וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-10.3.2013 יהיה בסימן של התחלות חדשות. אל תשמרו דברים בבטן והפכו את התקשורת לגלויה ונעימה יותר

זהו השבוע האחרון של הילוכו האחורי של מרקורי וכדאי לנצל אותו לסיומים ולסגירות, לפני שבקרוב יגיעו ההתחלות. האנרגיה החזקה של השבוע שמגיעה עם כוכב מרס היא רק סנונית ראשונה בדרך לשינויים שיגיעו בשבוע הבא, אבל גם היא לבדה מספקת כדי לנער היטב את כולנו.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של כוכב מרס האסרטיבי ממזל דגים בו שהה בחודשיים האחרונים, למזל טלה האסרטיבי שעליו הוא גם שולט. ההבדל בין שני המזלות האלה הוא רמת ומינון האנרגיה. בעוד מזל דגים הוא מזל פסיבי יצירתי ומשתנה במהירות, הטלה הוא מזל מהיר פעולה הקשור לעשייה, דורש סיפוקים מיידיים, וקובע עובדות בשטח. המעבר הזה יעשה הבדל ממשי בעיקר עבור מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי. הגיע הזמן לזוז קדימה.

התקשורת שלנו: מרקורי מסיים השבוע את הילוכו האחורי, ובשבת הרחוקה ישנה פאזה ויתחיל לנוע קדימה לאט לאט, אך עדיין הדברים מאטים מאוד לקראת אמצע וסוף השבוע – וישנה אפילו תחושה שהם לא זזים, כאילו מחכים למרקורי ולמרס. חשוב להיות קשובים לעצמנו ולמלים שלנו ושל הזולת, שכן ישנה עדיין מעט עבודה לעשות לגבי הצורך לומר את הכל ולא להשאיר דברים בבטן, ולו רק כדי שהתקשורת שלנו שתיכף תשתנה תהיה ישירה כנה ונעימה יותר, כשנתחיל לפתוח דף תקשורתי חדש בשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל דגים האמוציונאלי, והרגשות כולל מצבי הרוח שלנו ממשיכים להתחלף ולהשתנות. ביום שלישי נכנס למערכת כוכב מרס ומביא איתו רגשות עוצמתיים ושתלטניים למערכת. בדרך כלל חיבור בין כוכב שנמצא במזל ביסוד המים עם כוכב שנמצא במזל ביסוד האש, יוצר דרמות לתפארת וכדאי לא לאבד שליטה. מי בעיקר יושפע מהמיקומים האלה? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה וטלה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים ועדיין ללא זוויות פעולה עם כוכבים אחרים, וגורם לכם להרגיש מאחורי הקלעים בתקופה פסיבית יחסית, אך מעט כועסת ומתוסכלת. גלו איפוק, כי המהפך יגיע בשבוע הבא, ובגדול..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני והופכת אתכם לסנטימנטליים ודביקים במיוחד. צמידות של ונוס שהולכת קדימה עם מרקורי שהולך אחורנית עשויה להביא איתה זיכרונות מתוקים, וקשרים מהעבר.. נייס.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ויוצר שני מפגשים מרתקים. האחד עם השמש – מיקוד הדברים והשני עם ונוס הרגשית. מפגשים אלה יעזרו לסגור מעגלים מהעבר, ולהראות לכם היכן אתם עומדים כעת. יהיה מרתק..

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים ממשיך להפעיל אתכם בכוון של התחלות מעניינות הקשורות לצמיחה אישית, ובכל הכוונים. הילוכו האחורי של מרקורי עשוי להביא איתו השלמת תכניות הקשורות ללימודים, או נסיעה שהתאחרה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל דגים הרגשי תוך שהיא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד וצורך להשקיע קצת יותר בנושאי חומר וכספים. זהו זמן למהפכים רגשיים ומקצועיים מעניינים, וליזמות מרתקות.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שממול ממשיך להסעיר את הרוחות, בעיקר בכל מה שקשור לשותפויות ויחסים. מפגשים מעניינים של מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי עשויים לשפוך אור על דיאלוג זוגי או על שותפויות. הטו אוזן!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל דגים תוך שהיא הופכת את הדיאלוג שלכם עם העולם לאמוציונאלי במיוחד. כעת הזמן לתת דרור לרגשות, אך גם ללמוד להשתמש בהן בחכמה בתחום המקצועי, ולתרגם אותם למעשים.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל דגים ממשיך להסעיר ולרגש, עקרבים, תוך שהוא מביא איתו התחלות מעניינות חיזור עדין היכרויות חדשות אם הלב פנוי או העמקת קשר קיים. זהו זמן טוב לרגש ולהתרגש, ולתת ליצירתיות שלכם ביטוי מכסימלי.

קשת
נושאי בית ומשפחה על הפרק גם השבוע, והילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים מאפשר לכם גם לסגור מעגלים הקשורים למשפחה או לאנשים קרובים, לפתוח דברים ששמרתם בבטן, לפגוש אנשים מזווית קצת שונה, ולפתוח דף חדש.

גדי
התקשורת שלכם עובדת עכשיו שעות נוספות, ואתם יורים לכל הכוונים וממשיכים לפתוח כל דלת אפשרית. זהו זמן לתת למלים ולסקרנות שלכם לקבוע עובדות בשטח, ולהביא איתן שתופי פעולה מעניינים, ובכל התחומים.

דלי
התחום הכלכלי מכריח אתכם עכשיו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, להשקיע במקורות הכנסה נוספים או לשפר את אלה הקיימים, ולשים את הדגש על היכולת שלכם לבנות בסיס פעולה יציב עם שתי רגלים על הקרקע. השקיעו ביחסים שלכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול הכולל את השמש מרקורי בהילוך אחורי ונוס מרס ואפילו נפטון ממשיך לנוע גם השבוע במזל שלכם, ולהביא איתו רעיונות התחלות יזמות וים של אקשן מכל הסוגים. נסו לעשות סדר בדברים, ורוצו עם הזרם רחוק עד כמה שתוכלו..

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully