וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

28.3.2013 / 20:00

השבוע המתחיל ב-1.4.2013 מתחיל ברגשות מעורבים אבל נגמר בתחושה של אופטימיות זהירה. הזהרו עם הרגשות ונסו להמנע מדרמות

השבוע נפתח בצורה מתוחה למדי, אבל המשכו כבר נעים ורגשני יותר. גישה אופטימית עם חשיבה זהירה ושיקול דעת חכם יעזרו לנו לצלוח אותו בשלום, ואפילו להגיע להישג או שניים.

הזווית הקשה של השבוע: זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח, דרמות מקומיות שעולות ויורדות ללא התראה מוקדמת, ופה ושם גם כעסים מזדמנים. חשוב לפעול בזהירות מכסימלית, וגם בעידנא דריתחא – לא לקלקל יחסים יפים בגלל מצבי רוח גחמניים של רגע, ולא להרוס קשרים כי דברים לא ממש קורים כפי שרצינו. עוד רגע קטן של חשיבה ושיקול דעת עשוי לשנות הכל, וכמו שכולנו יודעים – קל לשחרר מלים, אבל קשה להחזיר אותן אחרי שיצאו מפינו... מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, טלה ומאזניים.

הזווית הלחוצה של השבוע: זו זווית המתח בין ונוס הרגשית, לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו עלולה לגרום לנו השבוע להיות ציניים וביקורתיים מהרגיל, ולא לגלות סלחנות גם כאשר אנו פוגשים בטעויות קטנות או יורדים על אחרים. חשוב להזהר שלא לאבד פרופורציות ולא לקחת דברים ללב באופן קיצוני גם כאשר אנו מקבלים ביקורת השבוע, ובעיקר ביקורת בונה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזווית הטובה של השבוע: זו זווית הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין ונוס הרגשית. למרות הזוויות הקשות שאנו פוגשים השבוע הרי שהזווית הזו מאפשרת לנו להיות נדיבים וסלחניים גם כאשר אנחנו נפגעים, ואם נצליח לא לשפוט אחרים נוכל לראות גם את עמדתם ולהיות קשובים ורגישים יותר לזולת. זהו גם מיקום שמאפשר לנו להצליח ביזמות עסקיות וכלכליות, אם אכן נראה את כל התמונה ונפעל לפיה, ונחבר רגשות – להגיון בריא. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מקבץ כוכבים גדול במזל שלכם מביא איתו יום של הזדמנויות ואפשרויות לעשייה, ומכל הסוגים. זהו זמן טוב להזיז דברים,ולהשתמש בכוחו של מרס שליט המזל שלכם כדי לפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם, ולשעוט קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לשמש השבוע, אלמנט שמביא איתו עוצמה וכוח לשינויים ולעשייה. אבל זוית של מתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה עלולה לגרום לתחושות של מצוקה ובדידות ליום יומיים: קצת סבלנות, וזה עובר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה והתדמית, אלמנט שעוזר בהחלט לשפר עמדות כמו גם לשפר קידום רעיונות ויזמות לכלל עשייה בשטח. למרות זאת, כדאי להזהר מאשליות ופנטזיות, ולהצמד עד כמה שאפשר לעובדות.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה הופך אתכם לאסרטיביים ואמביציוזיים במיוחד. כעת הזמן לקחת את עצמכם בידים, להגדיר לעצמכם מטרות משמעותיות, ועוד לפני שחו'ל המועד נגמר להסתער קדימה, ו..לעשות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לאורנוס התזזיתי השבוע, אלמנט שמביא איתו בעיקר עצבנות וחוסר שקט. מהמקום הזה חשוב עכשיו לפעול באופן רגוע ושקט עד כמה שאפשר, ולא לאפשר למצבי הרוח ליצור דרמות וסערות. גלו איפוק!

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע ממש ממול, ומאפשר לכם דיאלוג זוגי ותקשורת אמיתית עם פרטנרים ובני זוג, כמו גם יכולת להזיז דברים, ולפעול באופן ממוקד ויעיל בקשרים הקרובים ובמערכות היחסים. השיקעו בפרטנרים שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להצמד לשמש ולהביא איתה לא מעט עוצמה במזל טלה, אבל שקט והרמוניה – לא בבית ספרנו, זה בטוח. שבוע מתוח ולחוץ, שלא ממש עושה לכם חיים קלים ודורש מכם לצאת מאזור הנוחות ו..ליזום.

עקרב
התחום המקצועי ממשיך להיות דורשני במיוחד, וזה אולי הזמן באמת לחשוב על קידום או שינוי באנרגיה שאתם משקיעים בעבודה, ובמטרות המקצועיות שלכם בכלל. חשוב במיוחד עכשיו לשמור על הבריאות שלכם, ולהשקיע קצת יותר בגוף.

קשת
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם ממשיך להיות עמוס במיוחד, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת להתמקד במה שבאמת גורם לכם להתרגש, ולהפוך את החיים להרפתקניים במיוחד: אהבה. כן, זמן לתת לאהבה מקום, ולהתמקד בה.

גדי
נושאי בית ומשפחה עומדים באופן מודגש על הפרק גם השבוע, גדיים. זוית של מתח בין סטורן לונוס הרגשית לעומת זאת מכריחה אתכם לטפל בעדינות אך בתקיפות בדיאלוג שלכם ביחסים הקרובים. חשוב לא לריב עם שותפים, אלא לדבר – ולפתוח דברים.

דלי
צמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה שבוע מתוח ולא קל, דליים. המיקום הזה מזמין לא מעט ויכוחים וחילוקי דעות, וכדאי לא לבזבז על כך אנרגיה יקרה אלא להתמקד במה שיש. במקום להיות צודקים – היו חכמים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך גם השבוע לשוט במזל שלכם, ולהביא איתו תקשורת משופרת עם העולם. אולם נושאי חומר וכספים והמלה 'בטחון' בכלל, הם אלה שעומדים כעת בראש סדר העדיפויות. התמקדו בעובדות, ולא בכוונות.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully