיש את נפלאות הנסיעה והנוף, וחוזר הביתה שבע מהנוף ולא מהאוכל.

מזל גדי
הגדי הקפדן יודע הכל על כל נתח בשר ומה מוצאו, מה הולך עם מה, ולמה חייבים לאכול בזוית מסויימת כדי ליהנות. הוא גם אלוף בלהתלונן על מה שלא עובד, לא מפסיק לקטר כל הערב, ובסוף חוזר מדוכדך אך שמח הביתה: כמו שאמר מראש, לא היה משהו.

מזל דלי
הדלי הוא הסחבק בחבורה. שולף תמונות ממפגשים קודמים, מזכיר מה היה ומי אכל מה, מתקשר למי שלא הגיע וחוקר למה, ונהנה מהחברותא יותר מכולם. האוכל מבחינתו טעים רק אם הוא חריף או אקזוטי, וגם אז – הדגש הוא על החבר'ה.

מזל דגים
הדגיג הוא העדין והביישן מכולם. הוא מביא הרבה מאוד שיפודים ואוכל טעים, אבל לא נלחם – עדין שכמותו - על מקומו במנגל אלא יושב בצד, נשכח מלב, עד שעלמה עם לב רחום מגלה את הצדיק ומביאה לו כמה שיפודי פרגית, ונהנית לראות את היתום לועס, אסיר תודה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully