וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

14.3.2013 / 14:45

בשבוע המתחיל ב-17.3.2013 השמש יוצאת החוצה ואיתה האופטימיות והחיוך. אחרי חודש לא קל לרוב המזלות, יש למה לחכות

אין ספק ששני אירועים עושים לנו את השבוע, ושניהם מצביעים בעצם על אותה מגמה עצמה: יציאה מסחרור ומעשייה סביב עצמנו, ותחילת לקיחת היוזמה ומעבר להילוך שני. מרס התחיל את המגמה בשבוע הקודם – השמש ממשיכה אותו השבוע הזה. יהיה מעניין – ואקטיבי.

האירוע המשמעותי של השבוע: חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל. כן, אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי וסגירת מעגלים וקצוות, פוצח מרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך רגיל, והגיע הזמן להחזיר את התקשורת הטובה המלים החמות והכוונות שגם יוצאות לפועל ולא עוברות שרשרת של ביטולים, לשולחן העבודה. זה הזמן להפנים גם את כל התובנות שרכשנו בשלושת השבועות שחלפו, למרות שחלק מהן הושג בלא מעט עמל יזע ורגעים לא קלים, ולאפשר לעצמנו להטמיע אותם בחיי היום יום שלנו, על כל המשתמע. על כל מעגל שסגרנו ואדם שנפרדנו ממנו בפרק הזמן הזה, נוכל להכיר עכשיו אנשים חדשים ומתאימים יותר לנו או לתקופה הנוכחית, כי אחרי הכל אין ריק בטבע: כל מקום שמתפנה נתפס על ידי משהו מתאים יותר, והאנרגיה ממשיכה לפעול. נותר רק לקוות שעשינו זאת באופן חכם וברגיל ימין מבלי ליצור משקעים רגשיים מיותרים. מי בעיקר יושפע מהמהלך? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

המעבר החשוב של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דגים הרגשי והרגשני שם סבלה – ואיתה סבלנו כולנו – ממצבי רוח משתנים וומתחושות לא קלות של סערות וחוסר יציבות, אל תקופה יציבה ושמחה יותר ובעיקר אקטיבית, על כל המשתמע. השמש, מיקוד הדברים, היא כוכב משמעותי במיוחד במערכת שלנו, והמעבר הזה ביחד עם מעברו של כוכב מרס בשבוע שעבר למזל טלה, וביחד עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, מאפשרים לנו לחזור לעצמנו, ולהחזיר גם את האופטימיות – והחיוך. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, מאזניים, דגים, בתולה, סרטן וגדי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, וכדאי מאוד להזהר השבוע – מרס פוגש את כוכב אורנוס התזזיתי, ונראה שחוסר השקט והעצבנות שלכם מגיעים לשיא: גלו איפוק, ודחו את ההחלטות החשובות שלכם לשבוע הבא, אם אפשר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף למזל טלה והמלה אקשן הופכת מודגשת במיוחד. חשוב להזהר שלא להגיב על כל נושא ועניין כי הפתיל שלכם קצר עכשיו במיוחד, ובעיקר חשוב לא לפעול בפזיזות: החיפזון מהשטן, יו נואו..הזהרו ממנו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל רק השבוע בעצם לתת גז, ולהעביר הילוך כשהוא מתקדם קדימה. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, תאומים, כשבית הידידים החברים והדיאלוג עם מוסדות וארגונים הופך אקטיבי: השקיעו במעגל החברתי שלכם קצת יותר.

סרטן
אל כוכב מרס ששוהה עכשיו במזל טלה ונצמד לכוכב אורנוס התזזיתי, מצטרפות השבוע גם השמש, מיקוד הדברים, ווונוס הרגשית, אלמנט שמגביר את המעורבות הרגשית שלכם אבל גם עוזר לקדם נושאים בתחום הקריירה.. קחו יזמה!


אריה
אחרי כחודש שבו שהתה השמש שליטת המזל שלכם במזל דגים הרגשני הגיע הזמן לשנות כוון: השמש מסיימת לארוז ועוברת לה בצעד תימני קליל למזל טלה, מקום בו היא ממלאה אתכם באור, חום, ובעיקר אופטימיות. מתחיל להיות נעים בסביבה..

בתולה
הלחץ העצבי גדל ואיתו גם העצבנות. השמש וונוס עוברות למזל טלה, יש הרבה אש בסביבה, ומקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מול המזל שלכם משתנה, וגורם לכם להעביר הילוך. חשוב במיוחד השבוע לא לקחת סיכונים. דברו על מה שחשוב באמת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ששהתה כל החודש במזל דגים עוברת השבוע טלה, ונראה שהגיע הזמן לפעול באופן שונה. כעת אתם מעבירים הילוך, אבל ההרמוניה המאזנאית המפורסמת קצת הולכת לאיבוד, ושיקול הדעת אינו במיטבו.. חשבו שוב לפני כל החלטה.

עקרב
הלחץ על התחום המקצועי ועל המחויבויות שלכם הולך ומתחזק, כשגם השמש וגם ונוס הרגשית עוברות השבוע למזל טלה, ונראה שהגיע הזמן לשנות סדרי עדיפויות. כעת לא מתמקדים בריגוש ובמה שאוהבים, אלא במה שצריכים – וחייבים. שבוע של מחוייבות – ואחריות.

קשת
אל כוכב מרס שבמזל טלה המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מצטרפות השבוע גם השמש וגם ונוס ומשנות את פני הדברים: ההתלהבות מתחזקת, החיוך מתחזק, והגיע הזמן לתת לאהבה מקום לא רק ברומנטיקה, אלא גם בכל שטחי החיים.

גדי
אל כוכב מרס ששוהה במזל טלה הקשור לנושאי בית ומשפחה, מצטרפות גם השמש וגם ונוס וההשקעה שלכם בבית ובבני הבית הופכת משמעותית מתמיד. הגיע הזמן להפנות את האנרגיה שלכם פנימה, ולא החוצה. זמן איכות משפחתי לכם ולקרוביכם.

דלי
אסרטיביות – זו המלה המשמעותית בחייכם עכשיו, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל טלה ומחזקות מאוד את בית התקשורת שלכם. כעת אתם לא רק יוזמים, אלא גם נחושים ומשכנעים מתמיד עם ים של אנרגיה ישירה וקסם אישי. התמקדו במלים שלכם.

דגים
יש עדיין הרבה אקשן במזל שלכם בעיקר מהסוג התקשורתי, כשמרקורי ממשיך לנוע במזל שלכם והפעם – בהילוך רגיל, פותח דפים חדשים של תקשורת עם העולם. השמש וונוס שעוברות לבית הכספים מביאות איתן הזדמנויות חדשות: נסו לזהות – ולהתמקד בהן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully