וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-7.4.2013 מתחיל בהילוך גבוה שדורש שיקול דעת וזהירות. השמיים השבוע בקונפליקט וחשוב להמנע מהחלטות נמהרות

את השבוע הזה מלווה מקבץ של שלושה כוכבים במזל טלה: ונוס הרגשית, מרס האסרטיבי והשמש, מיקוד הדברים: הריקוד המשותף הזה מעלה הילוך בכל מה שקשור לפעילות השבוע, אבל כשנעים במהירות רבה מדי גם ההחלטות שלנו עלולות להיות פזיזות וללא שיקול דעת.. זהירות.

הזווית הקשה של השבוע: זו הצמידות בין ונוס הרגשית, למרס האסרטיבי. ונוס שאחראית על כל נושא הרגשות והנתינה מקבלת איכות אגואיסטית ומהירה במזל טלה, והצמידות עם מרס הופכת את כל הרגשות שלנו לאסרטיביים מאוד, שמחים, ודורשי סיפוק מיידי. הזווית מדגישה את הצד היצרי ביחסים – וגם את האגו שלנו במקביל. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, וכמובן טלה.

הזווית המרגיזה של השבוע: זו הצמידות בין השמש למרס, שניהם אקטיביים, שניהם אסרטיביים, אבל ביחד הם עלולים להיות הרסניים. שיא הזווית יגיע בשבוע הבא, אבל את המתח ביניהם אפשר להרגיש כבר השבוע. מי בעיקר יושפע? מזלות אריה, טלה, דלי ומאזניים.

הזווית החיובית של השבוע: זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין ונוס הרגשית. הצמידות הזו מגבירה אצלנו את החוש האסתטי ואת הרצון להיות ביחד, כמו גם את הצורך לבטא רגשות ובעוצמה. זה בעצם נצחון הספונטניות הרגשית על פני ההרמוניה והטקט, אבל בסופו של דבר גוברות הכוונות הטובות, אבל כמו הצדק - חשוב גם להראות אותן... מי בעיקר יושפע? מזלות אריה, שור, מאזניים, דלי עקרב וטלה.

התקשורת שלנו: עדיין עדינה ורגשנית, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע במזל דגים השייך ליסוד המים, וכך יוצר קונפליקט מעניין עם מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה השייך ליסוד האש. הצירוף הזה של מים ואש הוא בסיס טוב לדרמות, אבל במזל דגים מרקורי יכול בהחלט לכבות את השריפות, גם לקראת ל'ג בעומר.

תחזית שבועית

טלה
על פניו – שבוע מתוח למדי, כשמרס שליט המזל שלכם נצמד גם לונוס וגם לשמש, אלמנט שמביא איתו שבוע עם פתיל קצר ותגובות קיצוניות: כדאי להזהר מדרמות מיותרות, ולא לשבור את הכלים. סבלנות.

שור
צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי עלולה לגרום גם לכם להיות עצבניים וחסרי שקט: זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל החלטה או פעולה, ולא להרוס קשרים יפים בהחלטות פזיזות. גלו איפוק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל דגים הרגשני, ולאכלס את בית הקריירה שלכם – שני אלמנטים שמדגישים את הצורך בהחלטות שקולות בתחום הקריירה, ובאמביציה אסרטיבית: רוצו קדימה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה. זה בדיוק הזמן לקחת את עצמכם בידים ולהסתער קדימה על כל המטרות המשמעותיות שלכם בתקופה הקרובה: כדאי להזדרז, כי המומנטום לא יחזור..

אריה
מתחים ולחצים מופיעים עכשיו, למרות שבגדול האנרגיה שלכם זורמת לא רע. השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה האקטיבי ולהביא איתה צורך חזק בהתפתחות אישית: צמידות עם מרס הופכת אתכם פזיזים למדי.


בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה עלול לגרום לכם לפעול בחוסר זהירות ולקחת סיכונים מיותרים, בעיקר בתחום הכלכלי. כדאי להזהר. מרקורי שליט המזל שלכם שממול במזל דגים לעומת זאת ממליץ על תקשורת ישירה וכנה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם צמודה למרס האסרטיבי לאורך כל השבוע, אלמנט שעלול להביא איתו גלים של עצבנות וחוסר שקט בצד הרצון להסתער קדימה ולכבוש את העולם. נסו לשמור על פרופורציות, ולא לאבד את הראש.

עקרב
התחום המקצועי דורש מכם עכשיו התמסרות ועשייה ממוקדת עם הרבה אמביציה: אולי זה הזמן להתקדם ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. בריאותית – כדאי לאכול נכון ולוותר על הלחצים. נסו לנוח יותר – ולהרגיע.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להסעיר את הרגשות, וזהו זמן מצוין ללכת קדימה עם הלב על כל המשתמע. אולם החיים אינם רק ריגושים, ומרקורי שבמזל דגים מדגיש שהתקשורת הביתית והמשפחתית עכשיו חשובה לא פחות.

גדי
זהו שבוע נוסף שבו הדגש הוא על הבית והמשפחה, כמו גם על בתים בכלל. מעבר דירה או מסע לשינוי אוירה בבית כמו גם השקעה בדיאלוג המשפחתי וביחסים עם בני הבית דורשים הרבה תשומת לב. מצאו גם זמן פנאי לעצמכם.

דלי
המתחים נמצאים בירידה, אבל התקשורת שלכם אינה שקטה עכשיו, ונראה שלקיחת יזמות תקשורתיות חדשות עשויה להשתלם בהחלט. אם אכן תקחו את העניינים בידים. פגישות, שיחות אודישנים וראיונות עבודה – זה הזמן.

דגים
נושאי חומר וכספים עלולים להתגלות השבוע כמורכבים הרבה יותר ממה שחשבתם. זה בדיוק הזמן להתמקד בתכנון ארוך טווח ומדוקדק ולא לבזבז כספים שלא לצורך. מרקורי ששוהה במזל שלכם מביא איתו תקשורת נעימה וקסם אישי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully