וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.3.2013 / 10:53

ליל הסדר המתקרב ובא מביא עימו הרבה לחץ אבל מדגיש את אווירת ה'ביחד'. זה הזמן לצאת מעבדות לחירות מחשבתית ופנימית ולבחור ללכת בדרך חדשה

על ליל הסדר, מצב הכוכבים, והמלים 'חופש' – ו'שינוי'

ליל הסדר, מייצג גם את מחצית השנה הקרבה. אם נתבונן בו ובמצב הכוכבים, נוכל אולי להבין טוב יותר את מה שאנו קוראים 'מעבדות לחירות' על כל המשתמע, ואולי גם נדע לא להגזים ולאבד גבולות, למרות שאלה עלולים לצוץ בדיוק בליל הסדר עצמו..

אז מה יש לנו?השמש, מיקוד הדברים, מרס האסרטיבי, אורנוס התזזיתי, וונוס הרגשית – כל הרביעיה הזו שוהה השבוע במזל טלה שחייב כמובן תמיד לומר את מה שהוא חושב ברגע זה ממש. כמו ארבעה פרחחים שהם גם החברים הכי טובים הם עלולים להיות ציניים וצחקניים בליל הסדר, לומר בקול רם את מה שהם חושבים על הדודה לאה ומשפחת כהן, ולאבד גבולות..

אם נוסיף לכך את הירח הביקורתי במזל בתולה שרואה כל פגם קטן, ואת סטורן הנוקשה במזל עקרב שמביא את תחושת הכובד שלו לכל סיטואציה, ואם נוסיף לכך גם את הצמידות בין מרס לאורנוס הפרחחים וזוית הפעולה של מרס עם פלוטו, נבין שבליל הסדר הזה חייבים להדגיש את הביחד, למרות שפה ושם עלולות להתגלות להן כמה פרצות במסיכת החג החביבה.

יש אוירה של שינוי באויר, אוירה שבה משהו ישן ומסורתי מתחיל להתפרק, ומשהו חדש נולד. מקבץ הכוכבים במזל טלה על כל האקשן שסביבם לא ממש מתחילים להסתיר את העובדה שאנרגיה חדשה מתחילה לצוץ ולהביא איתה צורך בשינויים בגישה, בתפיסה, בהסתכלות על העולם, ובדיאלוג שבין אדם לבין עצמו.

מעבדות לחירות: לפי מצב הכוכבים הכוונה היא יותר מכל לחירות פנימית של אדם לצאת מהקופסה מבחינת חשיבה, לנקוט בקונספט אחר עבורו ועבור היקום שסביבו, לעשות שינויים בתפיסה שלו בנוגע לקריירה, לקשרים או למשפחה ומכאן – לצאת לחירות אמיתית ואיתה היכולת לפגוש מצבים שאינו מכיר, ולעשות שינוי ופריצות דרך בחייו ובחיי הסובבים אותו.

אז.. מה נותר? להרים עוד כוס מיץ ואחרי החדגדיא והדזבין אבא, לצעוק בקול גדול – חגשמח! והפעם – גם להתכוון לזה..

תחזית שבועית

טלה
על פניו זה אחד השבועות היותר מתוחים שלכם, ובצדק: כוכב אורנוס התזזיתי צמוד באופן מדויק לכוכב מרס שליט המזל שלכם , אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לפעול באופן חכם ומדויק, ולא לעשות שטויות. נהגו בזהירות, ולא לריב על מיץ הענבים בסדר!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה ממש עכשיו, ואחרי חודש עדין וענוג עם תקשורת נעימה מגיע חודש אסרטיבי במיוחד עם חוסר סבלנות בולט וצורך חזק בסיפוקים מיידיים. זהו זמן שבו חשוב במיוחד להזהר מתגובות קיצוניות, למרות שהושיבו אתכם ליד הדודה חווה.. סבלנות!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פוסע לאט אך בטוח בהילוך רגיל במזל דגים, מביא איתו פיוס ושלווה לכל המקומות שהיו חסרי שקט הגיון או רוגע בשבועות האחרונים, והגיע הזמן לחוות את ההרמוניה הזו גם בחיי היומיום, ובעיקר בפסח. היו אתם הגורם המרגיע והמפשר בסדר.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל טלה גדל עם הצטרפותה של ונוס לשם, מקום בו נמצאים כבר מרס האסרטיבי והשמש, מיקוד הדברים. זה מביא איתו בעיקר חוסר שקט, צורך לבלוט ולהרשים, ובעיקר יזמות חדשות ומעניינות בפסח. זמן לארגן את שולחן הסדר, ובחו'ל המועד – לנסוע וליהנות.

אריה
זה נראה כמו אחד השבועות הלחוצים של הזמן האחרון. לא רק העובדה שונוס עוברת למזל טלה מביא איתה לחץ. אלא גם הצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין אורנוס התזזיתי דווקא בפסח. אל תתנו ללחץ להפעיל אתכם וליצור את הדרמות שאתם אוהבים בשולחן הסדר. סעו בזהירות!

בתולה
המתחים הולכים וגדלים ביחד עם גידולו של מקבץ הכוכבים במזל טלה, בתולות. המיקום הזה עלול להביא איתו לא מעט ציניות וביקורת, ומאוד חשוב להמנע מאלה בחג ובח'ול המועד. מרקורי שליט המזל שלכם במזל דגים מביא איתו לעומת זאת השקעה בזוגיות וביחסים.

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל טלה מאותת שנושאי יחסים קרובים ורחוקים הופך משמעותי במיוחד עכשיו, מאזנאים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים ובזוגיות, לשתף במה שעובר עליכם, ולהיות מתוקים מהרגיל בסדר: לא לגנוב את האפיקומן לפני הזמן!

עקרב
נראה שלא מעט עומס ומחויבויות נופלים עליכם בפסח הזה. מקבץ הכוכבים הגדול בבית השירות והמקצוע מראה שדווקא אתכם מגייסים להסיע את הדוד אהרון או להביא עוד חרוסת, לסדר את הכסאות או למצוא חנייה בכניסה לפארק. פסח לא קל – נסו לעמוד בפרץ, ולהפגין אחריות!

קשת
דווקא אצלכם נרשמת בפסח הזה עליית מדרגה בכל מה שקשור לשמחה ואופטימיות, קשתים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מראה יותר מכל על היכולת שלכם לפתוח מעגלים תקשורת חדשים ואוהבים, ליהנות מכל מה שיש ואפילו יותר מזה, ובעיקר – להיות רומנטיים כמו שצריך.. נייס.

גדי
נראה שאתם הופכים משפחתיים מהרגיל השבוע בכלל ובפסח הזה בפרט, כשדווקא אצלכם עושים את הסדר, או דווקא מכם דורשים לעזור לארגן וכו. מקבץ כוכבים גדול במזל טלה מראה על פעילות ביתית גבוהה מהצפוי או מהמצוי: שמרו על קור רוח, ואל תגזימו עם המצות.

דלי
התקשורת שלכם משחקת תפקיד מרכזי השבוע בכלל, ובסדר הזה בפרט. זהו זמן איכות שכדאי להשקיע בו קצת יותר מעצמכם, ובעיקר – במלים שלכם. היו פעילים במיוחד ליד שולחן הסדר, דאגו שיקראו את כ-ל ההגדה ולא יתעלמו כשמתחילים להיות רעבים, ואת החדגדיא – שירו בקול חזק במיוחד!

דגים
מרקורי שוהה בבית התקשורת שלכם השבוע, ומדגיש את היכולת שלכם להתעלות מעל סכסוכים קטנים או עומס רגשי גבוה, ולהיות במיטבכם עבורכם ועבור האחרים. מקבץ הכוכבים במזל טלה לעומת זאת אומר דבר אחד חשוב מאוד: לא להעמיס יותר מדי קלוריות, בעיקר באזור המתוקים.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully